اعلام بازدید مدیر ارشد فروش کمپانی تیاندی از مجموعه هامین گلستان

      بازدید مدیر ارشد فروش کمپانی تیاندی از مجموعه هامین گلستان

      گزارش تیم خبری هامین

      در تاریخ 14-15 اسفند 1401، مدیر ارشد فروش کمپانی تیاندی (tiandy) مهمان واحد فناور هامین در استان گلستان شد. شرکت تیاندی چین به عنوان یکی از برترین شرکت‌های حوزه حفاظت و امنیت در جهان در سال 1400 در مکان دفتر رسمی تیاندی ایران و مدتی بعد با مجموعه هامین فعالیت خود را آغاز کرد.

      بازدید مدیر ارشد کمپانی تیاندی از واحد فناور هامین

      بازدید مدیر ارشد فروش کمپانی تیاندی آقای شآن (Mr.ZHENGYUN)  از مجموعه فناور هامین

      حضور تیاندی در مجموعه هامین نشان از تلاش این کمپانی برای ایجاد همکاری و هماهنگی با مراکز فناوری برتر در ایران دارد. همچنین، این حضور به طور مستقیم می‌تواند به تحقق اهداف کمپانی در زمینه حضور پررنگ‌تر و توسعه بازار فروش چین بخصوص در منطقه استان گلستان ایران کمک قابل توجه‌ای را در پی داشته باشد.

      بازدید مدیر ارشد فروش کمپانی تیاندی از واحد فناور هامیناز این رو، انتظار می رود حضور تیاندی در هامین، به عنوان یکی از رویدادهای مهم و نقطه عطفی در صنعت امنیت و فناوری استان گستان باشد، همچنین مورد استقبال و توجه بسیاری از مسئولین و فعالان حوزه امنیت و فناوری قرار گیرد.

      بازدید آقای شآن از پروژه اجرا شده با محصولات کمپانی تیاندی در منطقه قره بلاغ گلستان

      در سیستم نظارت تصویری حوزه علمیه قره بلاغ بزرگ‌ترین و معروف‌ترین حوزه‌‌ی علمیه ترکمن‌ های ایران، 180 عدد از دوربین مداربسته تیاندی به همراه دستگاه‌های ضبط تصویر 40 کانال تیاندی در نقاط مختلف نصب و موردبهره‌برداری قرار گرفته‌ است. هم چنین در پروژه‌‌ای دیگر در منطقه روستای قره بلاغ از دوربین های پلاک خوان تیاندی با کیفیت تصویر 4 مگاپیکسل جهت پایش ترافیکی و نظارت بر محیط‌های بیرونی و داخلی استفاده شده است.

      برای نصب دوربین‌ها، ابتدا یک بررسی میدانی انجام می‌شود تا محل نصب بهینه برای هر دوربین مشخص شود. سپس با توجه به مشخصات فنی دوربین‌ها، محل نصب و تنظیمات لازم دوربین های مداربسته با اتصال به سرور تصاویر ویدئویی را دریافت و ذخیره سازی می‌نماید. ضمنا با رابط کاربری مربوط به مدیریت اطلاعات دریافتی امکاناتی مانند دیدن تصاویر زنده، دیدن فیلم‌های ضبط شده، تنظیم دوربین‌ها و تعیین دسترسی‌های کاربر فراهم می‌گردد.

      دوربین های مداربسته دارای انواع مختلفی: مانند دوربین‌های دام، دوربین های بولت، دوربین های اسپیددام و غیره که در محیط‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز تجاری و مجتمع‌های مسکونی ... استفاده می‌شوند. با استفاده از آن، می‌توان برای حفظ امنیت و کاهش احتمال وقوع تخلفات و سرقت اقدامات لازم را انجام داد. هدف این دوربین‌ها نظارت بر امنیت و ایمنی محیط است.

      بازدید مدیر ارشد فروش کمپانی تیاندی از حوزه علمیه قره بلاغنماینده شرکت تیاندی چین، به منظور بازدید در یکی از پروژه‌هایی که با استفاده از محصولات این کمپانی اجرا شده بود، حاضر شد. در این بازدید، او به طور مستقیم نتایج و عملکرد محصولات تیاندی در این پروژه را مورد ارزیابی قرار داد و رضایت خود را از کیفیت محصولات و نحوه نصب و اجراء نشان داد. به نظر می‌رسد تیاندی با ارائه محصولات دوربین مداربسته تحت شبکه  و نیز دستگاه nvr  به سرعت در مسیر تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی  در بین شرکت‌های فعال حال حاضر و آینده ایران قرار گرفته است.

      بازدید مدیر ارشد فروش کمپانی تیاندی

      مدیر ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟