راهنمای قیمت و خرید جک پارکینگ سیماران

      جک درب پارکینگ سیماران یکی از محصولات باکیفیت داخلی است که جهت بازوبسته کردن درب‌های برقی مورداستفاده قرار می‌گیرد. این قطعات با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تولید می‌شوند و انواع گوناگونی دارند. جک‌های درب پارکینگ سیماران در مدل فراز و سری‌های S و P عرضه می‌شوند و هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. این جک‌های پارکینگ اتوماتیک هستند و با داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب خود مورد استقبال اغلب مشتریان قرار می‌گیرند.

      جک درب سیماران

       

       

      فهرست مطالب:

      آشنایی با جک‌های برقی پارکینگ با برندهای مختلف

      بررسی مشخصات جک‌های درب پارکینگ سیماران از سه جهت

      انواع جک درب پارکینگ سیماران

      جک‌های ریلی درب پارکینگ سیماران

      نصب جک درب پارکینگ سیماران

      جک بازویی سیماران هامین

      هامین نمایندگی جک درب پارکینگ سیماران

      گارانتی جک‌های درب پارکینگ سیماران

      قیمت جک درب پارکینگ سیماران

       

       

      آشنایی با جک‌های برقی پارکینگ با برندهای مختلف

      امروزه اغلب درب پارکینگ‌های اماکن اداری و مسکونی با کمک جک‌های برقی بازوبسته می‌شوند. این جک‌های اتوماتیک با اتصال به درب‌های پارکینگ و با استفاده از ریموت و کنترل از راه دور درب را به حرکت درمی‌آورند. با کمک جک درب پارکینگ نیازی به نیروی بدنی نیست و درعین‌حال امنیت مکان موردنظر افزایش می‌یابد. جک درب پارکینگ simaran یکی از محصولات تولیدشده باکیفیت در داخل کشور است. جک‌های پارکینگی سیماران از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به همین جهت بسیاری از افراد برای نصب درب پارکینگ منزل یا محل کار خود این محصول را انتخاب می‌کنند.

      ما هم به دلیل استقبال مردم از جک درب پارکینگ سیماران در این مطلب به ویژگی‌ها و قیمت این محصول ایرانی می‌پردازیم.

       

       

      بررسی مشخصات جک‌های درب پارکینگ سیماران از سه جهت

      در این بخش به بررسی مشخصات جک درب پارکینگ سیماران ازلحاظ قطعات، سیستم و قیمت می‌پردازیم.

       

      بررسی مشخصات جک های درب سیماران

       

      درباره ویژگی‌های قطعات جک درب پارکینگ سیماران

      جک درب پارکینگ سیماران یکی از بهترین محصولات داخل کشور است که با ماندگاری و کیفیت بالایی طراحی شده است. این قطعات از مواد اولیه مناسبی تهیه می‌شوند و برای تولید این مواد اولیه دقت بالایی صورت گرفته است. شرکت سیماران در ابتدای کار با همکاری شرکت ایتالیایی «پروتکو» محصولات خود را عرضه می‌کرد؛ ولی در ادامه کار تولید کلیه قطعات به‌جز موتور پروتکو بومی‌سازی شدند. امروزه شرکت مذکور پس از سال‌ها تلاش مستمر توانسته است در زمینه تمام قطعات برخی از محصولات خود مانند موتور جک پارکینگی نیز به خودکفایی برسد و محصولی کاملاً ایرانی تولید کند.

       

      ویژگی‌های سیستمی جک‌های پارکینگی سیماران

      سیستم کنترلی جک درب پارکینگ سیماران نیز از کیفیت خوبی برخوردار است. این محصول سیماران مدار فرمان Q70 دارد. مدار فرمان Q70 یک سیستم کنترلی با دقت و حرفه‌ای است که با آن می‌توان تنظیمات دوتایی یا نوبتی حرکت درب را تنظیم کرد. با کمک مدار فرمان مذکور، دریافت خطاهای عملکرد جک به همراه کد آن امکان‌پذیر است. تعمیرکار می‌تواند با دریافت کد خطای جک، نسبت به برطرف کردن خطای دستگاه اقدام کند.

      یکی دیگر از ویژگی‌های مدار فرمان Q70 مربوط به تنظیم میزان حساسیت جک بازویی سیماران نسبت به موانع است. تنظیم میزان حساسیت جک نسبت به موانع به این معنا است که شما می‌توانید با افزایش حساسیت جک بازویی از خطرات جانی و مالی احتمالی جلوگیری کنید. به‌این‌ترتیب کوچک‌ترین مانع هم موجب بازماندن درب می‌شود و از آسیب به اتومبیل یا شخص در هنگام داخل یا خارج شدن از محل ممانعت به عمل می‌آید.

       

      بررسی ویژگی سیستمی جک های درب سیماران

       

      بررسی قیمت جک درب پارکینگ سیماران

      قیمت جک درب پارکینگ سیماران یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این محصولات است. جک‌های درب برند سیماران به جهت اینکه تولید داخل کشور هستند از قیمت مناسبی برخوردارند. سیستم کنترلی و قطعات این جک‌ها تماماً ایرانی هستند. البته جک‌های درب سیماران سری P دارای موتور و بازوی ایتالیایی هستند و به همین جهت از قیمت بالاتری برخوردارند.

       

       

      انواع جک درب پارکینگ سیماران

      جک درب پارکینگ سیماران از تنوع خوبی برخوردار است. این محصول در سری‌های S و P و بانام فراز تولید می‌شود و هرکدام عملکردهای متفاوتی دارند. در ادامه مطلب به انواع این جک‌ها می‌پردازیم.

       

      آشنایی با جک درب پارکینگ فراز مدل S

      یکی از سری‌های پرفروش جک درب پارکینگ سیماران فراز مربوط به مدل S آن است. سری S جک‌های فراز سیماران برای هر دو نوع درب بزرگ و متوسط طراحی شده است. طراحی این جک‌ها با دو کد شناسه S6 و S4 صورت می‌گیرد. به این معنا که جک بازویی سیماران S4 جهت نصب در درب‌های متوسط و جک پارکینگ سیماران مدل faraz 6S برای حرکت دادن و نصب درب‌های بزرگ مناسب است. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید برای حرکت دادن درب‌های 5/4 متری موردنظر از جک بازویی 6S استفاده کنید.

      جک درب پارکینگ سیماران مدل S6 جزو قدیمی‌ترین محصولات شرکت مذکور است و طرفداران زیادی دارد. بسیاری از مشتریان برای درب پارکینگ منزل، محل کار، باغ و ویلای خود جک‌های بازویی سیماران مدل اس را خریداری می‌کنند. درب‌های سه متری نیز با نصب جک پارکینگی 4S به‌راحتی بازوبسته می‌شوند.

       

      ویژگی‌های جک پارکینگی فراز مدل اس

      جک درب پارکینگ سیماران فراز 4S و 6S جزو قطعات پرکاربرد محسوب می‌شوند. این قطعات دارای تکنولوژی دو سرعته هستند و حرکت یکنواختی دارند. جک‌های بازویی سیماران مدل اس بدون ضربه و بی‌صدا هستند و برای درب‌هایی با حداکثر طول 3 متر مورداستفاده قرار می‌گیرند. ولتاژ ورودی جک‌های اس 230 ولت و قدرت موتور آن‌ها 320 وات است. بیشترین وزنی که جک پارکینگ سیماران مدل فراز 4S و 6S تحمل می‌کند؛ 320 کیلوگرم است که تا 110 درجه زاویه بازشونده دارد. این نوع جک‌ها برای دمای هوای بین منفی 20 و مثبت 80 طراحی‌شده‌اند که محدوده دمایی مناسبی به شمار می‌رود.

       

      جک درب پارکینگ سیماران مدل فراز 4S

       

      جک برقی درب پارکینگ سیماران مدل P

      جک درب پارکینگ سیماران مدل P یکی دیگر از قطعات پرکاربرد محسوب می‌شود. این محصول نیز در دو سری P4 و P5 تولید می‌شود که شباهت زیادی به جک‌های شرکت پروتکو ایتالیا دارد. جک پارکینگ سیماران مدل فراز 4P و 5P برای انواع درب‌های پارکینگ مورداستفاده قرار می‌گیرند. اعدادی که در کنار حرف P قرار می‌گیرند؛ نشانگر طول شفت جک هستند. عدد کوچک‌تر در کنار حرف پی بیانگر این است که جک موردنظر درب‌هایی با عرض کمتر را بازوبسته می‌کند. جک بازویی فراز مدل P ماندگاری بالایی دارد و بسیاری از نصابان این محصولات را به مشتریان پیشنهاد می‌دهند.   

      جک درب پارکینگ سیماران مدل P گارانتی‌های دوساله دارند و بازو و موتور آن مربوط به شرکت پروتکو است. قدرت موتور این محصول 280 وات و ولتاژ ورودی آن 230 ولت است. جک پارکینگی سیماران مدل P برای درب‌هایی با حداکثر وزن 300 کیلوگرم و طول 75/2 متر مناسب هستند. زاویه بازشونده این محصولات 110 درجه است.

       

       

      جک‌های ریلی درب پارکینگ سیماران

      شرکت سیماران علاوه بر جک درب پارکینگ سیماران از نوع بازویی و معمولی، جک درب ریلی را نیز به بازار عرضه می‌کند. این نوع جک‌ها نیز از کیفیت بالایی برخوردارند و درب‌های با طول بلند را به‌خوبی حرکت می‌دهند. تکنولوژی این نوع جک‌های سیماران دوزمانه است و درب را به‌آرامی و بدون ضربه و صدا حرکت می‌دهند. جک‌های ریلی سیماران قابلیت بازوبسته کردن درب‌های بالای یک تن را دارند. مهم‌ترین امتیازی که این نوع جک‌ها دارند؛ مربوط به بازوبسته کردن آهسته و بی‌صدای درب‌های سنگین است. جک‌های درب پارکینگ ریلی سیماران کم‌حجم هستند و بدون نیاز به قفل‌برقی کار می‌کنند.

      جک‌های درب ریلی سیماران دارای قدرت موتور 300 تا 750 وات و ولتاژ 230 ولت هستند و درب‌هایی با وزن 500 تا 1800 کیلوگرم را بازوبسته می‌کنند.

       

      جک ریلی سیماران مدل فراز 1200

       

      نصب جک درب پارکینگ سیماران

      نصب جک درب پارکینگ سیماران برای اغلب درب‌های پارکینگ یک گزینه مناسب است. این قطعات کاربردی با تلفیق دانش روز دنیا و خلاقیت تولید می‌شوند و ماندگاری و کیفیت خوبی دارند. جک‌های پارکینگی به جهت استقبال روزافزون مشتریان، تنوع بسیاری یافته‌اند و مدل‌های مختلفی از آن‌ها به بازار عرضه می‌شوند. هرکدام از این مدل‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند و مزایا و معایب متعددی دارند. خرید جک درب پارکینگ سیماران باید با توجه به ابعاد و وزن درب صورت گیرد. درب‌های بزرگ و سنگین را باید با نصب جک‌هایی قدرتمند به حرکت درآورد.

      جک درب پارکینگ سیماران علاوه بر اینکه باید متناسب با وزن و سایز درب باشد، باید تناسب لازم با تعداد ترددهای روزانه و همین‌طور شمالی و جنوبی بودن محل موردنظر نیز داشته باشد. برای درب‌هایی که از داخل یا خارج باز می‌شوند هم باید از جک‌های متفاوتی استفاده کرد. بنابراین با توجه به توضیحات ارائه‌شده باید در هنگام نصب جک پارکینگ سیماران به وزن، سایز، میزان تردد، از داخل یا خارج باز شدن درب توجه شود.

       

      راهنمای نصب جک درب پارکینگ سیماران

      نصب جک درب پارکینگ سیماران همانند نصب اغلب تجهیزات مکانیکی باید توسط فرد ماهر و متخصص صورت گیرد. این جک‌ها دارای قطعات گوناگونی هستند و باید تحت آموزش‌های لازم روی درب سوار شوند. جک‌های درب پارکینگی سیماران طی مراحل مختلفی نصب می‌شوند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

       

      راهنمای نصب جک درب پارکینگی سیماران

       

      نحوه نصب جک درب پارکینگ سیماران

      جهت نصب جک درب پارکینگ سیماران باید از تکنسین ماهر و باتجربه کمک گرفت تا از اختلالات و ایرادات بعدی جلوگیری شود. ما در این مطلب به‌طور ساده مراحل نصب جک درب را توضیح می‌دهیم.

       

      بررسی شرایط و فضای محل موردنظر جهت نصب جک

      یکی از مهم‌ترین بخش‌های نصب جک درب پارکینگ سیماران مربوط به بررسی محل موردنظر است. جک باید در فاصله 120 سانتیمتری از زمین قرار گیرد؛ به همین جهت باید این مورد را لحاظ کنید. فاصله مناسب برای جوشکاری و کنده‌کاری را نیز در نظر بگیرید.

       

      تعیین مکان نصب جک روی درب و چارچوب

      پس از بررسی شرایط محل باید مکان نصب جک پارکینگی سیماران را روی درب مشخص کنید. جک درب پارکینگ باید در دو ناحیه درب و چارچوب نصب شود. برای تعیین محل مناسب نصب باید درب‌ها را بسته و جک‌ها را باز کنید. جهت رگلاژ و تنظیمات بعدی باید جک سیماران در حدود 50 میلی‌متر به سمت داخل درب نصب شود. پس از انجام این کار تکیه‌گاه را بسته و آن را درون شکاف ابتدایی و پایانی جک قرار دهید. پس از تنظیم جک روی محل پیچ‌ها را کاملاً سفت کنید.

      در این مرحله دقت داشته باشید که انتهای جک درب باید روی چارچوب قرار گیرد تا نصب جک به‌خوبی صورت گیرد.

       

      مرحله تراز کردن جک درب

      در این مرحله باید جک درب پارکینگ سیماران را تراز کنید. لازم به ذکر است که تراز کردن جک یک امر اصولی بوده و برای هرکدام از انواع مدل‌های جک پارکینگی متفاوت است. در این مرحله عملیات نصب جک به پایان می‌رسد که البته باید توسط تکنسین ماهر و کاربلد صورت گیرد. 

       

      تنظیم جک درب پارکینگ سیماران

      جک درب پارکینگ سیماران ممکن است در برخی مواقع به‌خوبی عمل نکرده و درب باز بماند. در این هنگام باید جک درب را تنظیم کرد. جهت تنظیم جک درب پارکینگ سیماران در ابتدا باید دکمه زمان (Time) که در مدار فرمان تعبیه شده است را مدتی فشار داده و نگه دارید. پس از گذشت چند ثانیه فشردن دکمه، نشانگر روی مدار فرمان چشمک می‌زند. در این هنگام دکمه D (این دکمه روی مدار فرمان قرار دارد.) شروع به ضبط تایم یا زمان می‌کند. پس از گذشت مدتی مجدداً باید دکمه D را فشار دهید. در این هنگام مقدار زمان بازوبسته شدن درب نیز ثبت می‌شود.

       

      تنظیم جک درب پارکینگ

       

      یکی دیگر از روش‌های تنظیم جک درب پارکینگ سیماران استفاده از دکمه دیپ سوئیچ است. دکمه دیپ سوئیچ روی ریموت قرار دارد و با فشردن آن حالت اتو کلوز را فعال کنید. یعنی با نمایش عبارت Auto Close آن را روی ON قرار دهید. در این حالت ثبت زمان بسته شدن درب صورت می‌گیرد و تنظیمات جک به‌خوبی انجام می‌شود.  

       

      تنظیم برد جک درب پارکینگ سیماران

      تنظیم برد جک درب پارکینگ سیماران با سایر برندهای جک پارکینگی تفاوت‌هایی دارد. برد جک‌های پارکینگی جزو قطعات مهم آن‌ها محسوب می‌شوند و باید جهت تنظیم آن از تکنسین‌های مجرب و ماهر کمک بگیرید.

       

       

      جک بازویی سیماران هامین

      جک بازویی سیماران هامین برای بسیاری از درب‌های پارکینگ مورداستفاده قرار می‌گیرد. درب پارکینگ شرکت‌ها، منازل، ویلاها و کارخانه‌ها با استفاده از جک‌های بازویی به‌راحتی بازوبسته می‌شوند. این نوع جک‌ها به‌صورت پروانه‌ای درب‌ها را جابجا می‌کنند. جک بازویی سیماران برای درب‌های دو لنگه و یک لنگه طراحی‌شده‌اند و هرکدام ویژگی‌های متفاوتی دارند. 

       

      جک بازویی سیماران هامین

       

      هامین نمایندگی جک درب پارکینگ سیماران

      هامین یکی از نمایندگی‌های معتبر جک درب پارکینگ سیماران در کشور است. این نمایندگی با فروش انواع مدل‌های جک درب پارکینگ سیماران مدل فراز و تعمیر آن، به مشتریان خود در سراسر کشور کمک بزرگی می‌کند. جک‌های بازویی و معمولی از طریق این نمایندگی عرضه می‌شود. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌هامین جک درب پارکینگ فراز سیماران 6S بازو بلند را برای درب پارکینگ شرکت خود سفارش دهید. البته امکان سفارش جک‌های دو لنگه فراز و یک لنگه آن نیز وجود دارد.

      یکی از مهم‌ترین مشخصات جک‌های پارکینگی دو لنگه سیماران احتمال خرابی دیرتر آن‌ها نسبت به جک‌های یک لنگه است. در جک‌های دو لنگه پارکینگی به دلیل اینکه هر جک وزن یک لنگه از درب‌ها را متحمل می‌شود؛ احتمال خرابی آن کمتر است. فروش جک درب پارکینگ سیماران در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف توسط نمایندگی هامین گزینه خوبی برای مشتریان در سراسر کشور محسوب می‌شود.

       

       

      گارانتی جک‌های درب پارکینگ سیماران

      جک درب پارکینگ سیماران از جهت گارانتی نیز یکی از محصولات خوب ایرانی به‌حساب می‌آید؛ چراکه گارانتی‌های طولانی‌مدتی دارد. این محصول به دلیل کیفیت و ماندگاری بالا توسط شرکت سیماران تضمین شده است. برخی از محصولات این شرکت در حدود 30 ماه گارانتی دارند و کاربر می‌تواند در این مدت بدون پرداخت هزینه‌ای قطعات جک را توسط تکنسین شرکت مربوطه تعمیر یا تعویض کند. جک‌های درب پارکینگ سیماران 10 سال خدمات پس از فروش دارند.

       

      گارانتی جک های درب پارکینگی

       

      قیمت جک درب پارکینگ سیماران

      جک درب پارکینگ سیماران قیمت مناسبی دارد. این قطعات در مدل‌های گوناگون و مشخصات متفاوت تولید و عرضه می‌شوند. جک‌های دو لنگه و جک‌های یک لنگه و همچنین جک‌های بازویی به دلیل ویژگی‌های متفاوت، قیمت‌های مختلفی دارند. به‌عنوان‌مثال قیمت جک بازویی سیماران S4 با قیمت جک درب پارکینگ P5 فرق می‌کند. جک‌های پارکینگی سری P به دلیل اینکه دارای موتور پروتکو ایتالیا هستند اغلب از قیمت بالاتری نسبت به جک‌های سری S برخوردارند.

      قیمت جک برقی درب پارکینگ سیماران مدل ریلی نیز با قیمت سایر جک‌های پارکینگی سیماران متفاوت است. جک درب‌های ریلی به جهت اینکه توانایی جابجایی درب‌هایی با وزن بالای یک تن را دارد و عملکرد آن آرام و بی‌صدا است؛ نسبت به سایر جک‌ها گران‌تر هستند. جهت مشاهده قیمت روز جک درب پارکینگ سیماران و مشخصات بیشتر آن‌ها می‌توانید به سایت نمایندگی‌های معتبر فروش این محصولات مراجعه کنید. لیست قیمت جک درب پارکینگ سیماران در این سایت‌ها منتشر می‌شود. 

      مدیر ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟