توییتر برای فروش خود به ایلان ماسک به توافق نزدیک می شود!

      توییتر برای فروش خود به ایلان ماسک به توافق نزدیک می شود!

      دفتر مرکزی توییتر در سانفرانسیسکو، هیئت مدیره توییتر تا اوایل صبح دوشنبه در حال مذاکره با ایلان ماسک بود، اما این معامله همچنان ممکن است از بین برود. جیم ویلسون/نیویورک تایمز

      دو نفر با اطلاع از وضعیت گفتند توییتر در حال نزدیک شدن به معامله ای برای فروش خود به ایلان ماسک است، اقدامی که ثروتمندترین مرد جهان را با سرویس شبکه اجتماعی تاثیرگذار متحد می کند. مردم گفتند که توافق می تواند به زودی روز دوشنبه اعلام شود.

      افرادی که نمی خواستند نامشان فاش شود، گفتند که هیئت مدیره توییتر در ساعات اولیه روز دوشنبه در حال مذاکره با آقای ماسک در مورد تقاضای ناخواسته او برای خرید شرکت بود، پس از اینکه وی هفته گذشته شروع به آماده کردن 46.5 میلیارد دلار برای خرید توییتر کرد. آنها مجاز به بحث در مورد اطلاعات محرمانه نبودند. آنها گفتند که دو طرف درباره جزئیات از جمله جدول زمانی برای بستن هر معامله احتمالی و هرگونه هزینه ای که در صورت امضای توافق و سپس از هم پاشیدگی پرداخت می شود، بحث می کردند.

      مردم گفتند که این گفتگوها پس از جلسه هیئت مدیره توییتر در صبح یکشنبه برای بحث در مورد پیشنهاد آقای ماسک انجام شد. به گفته مردم، دریافت تعهدات برای تامین مالی نقطه عطفی برای نحوه نگرش هیئت مدیره به پیشنهاد 54.20 دلاری آقای ماسک برای هر سهم بود و به 11 عضو هیئت مدیره شرکت این امکان را داد که به طور جدی پیشنهاد او را بررسی کنند.

      سهام توییتر در معاملات قبل از بازار بیش از 5 درصد افزایش یافت و به حدود 51.50 دلار درهرسهم رسید. 

      توافق هنوز نهایی نشده است و ممکن است هنوز هم از هم بپاشد، اما آنچه در ابتدا یک معامله بسیار غیرممکن به نظر می رسید حالا دارد به پایان بازی نزدیک می شود. افرادی که از موقعیت موجود بین توییتر و ایلان ماسک مطلع بودند گفتند این معامله بطور سیال و به سرعت در حال انجام است.

      منبع: https://www.nytimes.com

      مدیر ۱۴۰۱/۰۲/۰۵

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید