تبلیغ جذاب نایکی (NIKE) در ژاپن برای AirMax one

       

      تبلیغ جالب نایکی در ژاپن برای کفش surpriseAirMax 1yes

      نایک بیلبورد سه بعدی را در شینجوکو(Shinjuku) در آستانه روز ایر مکس معرفی کرد. با نزدیک شدن به روز ایر مکس، نایک بیلبورد بزرگی را در منطقه شینجوکو توکیو با یک فعال سازی سه بعدی که توجه مردم محلی و کاربران رسانه های اجتماعی را به خود جلب کرده است، تصاحب کرده است.

      این کمپین از 21 تا 27 مارس 2022 اجرا شد و دارای جعبه کفش کتانی نایک نارنجی است که فوراً قابل تشخیص است، که باز می‌شود و بسیاری از سبک‌های Air Max را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد و در عین حال به ایده ی الهام‌بخش پشت هر کفش اشاره نیز می‌کند.

      از سال 2014، کتانی‌ها در سرتاسر جهان روز 26 مارس را با جشن گرفتن همه چیز نایک ایر مکس جشن گرفتند. شایان ذکر است، امسال سی و پنجمین سالگرد تولید این کفش است و طرفداران این برند انتظار دارند این غول پوشاک ورزشی سه رنگ جدید Air Max 1 را به نمایش بگذارد که هر جفت منحصرا به منطقه خاصی مربوط است.

      بینندگان چشم عقابی(تیز بین) متوجه می‌شوند که پنجه گربه در انتها جعبه را به سمت راست می‌کشد و افرادی که با Cross Shinjuku آشنا هستند از گربه بد نام کالیکو سه بعدی به نام Nya که در آنجا زندگی می‌کند آگاه خواهند بود. از جولای 2021، نیا با سازمانی که در این فضا تبلیغات می کند تعامل داشته است. کالیکو نژاد گربه نیست. کلمه کالیکو در واقع به رنگ پوشش گربه اشاره دارد. گربه های کالیکو لکه های سه رنگ مختلف را در پوشش خود دارند – سفید، سیاه و نارنجی. گربه کالیکو با گربه تورتوایس شل متفاوت است. او نیز همان رنگ ها (سفید، سیاه و نارنجی) را دارد، اما در گربه تورتوایس شل این رنگ ها به جای لکه های جدا از هم با هم چرخانده و مخلوط شده اند.

      گربه های کالیکو در بسیاری از نژادها یافت می شوند از جمله:

      1-مو کوتاه آمریکایی

      2-مو فرفری آمریکایی

      3-بابتیل ژاپنی

      4-مو کوتاه اورینتال

      5-پرشین

      6-دوون رکس

      7-کورنیش رکس

      8-مانچکین

      9-مو کوتاه انگلیسی

      10-وان ترکی

      11-اسفینکس

      12-مانکس

      13-اسکاتیش فولد

      14-سیبری

      15-مو کوتاه اگزوتیک

      16-لاپرم

      منشا گربه کالیکو ناشناخته است، اما اکثریت فکر می کنند که منشا آن ها از مصر بوده است.

      Cross Shinjuku Vision یک تاسیسات برجسته جدید در شهر است که از سه طبقه اول ساختمان اغلب به عنوان فضای رویداد استفاده می شود، در حالی که طبقه بالای آن مجهز به جدیدترین کیفیت تصویر 4K، LED و بلندگو است.

      این گربه که بر روی یک صفحه نمایش LED خمیده با وضوح 4 K بین تبلیغات نمایش داده می‌شود، صبح از خواب بیدار می‌شود و تا بعد از ظهر می‌توان آن را دید که به عابران میو میو می‌کند. عصر دراز می‌کشد، سرش را روی پنجه‌هایش می‌گذارد و می‌خوابد.

      «گربه شینجوکو» از همان ابتدای راه‌اندازی، توجه کاربران آنلاین را به خود جلب کرد و تصاویرش در توییتر بازنشر شد. بر اساس وب سایتی با نام «Cross Shinjuku Vision» که برای نمایشگر راه‌اندازی شده، 190 هزار نفر هر روز هفته از مقابل صفحه نمایش عبور می‌کنند و آن را می‌بینند.

      منبع: https://www.thedrum.com

      مدیر ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟