بهترین دزدگیر اماکن

      بهترین دزدگیر اماکن

      در عصر حاضر، شاهد پیشرفت سیستم‌های حفاظتی در ساختمان‌های مسکونی و تجاری هستیم. دزدگیر اماکن از مهم‌ترین تجهیزاتی است که در حوزه‌ی امنیت ساختمان‌ها به کمک بشر آمده است. بهترین دزدگیر اماکن با برخورداری از تکنولوژی پیشرفته و ایجاد محیطی امن، آرامش خاطر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. بسیاری از افراد هنگام خرید و یافتن بهترین برند دزدگیر اماکن با چالش و سؤالات زیادی مواجه می‌شوند. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم بهترین دزدگیرهای اماکن را برای شما معرفی کنیم. قبل از آن بیایید با این وسیله‌ی کاربردی بیشتر آشنا شویم.

       

      بهترین دزدگیر اماکن

       

      فهرست مطالب

      دزدگیر اماکن چیست؟

      کاربردهای بهترین دزدگیر اماکن

      اجزای سازنده‌ی بهترین دزدگیر اماکن

      دزدگیر آژیری از قدیمی‌ترین‌ها

      دزدگیر سخنگو

      دزدگیر تلفن‌کننده و انواع آن

      دزدگیر تحت شبکه از بهترین دزدگیرهای اماکن

      دزدگیر بیسیم را نصب کنیم یا با سیم؟

      مزایای نصب و استفاده از بهترین دزدگیر اماکن چیست؟

      معرفی بهترین برند دزدگیر اماکن

      نکات مهم در انتخاب و خرید بهترین دزدگیر اماکن

      جمع‌بندی

       

       

      دزدگیر اماکن چیست؟

      دزدگیر منزل یا اماکن، ابزاری است که در آن حسگرهای امنیتی نصب می‌شود که هر حرکت مشکوکی را تشخیص می‌دهد. در سال‌های قبل، این محصولات مکانیزم ساده‌تری داشتند و تنها با ایجاد صدای بلند، هشدارهای امنیتی را اطلاع می‌دادند. امروزه این تجهیزات به کمک فناوری به اوج تکامل خود رسیده‌اند. این سیستم‌ها قادرند با ارتباط تلفنی یا ارسال پیامک، حرکت‌های مشکوک و ناامن را به کاربر گزارش دهند. برای برقراری تماس یا ارسال پیامک، تلفن ثابت و سیم‌کارت باید به دستگاه متصل گردند. بهترین نوع دزدگیر اماکن با اتصال به وای‌فای، امکان نظارت و کنترل از راه دور را برای کاربران فراهم می‌آورد.

       

      کاربردهای بهترین دزدگیر اماکن

      وظیفه‌ی اصلی دزدگیرهای اماکن، اعلام هشدار برای جلوگیری از سرقت است. سنسورهای الکترونیکی با تشخیص هر نوع صدا و حرکت مشکوک، دزدگیر را به صدا درمی‌آورند. در هر ساختمانی چه منازل مسکونی و چه مراکز تجاری می‌توان این محصول را نصب کرد. بعلاوه، در مراکز صنعتی و نظامی نیز به کار می‌رود و به ایجاد امنیت در این مناطق کمک می‌کند. با توجه به حساسیت مکان می‌توان دستگاه موردنظر را به سنسورهای مورد نظر مجهز کرد. به طور کلی این محصولات، برای حفاظت از جان و مال ساکنان به کار می‌روند. برخی دیگر از آن‌ها کارایی بیشتری دارند و از بروز حوادثی مانند آتش‌سوزی نیز جلوگیری می‌کنند.

      بهترین دزدگیر اماکن از تکنولوژی ارسال پیامک برخوردار است و به موقع صاحبان اماکن را از وجود خطر آگاه می‌کند. این ویژگی به خصوص برای اماکنی با حساسیت بالاتر بسیار مفید است. بانک‌ها و صرافی‌ها با اتصال این سیستم به مراکز پلیس می‌توانند امنیت مکان را صد در صد تضمین کنند. با مجهز شدن بهترین دزدگیر برای اماکن، هرگونه سرقت و دستبرد به محل، تقریبا غیرممکن خواهد بود. 

       

      از بهترین دزدگیر اماکن برای جلوگیری از ورود غیرمجاز، جلوگیری از سرقت، هشدار برای حوادثی مانند آتش‌سوزی و غیره استفاده می‌شود.

       

      اجزای سازنده‌ی بهترین دزدگیر اماکن

      سیستم‌های امنیتی از تجهیزات مختلفی تشکیل می‌شوند. در ادامه به معرفی و شرح اجزای بهترین دزدگیرهای اماکن می‌پردازیم:

      • - بلندگو: بلندگوها از اجزای اصلی به‌شمار می‌رود. هنگام فعال شدن سیستم، آژیرها به صدا درآمده و ساکنین خانه و همسایه‌ها را از وجود خطر آگاه می‌کنند.
      • - ریموت کنترل: از ریموت برای فعال یا غیرفعال کردن عملیات‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از این قطعه می‌توان عملیات خاموش و روشن کردن را به‌راحتی انجام داد.
      • - مگنت دزدگیر: مگنت‌ها مانند آهنربا، قطب مثبت و منفی دارند و عموماً در درب و پنجره به‌کار می‌روند. عملکرد مگنت به این صورت است که با باز شدن درب و پنجره، قطب‌ مثبت و منفی از هم دور شده و سیستم فعال می‌شود.
      • - تلفن‌کننده: این قطعه از دیگر اجزای کاربردی این محصول است. تلفن‌کننده در زمان فعال شدن با شماره‌های ثبت‌شده تماس گرفته و به کاربران وجود خطر را هشدار می‌دهد. تلفن‌کننده‌ها یا با سیم‌کارت و یا با خط ثابت کار می‌کنند.
      • - ریپیتر: این قطعه برد ریموت را افزایش می‌دهد و موجب عملکرد بهتر آن می‌شود.
      • - سیستم مرکزی یا پنل: اجزا و قطعات دیگر به این بخش متصل می‌شوند. با استفاده از سیستم مرکزی، اتصال دستگاه به تلفن همراه صورت می‌گیرد. در این صورت افراد در هر مکان و موقعیتی که باشند، از هشدارها آگاه می‌شوند. 

      از اجزای بهترین دزدگیر اماکن می‌توان به بلندگو، ریموت، مگنت دزدگیر، تلفن‌کننده، ریپیتر، پنل وغیره اشاره کرد.

       

      حسگرها چه کاربردی در بهترین دزدگیر اماکن دارند؟

      بهترین برندهای دزدگیر اماکن به انواع مختلفی از حسگرها تجهیز می‌شوند؛ از جمله:

      • - سنسور حرکتی: با قرار دادن حسگر حرکتی در ورودی‌ ساختمان، می‌توان از هر حرکتی مطلع شد.  
      • - سنسور ورود: این حسگرها به درب و پنجره متصل می‌شوند و باز و بسته شدن آن‌ها را تشخیص می‌دهند.
      •  - سنسور شیشه: شیشه‌ها پوشش امنی برای ساختمان به حساب نمی‌آیند و با ضربه می‌شکنند. از این رو سارقین ممکن است تصور ‌کنند که با شکستن شیشه می‌توانند وارد ساختمان شوند. حسگرها با تشخیص صدای ضربه و شکستن شیشه، موجب فعال شدن دستگاه می‌شوند.

       

      پدال دزدگیر در چه مواردی استفاده می‌شود؟

      ممکن است افراد هنگامی‌که در خانه یا فروشگاه خود حضور دارند، سیستم هشدار را غیرفعال کنند. در این زمان اگر مکان، مورد سرقت قرار بگیرد، آژیرها به صدا درنخواهند آمد. در چنین شرایطی، پدال دزدگیر به کمک افراد می‌آید. فشردن پدال با دست یا پا، سیستم هشدار را فعال کرده و با به صدا درآوردن آژیر، موجب وحشت متجاوزین می‌شود.

       

      چشمی دزدگیر چیست و چه کاربردی دارد؟

      در بهترین دزدگیر بیسیم اماکن حتماً از این قطعه استفاده می‌شود. چشمی دزدگیر با اسکن محدوده و فضای تحت پوشش، هر حرکت مشکوک را شناسایی کرده و واکنش نشان می‌د‌هد. چشمی‌ها در انواع باسیم و بی‌سیم به بازار عرضه می‌شوند. نوع بی‌سیم، با باتری کار می‌کند و نسبت به چشمی باسیم، قیمت بالاتری دارد.  

       

      دزدگیر آژیری از قدیمی‌ترین‌ها

      از اولین و قدیمی‌ترین انواع بهترین دزدگیر اماکن می‌توان به دزدگیر آژیری اشاره کرد. این محصولات مجهز به سنسورهای حرکتی هستند. با تشخیص صدا و حرکات مختلف توسط حسگرها، آژیر به صدا درمی‌آید. از آن‌ها بیشتر در منازل مسکونی یا اماکن دارای نگهبان که فرد در آن حضور دارد، استفاده می‌شود. نوعی از دزدگیرهای آژیری شماره‌گیر اتوماتیک دارند و قادرند با شماره تلفن‌های ثبت شده تماس تلفنی برقرار کنند. این دستگاه‌ها خیلی پیشرفته نیستند و با قطع خط تلفن، امکان برقراری ارتباط نخواهند داشت. امنیت پایین و عدم کنترل از راه دور از دیگر معایب این سیستم‌هاست.

      قدیمی‌ترین دزدگیرهای اماکن بهترین برند ایرانی فایروال

       

      دزدگیر سخنگو

      این نوع سیستم‌ها نیز پرطرفدارند و استفاده از آن سابقه‌ای طولانی دارد. این سیستم‌ها پیام صوتی را ضبط می‌کنند و در صورت وجود خطر می‌توانند تماس تلفنی برقرار کنند. در سیستم دزدگیر سخنگو نیز مانند دزدگیر آژیری برای ارتباط تلفنی لازم است که خط تلفن وصل باشد. در صورت قطع خط تلفن، امکان ارتباط تلفنی و اعلام هشدار از این طریق وجود نخواهد داشت. از این رو این سیستم‌ها نیز امنیت چندان بالایی ندارند و برای استفاده در اماکنی با حساسیت بالا توصیه نمی‌شود.  

       

      دزدگیر تلفن‌کننده و انواع آن

      در پنل تلفن‌کننده، قسمتی طراحی شده که سیستم امنیتی را به خط تلفن متصل می‌کند. این ویژگی کمک می‌کند تا افراد در زمان عدم حضور خود در مکان، از رخدادهای محل آگاهی یابند. این سیستم‌ها در دو نوع به بازار ارائه می‌شوند:

      • - تلفن‌کننده با خط ثابت: در منزل یا محل کار خود می‌توانید تلفن‌کننده را به خط ثابت تلفن متصل کنید. برای این کار، مکان مورد نظر باید از سیم‌کشی تلفن برخوردار باشد. شما می‌توانید شماره‌هایی که تمایل دارید با آن تماس گرفته شود را در حافظه آن ثبت نمایید. در زمان بروز خطر، سیستم با شماره تلفن‌های ذخیره شده ارتباط برقرار کرده و افراد را به مکان فرامی‌خواند.  
      • - تلفن‌کننده با سیم‌کارت: در اماکنی که خط تلفن وجود ندارد، استفاده از بهترین دزدگیر سیم کارتی مناسب‌ترین راه‌حل است. در این سیستم‌ها یک سیم‌کارت قرار داده می‌شود. این دستگاه نیز می‌تواند با شماره تلفن‌های ذخیره شده تماس برقرار کرده و بروز خطر را اعلام کند. دزدگیر سیم‌کارتی قابلیت‌های زیادی دارد. از جمله این‌که این سیستم‌ها کاملاً هوشمند هستند و می‌توان آن‌ها را از راه دور کنترل کرد. برای انتخاب و خرید بهترین دزدگیر سیم کارتی اماکن حتماً به مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید.

       

      دزدگیر تحت شبکه از بهترین دزدگیرهای اماکن

      پیشرفت فناوری برای عرضه بهترین دزدگیر اماکن توانسته برخی محدودیت‌های موجود را برطرف کرده و ظرفیت‌های آن را بالا ببرد. در عصر حاضر نسل جدیدی از سیستم‌های حفاظتی تحت شبکه با امنیت بالا به بازار ارائه شده‌اند. این سیستم‌ها قابلیت اتصال به نمایشگر و امکان کنترل از راه دور را دارند. 

       

      دزدگیر بیسیم را نصب کنیم یا با سیم؟

      بسیاری از افراد سیستم دزدگیر بی‌سیم را ترجیح می‌دهند. با نصب بهترین دزدگیر بیسیم اماکن نیازی به کابل‌کشی در ساختمان نخواهید داشت. علاوه بر حفظ زیبایی ساختمان می‌توانید از قابلیت‌های این سیستم‌ها استفاده کنید. نوع بی‌سیم از طریق وایرلس میان حسگرها و پنل مرکزی ارتباط برقرار می‌کند. بعلاوه با باتری کار می‌کند و برای نصب آن نیازی به صرف هزینه برای خرید سیم و کابل ندارید.

       

      مزایای نصب و استفاده از بهترین دزدگیر اماکن چیست؟

      • - جلوگیری از وقوع سرقت: با استفاده از بهترین دزدگیر اماکن، امکان سرقت و دستبرد سارقین به محل به حداقل می‌رسد. اگر راه‌های ورود و خروج ساختمان مجهز به سنسورهای تشخیصی باشد، سارقان امکان ورود به آن را نخواهند داشت.
      • - پیشگیری از ورود افراد غیرمجاز: سنسورهای حرکتی افراد مشکوک و ناشناس را تشخیص داده و به سیستم مرکزی سیگنال می‌فرستد. در این حال آژیر به صدا درمی‌آید و ساکنان از ورود این افراد به داخل ساختمان اطلاع می‌یابند.
      • - پیشگیری از وقوع حوادث: با نصب حسگرهای حساس به دود و گاز، از وقوع حوادثی مانند آتش‌سوزی و نشتی گاز پیشگیری می‌شود. با تشخیص حسگرهای حساس به ضربه نیز می‌توان از خرابی و شکسته‌شدن درب و پنجره‌ها جلوگیری کرد.
      • - کنترل مکان از راه دور: امکان نظارت و کنترل از راه دور ساختمان و ویلا از دیگر مزایای نصب آن است.       

      بهترین دزدگیر اماکن بیشتر برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورداستفاده قرار می‌گیرد.  

       

      معرفی بهترین برند دزدگیر اماکن

      اهمیت استفاده از بهترین دزدگیر برای اماکن در ساختمان‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. از این رو بسیاری از شرکت‌های مطرح جهان نسبت به تولید و ارائه‌ی تجهیزات بهترین دزدگیر اماکن اقدام کرده‌اند. در ادامه به معرفی بهترین برندهای دزدگیر اماکن اشاره می‌شود. 

       

      دزدگیر فایروال

      فایروال به عنوان بهترین برند دزدگیر اماکن ایرانی در بازار شناخته می‌شود. شرکت فایروال سال‌هاست که در زمینه‌ی تولید و ارائه‌ی تجهیزات سیستمهای امنیتی در کشور فعالیت می‌کند. مدیران و متخصصان فعال در این شرکت همواره در تلاشند تا از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در ساخت محصولات خود استفاده نمایند. از تولیدات این شرکت می‌توان به تلفن‌کننده با خط ثابت و سیم‌کارتی اشاره کرد.

      دزدگیر اماکن فایروال جزو بهترین برند دزدگیر اماکن ایرانی است.

       

      دزدگیر کلاسیک

      در ادامه‌ی معرفی بهترین دزدگیر اماکن بازار به برند کلاسیک اشاره می‌کنیم. محصولات این شرکت در انواع بی‌سیم و باسیم تولید می‌شوند. باتری‌های 9 ولتی نوع بی‌سیم قادرند تا دو ماه تغذیه‌ی سیستم را تأمین کنند. سنسورهای این محصولات هر نوع حرکتی را تشخیص داده و در سریع‌ترین زمان گزارش‌ها را ارسال می‌کنند.

       

      سیستم دزدگیر GMK

      برند GMK بدون شک جزو بهترین مارک دزدگیر اماکن در بازار است. اگر شما نیز به دنبال بهترین دزدگیر اماکن قیمت مناسب هستید، GMK انتخاب خوبی خواهد بود. قابلیت‌هایی همچون صفحه‌ی نمایشگر با کیفیت، حافظه‌های مجزا برای اعلام سرقت و قابلیت کنترل از راه دور از ویژگی‌های محصولات این برند است. جدیدترین مدل محصولات GMK با امکانات بیشتری طراحی شده‌اند.

       

      دزدگیر پارادوکس

      برند پارادوکس در لیست بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی قرار می‌گیرد. این سیستم‌های حفاظتی در کشور کانادا طراحی و تولید می‌شوند. محصولات تولیدی پارادوکس با قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای که دارد، بیشتر در سازمان‌ها و ادارات بزرگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. لازم به‌ذکر است که بیش از سی کاربر می‌توانند آن را از راه دور کنترل و مدیریت کنند.

      دزدگیر اماکن پارادوکس در لیست بهترین برند دزدگیر اماکن خارجی قرار دارد.

       

      برند IPS

      از دیگر معروف‌ترین و بهترین دزدگیر اماکن ایرانی می‌توان برند IPS را نام برد. محصولات IPS بیشتر در نوع سیمکارتی طراحی و تولید می‌شوند. آن‌ها سرعت عمل بالایی دارند و به‌راحتی توسط سارقان، غیرفعال نمی‌شوند. دزدگیر سیم‌کارتی IPS را می‌توان از طریق اپلیکیشن‌های نصب‌شده در تلفن همراه، از راه دور کنترل و مدیریت کرد. شما می‌توانید سطح امنیت این دستگاه‌ها را به‌طور دلخواه تنظیم کنید.   

       

      برند آنیک الکترونیک

      دزدگیر آنیک نیز از انواع سیستم‌های امنیتی شناخته شده است. شرکت آنیک الکترونیک از 1387 در زمینه‌ی تولید و عرضه سیستم‌های حفاظتی و امنیتی فعالیت می‌کند. این شرکت توانسته است بهترین دزدگیر اماکن سیم کارتی را به بازار عرضه کند. نوع سیم‌کارتی با قابلیت‌هایی که دارد در شمار ایمن‌ترین و بهترین دزدگیر اماکن قرار می‌گیرد. این سیستم‌ها با برقراری تماس یا ارسال پیام، کاربر را از وجود خطر آگاه می‌کنند. از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی نیز می‌توان سیستم از نوع سیم‌کارتی را از راه دور کنترل کرد.   

      برند آنیک یکی از برندهای معروف ایرانی در زمینه تولید بهترین دزدگیر اماکن سیم کارتی است.

       

      نکات مهم در انتخاب و خرید بهترین دزدگیر اماکن

      هر یک از سیستم‌های دزدگیر اماکن، قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شما می‌توانید بر اساس نیاز و انتظارات خود سیستم مناسب را تهیه کنید. هنگام خرید بهترین دزدگیر اماکن حتماً نکات زیر را در نظر بگیرید:

      • - داشتن گارانتی معتبر
      • - سرعت عمل بالا در ارسال سیگنال به پنل و برقراری ارتباط با کاربر
      • - تشخیص درست حرکات مشکوک
      • - نصب و نگهداری آسان
      • - قیمت مناسب و به‌صرفه

       

      جمع‌بندی

      مسأله‌ی حفظ جان و مال، از مهم‌ترین دغدغه‌های انسان در همه‌ی روزگاران بوده است. خوشبختانه امروزه علم و فناوری راهی پیش پای انسان قرار داده که امنیت وی را تضمین می‌کند. سیستم دزدگیر اماکن توانسته خدمات ارزنده‌ای به انسان عرضه کند. افرادی که قصد خرید این محصول را دارند، حتماً با سؤالات زیادی در خصوص بهترین دزدگیر اماکن مواجه شده‌اند. به همین سبب در این مقاله سعی کردیم مطالبی در این مورد ارائه دهیم. برای تکمیل اطلاعات و خریدی ایمن و به‌صرفه می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه نمایید.  

       

      سوالات متداول

      سوال 1: چه نوع سیستم دزدگیری برای مکان من مناسب است؟

      پاسخ: عواملی مانند وسعت منطقه، سطح امنیت مورد نیاز و هر گونه آسیب‌پذیری خاص را درنظر بگیرید.

      سوال 2: سیستم دزدگیر سیمی یا بی‌سیم برای اماکن من مناسب‌تر است؟

      پاسخ: نوع سیمی معمولاً قابل‌اعتمادتر هستند، درحالی‌که نوع بی‌سیم نصب آسان‌تری را ارائه می‌دهند. ارزیابی کنید که کدام مورد با نیازهای شما هماهنگی بیشتری دارد.

      سوال 3: چه ویژگی‌هایی را باید در بهترین دزدگیر برای اماکن جستجو کنم؟

      پاسخ: به‌دنبال ویژگی‌هایی مانند آشکارسازهای حرکت، حسگرهای در و پنجره، دوربین‌های نظارتی، نظارت از راه دور و ادغام با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند باشید.

      سوال 4: فرآیند نصب چقدر آسان است؟ آیا می‌توانم خودم این کار را انجام دهم یا نیاز به نصب حرفه‌ای دارم؟

      پاسخ: برخی از سیستم‌ها برای نصب راحت طراحی شده‌اند. درحالی‌که برخی دیگر ممکن است به کمک حرفه‌ای نیاز داشته باشند. در کل، بستگی به نوع محصولی که خریداری نموده‌اید دارد. مهارت‌ها و ترجیحات فنی خود را در نظر بگیرید.

      سوال 5: آیا دزدگیر منزل، سیستم نظارت و کنترل از راه دور را ارائه می‌دهد؟

      پاسخ: بررسی کنید که محصول خریداری‌شده به شما امکان نظارت و کنترل از راه دور از طریق یک برنامه تلفن همراه یا یک پلتفرم آنلاین را می‌دهد یا خیر.

      سوال 6: منبع تغذیه پشتیبان برای سیستم دزدگیرها برای اماکن چیست؟

      پاسخ: مطمئن شوید که سیستم منبع تغذیه پشتیبان قابل اعتمادی مانند باتری پشتیبان دارد تا در هنگام قطع برق به کار خود ادامه دهد.

      سوال 7: شهرت برند عرضه‌کننده انواع دزدگیر برای اماکن را چطور ارزیابی کنم؟

      پاسخ: اعتبار و قابلیت اطمینان ارائه‌دهنده سیستم دزدگیر برای اماکن را از طریق نظرات مشتریان، رتبه‌بندی‌ها و توصیفات بسنجید.

      سوال 8: هزینه سیستم امنیتی شامل هزینه نصب و نظارت مستمر چقدر است؟

      پاسخ: هزینه‌های اولیه، هزینه‌های نصب و هرگونه هزینه‌های مرتبط با خدمات نظارت با توجه به مراکز ارائه‌دهنده این‌گونه خدمات متفاوت است. برای آگاهی از قیمت به‌روز می‌توانید از فروشگاهی که محصول را خریداری کرده‌اید، یا از مراکز ارائه خدمات نصب انواع دزدگیر منزل یا اماکن سوال نمایید.

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟