بهترین فلش مموری

      مقدمه

      خرید فلش مموری سرعت بالا یکی از دغدغه های نسل امروز است. این متن به معرفی بهترین فلش مموری در ایران می پردازد. سپس درباره کیفیت، قیمت و برندهای معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند، توضیحات مفصلی ارائه می دهد. چنانچه قصد تهیه فلش مموری حجم بالا را  دارید، این متن کمک می کند تا انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشید. همانطور که می دانید، تنوعی که این محصول در بازار ایران دارد، ممکن است هر فردی را در انتخاب، دچار تردید نماید. فلش مموری ها از نظر ظاهری، شکل و ظرفیتی که دارند، بسیار متنوع تولید شده اند. از همین رو، هنگام خرید حتما باید اطلاعات کاملی درباره این محصول داشته باشید. این متن بر همین اساس تهیه و تنظیم شده است. امیدواریم این مقاله بتواند بهترین نکات را برای خرید فلش مموری در بازار ایرانحضورتان ارائه نماید. 

       

      معرفی بهترین فلش مموری

      قبل از اینکه بخواهیم درباره فلش مموری با سرعت بالا  بپردازیم، خوب است این محصول مهم و کاربردی عصر دیجیتال را به شما معرفی کنیم. این وسیله در دنیای امروز جایگاه بسیار مهمی به دست آورده است. این محصول با نام هایی مانند فلش مموری، حافظه فلش، یا فلش یو اس بی، نیز در بین کاربرانش شناخته می شود. بهترین فلش مموری در حقیقت یک حافظه قابل حمل بوده که اطلاعات مختلفی را می توان در آن ذخیره کرد. 

      مهمترین شاخصه ای که می توان برای بهترین برند فلش مموری خارجی در نظر گرفت، همین قابل حمل بودن آن است. خوشبختانه به راحتی می توان با کمک بهترین فلش مموری حجم وسیعی از اطلاعات را به آسانی جابجا کرد. همچنین، این محصول تطابق بسیار خوبی نیز با انواع مختلف دستگاه ها دارد. فرقی نمی کند دستگاه شما یک گوشی موبایل باشد یا یک تبلت، لپ تاپ یا سیستم های پی سی یا ضبط ماشین. در هر صورت شما می توانید با در اختیار داشتن یک فلش مموری، حجم زیادی از اطلاعات را به راحتی با خود حمل کرده و در زمان های دلخواه از آن اطلاعات استفاده کنید.

       

      خرید بهترین فلش مموری

      خرید یک فلش مموری ظرفیت بالا ممکن است در ابتدا، امری ساده و آسان تلقی شود. به این صورت که ممکن است فرد تصور کند، اول وارد فروشگاه شده و سپس با پرداخت مبلغی، یکی از بهترین فلش مموری های بازار ایران را خریداری نماید و از آن فروشگاه خارج شود. متاسفانه این تصور باطلی است. 

      خرید بهترین فلش مموری ای دیتا نیز مانند هر وسیله مهم دیگر نیازمند بررسی و تحقیق است. شما قبل از انتخاب و خرید این وسیله باید کاملا این محصول را بشناسید و از برندهای معتبری که این کالا را حمایت می کنند، آگاهی داشته باشید. اجازه بدهید، این موضوع را با یک مثال روشن کنیم! فلش مموری ها مانند مواد غذایی دارای تاریخ مصرف نیستند. بعضی از افراد گمان می کنند، فلش مموری های قدیمی کارایی ندارند. از همین رو، تکنولوژی هایی چون فضای ابری و ذخیره سازی ابری را جایگزین یو اس بی درایوها می دانند. از نظر آنها فضای ذخیره سازی ابری، می تواند یک تکنولوژی کارآمد و مفید باشد که باید آن را بر بهترین فلش مموری ها ترجیح داد. در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

       

      چرا شناخت بهترین برند فلش مموری خارجی حائز اهمیت است؟

      اگر به دنبال خرید بهترین فلش مموری 1402 هستید، باید بدانید این محصول قابل رقابت با محصولاتی است که تحت عنوان فضای ذخیره‌سازی ابری شناخته می‌شوند. خوشبختانه یو اس بی مموری، وسیله ای می باشد که به خوبی امتحان خود را پس داده و در بین انواع مختلف محصولات ذخیره سازی اطلاعات، جایگاه خود را تحکیم کرده است. مصداق عینی این ادعا، تعداد زیادی از کاربران و افرادی هستند که همچنان از این وسیله برای جابجایی اطلاعات استفاده می کنند. 

      از همین رو توصیه می کنیم انگیزه خود را مبنی بر خرید بهترین فلش مموری از دست ندهید! این محصول، در هر مرحله از بکاپ گیری دیتا تا نصب آن بر روی سیستم عامل، شما را شگفت زده خواهد کرد. جالب اینکه تعداد کاربرانی که همچنان در پی کسب آگاهی درباره این مصحول هستند، روز به روز بیشتر می شود. کیفیت حافظه، خود حافظه یو اس بی و اجزایی که در آن به کار رفته، از جمله مواردی هستند که باید قبل از خرید درباره آنها اطلاع به دست آورد. اگر ما را در ادامه همراهی کنید، بیشتر در این زمینه گفتگو خواهیم کرد. 

      بهترین فلش مموری و نکات مهم آن

      همچنان که در متن بالا به آن اشاره شد، خرید بهترین فلش مموری دارای نکات مهمی است. اولین نکته ای که باید در هنگام خرید بهترین فلش مموری 2023 به آن توجه داشت، غیر همسان بودن فلش ها است. این نکته به خصوص در زمینه تراشه های حافظه که یو اس بی ها را پشتیبانی می کنند، بیشتر مصداق دارد. فلش مموری، اصلی‌ترین قسمت در یک یو اس بی درایو به شمار می رود؛ لذا باید از تجهیزات یو اس بی اطمینان داشت. این امر کمک می کند تا هنگام خرید بتوانید یک حافظه با کیفیت خریداری نمایید. همیشه در کنار محصولات با کیفیت، اجناس تقلبی نیز وجود دارند. عده ای سودجو در پی این هستند تا با فروش تراشه های حافظه غیرمرغوب و بازیافتی که در یو اس بی ها قرار دارند، به سود سرشاری برسند. این موضوع در گذشته که فلش ها دارای ضخامت بیشتری بودند، بیشتر مشاهده می شد. 

      نکته مهم دیگری که باید در هنگام خرید بهترین فلش مموری در بازار ایران به آن توجه داشت، داشتن سرعت خواندن بالا و نوشتن کم فلش مموری است. یکی از راه های آسانی که می توان به کیفیت فلش مموری پی برد، این است که همان ابتدا بهترین برند فلش را بشناسید. برندهایی نظیر اپیسر، سامسونگ، سیلیکون پاور و ای دیتا از جمله برندهای معتبری هستند که این محصول را مورد حمایت خود قرار داده اند. نکته دیگر اینکه فلش مموری ها دارای ظرفیت های متنوعی هستند. شما می توانید این محصول را از سی و دو گیگابایت تا صد و بیست و هشت گیگابایت یا حتی بیشتر نیز خریداری نمایید. همانطور که می دانید، خرید حافظه های شانزده گیگابایتی و حتی کمتر دیگر مورد استقبال قرار نمی گیرند. این موضوع به دلیل اهمیتی که دارد در ادامه به صورت مستقل به آن پرداخته می شود. 

       

       

      بهترین فلش مموری و ظرفیت حجمی آن

      یکی دیگر از نکات مهم در زمینه خرید بهترین فلش مموری اطلاع داشتن از ظرفیت حجمی آن است. همانطور که در قسمت قبلی به آن اشاره شد، یکی از مواردی که می تواند خیال شما را در زمینه اصل بودن کالا راحت کند، ظرفیت بالای حافظه فلش است. با نظر به اینکه هر چه ظرفیت حافظه بیشتر شود، قیمت آن نیز بالاتر می رود، آگاهی از مقدار حافظه فلش در هنگام خرید، اهمیت پیدا می کند. حتی بسیار مهم است که نوع استفاده از فلش را نیز بدانید. اینکه به طور دقیق به چه میزان از حجم و ظرفیت فلش مموری نیاز دارید، می تواند خرید خوبی را برایتان رقم بزند. آگاهی از این مساله کمک می کند تا بیش از نیاز خود هزینه نکنید! البته ظرفیت مورد نیاز شما به معین کردن حجم دیتایی بستگی دارد که قصد دارید روی آن ذخیره سازی نمایید. حجم دیتای مورد نیاز، برای هر کاربری کاملا متفاوت ارزیابی می شود. 

      بهترین فلش مموری برای عکاسی، نیازمند دانستن یک ایده کلی از میانگین حجم هر تصویری است که شما قصد دارید روی فلش ذخیره نمایید. اگر گیمر هستید یا کارمند یا در زمینه طراحی گرافیکی فعالیت می کنید، باید از یک موضوع اطلاع کامل داشته باشید. شما باید میزان حجم اطلاعاتی را که قرار است در فلش ذخیره کنید، بدانید. سپس با توجه به نوع کاربری و نیاز خود، حافظه مورد نیاز را خریداری نمایید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید! ظرفیت بالای فلش مموری هر چند که مبین کیفیت آن است اما از نظر قیمت یک امتیاز منفی به شمار می‌رود. اگر حافظه مورد نیاز شما حجم وسیعی طلب نمی کند، لازم نیست هزینه بسیاری برای خرید یک فلش مموری با ظرفیت بالا بپردازید. قطعا برای جابجایی حجم کمی از اطلاعات، خریداری یک فلش مموری با ظرفیت پایین نیز برای شما مناسب خواهد بود. 

      بررسی قیمت فلش مموری سرعت بالا

      در این قسمت به بررسی بهترین فلش مموری می پردازیم. قیمت بهترین برند مموری بازار مثل هر کالای دیگری، به چند عامل مهم بستگی دارد. یکی از نکات مهمی که می تواند قیمت این محصول را کم یا زیاد کند، حجم ذخیره سازی آن است که به صورت مبسوط به آن پرداخته شد. برند و شرکت تولید کننده نیز می تواند روی این مساله تاثیر بگذارد. همچنین بسیار مهم است که یک فلش مموری از چه قطعاتی ساخته شده و کیفیت اجزای سازنده آن چگونه باشد. در نهایت اینکه، درگاه های قابل پشتیبانی فلش مموری را نیز می توان جزو اهرم هایی دانست که می توانند قیمت این محصول را کم یا زیاد کنند.

       

      معرفی سیلیکون پاور؛ بهترین فلش مموری

      در بین بهترین فلش مموری ، برند سیلیکون پاور از اهمیت زیادی برخوردار است. برندی که در این قسمت به آن می پردازیم، سیلیکون پاور مدل Mobile C10 با ظرفیت 128 گیگابایت می باشد. سیلیکون پاور در زمره معتبرترین برندهایی است که حافظه جانبی تولید می کند. خوشبختانه طیف وسیعی از کاربران درباره کیفیت این برند اطمینان خاطر داده و از آن رضایت داشته اند. عملکرد خوب و قیمت مناسب این محصول از جمله دلایل رضایتمندی این برند می باشد. این برند ضمن حفظ کیفیت و اصالت، استانداردهای بالایی نیز دارد. تجربه سرعت بالا در منتقل کردن فایل های خود از دیگر نکات مثبت سیلیکون پاور می باشد. این فلش مموری دارای بدنه ای به اندازه 8.4 × 18.7 × 34.1 میلیمتر بوده و وزن آن 3.2 گرم برآورده  می شود. ویژگی مثبت دیگر آن قرار گرفتن فلش در همه نوع درگاه یو اس بی است. 

      سیلیکون پاور به عنوان بهترین فلش مموری از آنجا که بدنه ظریفی دارد می تواند درگاه های مجاور خود را نیز آزاد بگذارد. بنابراین حجم زیادی از درگاه مورد نظر را اشغال نمی کند. ظرفیت این فلش صد و بیست و هشت گیگابایت توصیف شده که این اجازه را به کاربر می دهد تا فایل های زیادی را روی آن سیو نماید. حتی می توان برای ذخیره سازی و جابجایی فایل های سنگین و پرحجم نیز از آن استفاده کرد. 

      معرفی بهترین فلش مموری مدل Blaze B10

      فلش مموری مدل Blaze B10 نیز در ردیف بهترین فلش مموری در بازار ایران و جهان قرار می گیرد. این محصول از آنجا که ظرفیت بالایی دارد، برای ذخیره سازی حجم وسیعی از دیتا و نقل و انتقال آن بسیار مناسب می باشد. این فلش مموری در نسبت با فلش سیلیکون پاور دارای بدنه بزرگتری است. وزن آن نیز کمی بیشتر از وزن فلش سیلیکون پاور می باشد. با این همه سرعت خوانش دیتا در آن، بالاتر از نود مگابایت بر ثانیه ارزیابی شده است. سرعت نوشتن دیتا در آن نیز حدود شصت مگابایت بر ثانیه توصیف می شود. نشانگر ال ایی دی نیز از دیگر معرفه های این محصول است. اگر گرمای چیپ آن، از سی و یک درجه سانتیگراد بیشتر شود رنگ خطوط بدنه آن تغییر خواهد کرد. قابلیت استفاده در هر سیستم عاملی از دیگر نکات برجسته Blaze B10 می باشد. این محصول ضد آب بوده و در برابر ضربه، لرزش، شوک، گرد و غبار و ... نیز مصونیت بالایی دارد. 

      معرفی بهترین فلش مموری اپیسر مدل ah 355 با ظرفیت 128 گیگابایت

      اپیسر نیز از زیر مجموعه برند سیلیکون پاور بوده و عنوان بهترین فلش مموری در جهان را یدک می‌کشد. یکی از مشخص‌ترین دلایل برتری اپیسر مدل AH 355، حافظه وسیع و قیمت منطقی آن است. کیفیت بالا، قابلیت حمل و نقل آسان آن باعث شده است تا عده کثیری از کاربران این محصول را خریداری کنند. امکان سیو فایل‌های سنگین و پرحجم، وزن کم آن ( چهار گرم) از جمله دلایل انتخاب اپیسر  مدل AH 355 می‌باشد. از دیگر امتیازات مهم اپیسر AH 355 قابلیت استفاده از رابط یو اس بی 3.0 و 2.  است. این مموری حتی می‌تواند رابط یو اس بی 3.1 را نیز پشتیبانی نماید. استفاده از این رابط‌ها باعث می‌شود تا سرعت بالایی در منتقل کردن اطلاعات صورت بگیرد. ناگفته نماند، برای استفاده بهینه از ظرفیت یک فلش مموری و افزایش سرعت انتقال اطلاعات، باید حتما از یک درگاه مناسب استفاده کرد. این درگاه اگر از استاندارد مناسب و مشابه با فلش برخوردار باشد، سرعت انتقال فایل به مراتب بهبود پیدا می کند. 

      اپیسر AH 355 از رابط یو اس بی 3.0 حمایت می نماید. چنانچه این مموری خارجی را به یک درگاه یو اس بی سه دهم متصل کنید، بیشترین سرعت قابل پشتیبانی در این مدل فلش را تجربه خواهید کرد. این سرعت انتقال، گاه به پنج گیگابایت بر ثانیه نیز خواهد رسید. اگر فلش مموری به درگاه یو اس بی دو دهم متصل شود، سرعت انتقال داده‌ها بیشتر خواهد شد. (سرعت انتقال دادها از چهار صد و هشتاد مگابایت بر ثانیه نیز فراتر می‌رود.)

       

      ای دیتا مدل S102 Pro؛ بهترین فلش مموری

      از برند ای دیتا، مدل S102 Pro نیز به عنوان بهترین فلش مموری شناخته می شود. این مدل فلش مموری دارای شصت و چهار گیگابایت ظرفیت است. چنانچه به مموری با ظرفیت بالا احتیاجی ندارید، می توانید از S102 Pro استفاده کنید. فلش ای دیتا، نخستین نماینده این برند بوده و از اعتبار و کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. بدنه این فلش از جنس آلومینیوم بوده و از مقاومت بسیار خوبی نیز برخوردار است. این سطح از کیفیت به معنای عملکرد عالی این فلش مموری می باشد. 
      وزن S102 Pro فقط سیزده گرم برآورده شده و اندازه بدنه آن  61.7 × 18.7 × 10.7 میلیمتر است. وزن و سایز کوچک و فضای کمی که اشغال می‌کند، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته و استفاده از آن را به خوبی توجیه می‌کند. خوشبختانه این محصول دارای ضمانت نامه کیفی بوده و در صورت خرابی به مشتریان خود سرویس ارائه می‌دهد. از دیگر امتیازات مثبت این فلش، قابلیت پشتیبانی از رابط یو اس بی، سه دهم می باشد. سرعت خواندن فلش مموری S102 Pro هشتاد و پنج بوده و سرعت نوشتاری آن نیز چهل مگابایت بر ثانیه است. 

       

       

      سامسونگ مدل Bar Plus ، بی رقیب در بین انواع مموری خارجی

      سامسونگ مدل Bar Plus، بهترین فلش مموری در بازارهای داخلی و خارجی می باشد. طراحی عالی و منحصر به فرد این حافظه یو اس بی، بسیار بازخورد مثبتی داشته است. این مموری که دارای شصت و چهار گیگابایت حافظه است، از بدنه فلزی آبکاری شده برخوردار می باشد. از همین رو، مقاومت این فلش مموری بسیار بالا بوده و سطح کیفی این محصول را ارتقاء داده است. رابط این فلش USB Type-A بوده و در کلیه سیستم های رایانه، لپ تاپ و پی سی قابل اجرا می باشد. ناگفته نماند، کانکتور یو اس بی 3.1 نیز می تواند با سرعت قابل قبولی اطلاعات را بین سیستم عامل و فلش مموری جابجا نماید. 
      البته این را هم اضافه کنیم که این فلش در مقابل خط و خش خیلی مقاوم سازی نشده است. همچنین، این فلش مموری خارجی با اینکه دارای بدنه فلزی می باشد، در برابر اشعه ایکس، نیروی مغناطیسی و گرد و غبار مقاومت خوبی ندارد. ضمن اینکه فلش سامسونگ از لامپ نشانگر ال ایی دی نیز برخوردار نبوده و نمی توان وضعیت خاموش یا روشن بودن فلش را هنگام اتصال به سیستم، ردیابی کرد. خوشبختانه حافظه بالای این فلش باعث شده است تا تمامی این نقطه ضعف ها را پوشش دهد. وزن این فلش تنها پانزده گرم بوده و سایز آن نیز 11.70 × 40.01 × 15.6 میلیمتر می باشد. این فلش مموری با ظرفیت بالا و کیفیت خوبی که در انتقال داده‌ها دارد، یک بار دیگر ثابت کرده است که سامسونگ برندی است که می‌توان چشم بسته به آن اعتماد کرد. 

      فیلیپس؛ بهترین فلش مموری

      در ادامه نگاهی خواهیم داشت به فیلیپس که عنوان دار بهترین فلش مموری خارجی می باشد. این مدل فلش دارای گنجایش شصت و چهار گیگابایت است. فلش مموری مدل فیلیپس قابل استفاده در سیستم عامل مایکروسافت بوده و برای ویندوز 11، 10، 8، 7 و ویستا مناسب می باشد. در حقیقت تمامی کاربرها می توانند فارغ از نوع سیستمی که دارند، از فلش مموری فیلیپس استفاده نمایند. حتی سیستم عامل  Mac OS می تواند این فلش مموری را پذیرفته و اطلاعات آن را بخواند. در لینوکس نسخه 2.4 قابلیت اجرا و جابجایی فایل ها بسیار عالی ارزیابی شده است. 
      بدنه فلش مموری خارجی فیلیپس از جنس پلاستیک مرغوب بوده و ضد لک نیز می باشد. مقاومت خوب این مدل از فلش مموری آن را ضد ضربه نیز کرده است. پورت یو اس بی، به عنوان منبع تغذیه این فلش به شمار رفته و ولتاژی که مورد نیاز اوست، تنها پنج ولت می باشد. فلش فیلیپس همچنین، می تواند از درگاه سه دهم حمایت کند. سرعت انتقال داده ها بسیار عالی بوده و با سرعت سی مگابایت بر ثانیه می تواند کلیه داده ها را بخواند. سرعت این خوانش پنچ مگابایت بر ثانیه می باشد. قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن از دیگر ویژگی های مثبت این محصول ذکر شده است.

       

      بهترین برند فلش مموری برای ضبط ماشین

      به انتهای این مقاله رسیدیم. در این قسمت به معرفی بهترین فلش مموری برای ضبط ماشین می پردازیم. مناسب ترین فلش مموری که می توان برای ضبط ماشین استفاده کرد، حافظه های شصت و چهار و صد و بیست و هشت مگابایتی می‌باشد. فلش مموری سن دیسک، یکی از بهترین فلش هایی است که می توان آن را برای ضبط ماشین در نظر گرفت. فلش مموری سن دیسک مدل ULTRA FIT USB 3.1 CZ430 از دیگر برندهایی است که می توان به آن اشاره داشت. کینگ استار، سیلیکون پاور مدل T06، کینگ استار مدل KS232، اپیسر  مدل AH11H و سیلیکون پاور مدل T01 از جمله برندهای معروفی هستند که در زمینه بهترین فلش مموری ضبط ماشین در بازارهای داخلی یافت می شوند. 

      مدیر ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟