آموزش دزدگیر آنیک

      در این مطلب در مورد راهنمای نصب و راه‌اندازی دزدگیر اماکن آنیک مدل‌های A260، A370، A570، A670 و A770 و همچنین راهنمای نصب و راه‌اندازی دو کیپد آنیک مدل‌های K910 و K510 بعلاوه تلفن‌کننده GL510 توضیحات مختصری ارائه شده و فایل راهنمای جامع آن‌ها نیز در لینک قابل دانلود قرار داده می‌شود تا شما عزیزان بتوانید با دانلود راهنمای جامع هر کدام از دستگاه‌ها بتوانید فرآیند نصب و راه‌اندازی دستگاه را بدون مشکل و با ایمنی طی نمایید. با ما همراه باشید.

       

       

      راهنمای نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن آنیک مدل A260

      آنیک الکترونیک با تخصص در تولید طیف متنوعی از سیستم‌های حفاظتی، جایگاه برجسته‌ای را در تولید راه‌حل‌های امنیتی پیشرفته در ایران ایجاد کرده است. در پیشنهادات آن‌ها، دزدگیر  A260 قرار دارد که در واقع می‌توان گفت ساده‌ترین مدل در سبد تولیدات دزدگیر اماکن آنیک است. در این راهنمای جامع نصب و راه اندازی، به مراحل نصب و راه‌اندازی Anik A260 خواهیم پرداخت. چه از علاقه‌مندان باتجربه حوزه حفاظتی و امنیتی باشید و چه مبتدی که به دنبال تقویت محل خود هستید، این راهنما به شما این امکان را می‌دهد تا فرآیند راه‌اندازی را بدون زحمت طی کنید و اطمینان حاصل کنید که ایمنی شما به خطر نمی‌افتد.

       فایل PDF  راهنمای نصب و راه اندازی دزدگیر آنیک با تلفن کننده مدل A260

       

       

      راهنمای نصب و راه اندازی دزدگیر آنیک با تلفن کننده مدل A360

      دزدگیر اماکن آنیک مدل A360 یکی دیگر از دزدگیرهای اماکن تولیدی آنیک الکترونیک است. این مدل پیشرفته‌تر از مدل A260 بوده و دارای قابلیت تماس با خط ثابت را دارد. در این راهنمای جامع، قابلیت‌های دستگاه، راهنمای سریع کیپد و راهنمای سریع ریموت قرار داده شده است. مهم‌ترین بخش این راهنما، بخش نحوه نصب و سیم‌بندی دستگاه است. بخش دیگر آن مربوط به تنظیمات دستگاه از طریق کیپد است. در نهایت آخرین بخش آن مربوط به کنترل دستگاه و خروجی‌ها از طریق تماس است. با دانلود فایل قرار داده شده در زیر می‌توانید این راهنمای جامع را دنبال کرده و مراحل نصب را به‌راحتی طی کنید.

      فایل PDF  راهنمای نصب و راه اندازی دزدگیر آنیک با تلفن کننده مدل A360

       

       

      راهنمای نصب و راه اندازی دزدگیر آنیک با تلفن کننده مدل A570

      آنیک الکترونیک تولید دزدگیر اماکن خود را با مدل A500 آغاز کرد. سپس بعد از تغییراتی که روی آن صورت گرفت، هم‌اکنون با نام A570 شناخته شده است. در این دزدگیر اماکن که به دزدگیر سیمکارتی مشهور است، ارتباط از دو طریق سیمکارت و خط ثابت صورت می‌گیرد.

      در این راهنمای جامع قابلیت‌های مهم دستگاه ذکر شده‌اند. بعلاوه، راهنمای سریع پنل، ریموت، زون‌ها، برنامه‌ریزی دستگاه از طریق پنل و پیامک آورده شده است. در ادامه، مراحل نصب و برنامه‌ریزی دستگاه به‌صورت مفصل همراه با راهنمای سریع و ارائه تصویر شرح داده شده است. بخش‌های بعدی این راهنمای جامع نیز مربوط به سیمکارت، روشن کردن دستگاه، ضبط و پخش صدا، سِت کردن یا حذف ریموت‌ها، زون‌ها، تنظیمات پنل، تنظیمات دستگاه از طریق پیامک، کنترل دستگاه و خروجی‌ها از طریق تماس، نرم‌افزار iOS و Android و در نهایت نحوه عملکرد و تست دستگاه شرح داده شده است. با دانلود فایل زیر می‌توانید به این راهنمای جامع دزدگیر اماکن آنیک مدل A570 دسترسی پیدا کنید.

      فایل PDF  راهنمای نصب و راه اندازی دزدگیر آنیک با تلفن کننده مدل A570

       

       

      راهنمای نصب و راه اندازی دزدگیر آنیک با تلفن کننده مدل  A670  و A700

      پیشرفته‌ترین مدل‌های دزدگیرهای آنیک، مدل‌های A670 و A770 هستند. تفاوت این دو مدل تنها در نحوه کنترل دستگاه است که مدل A770 علاوه بر تماس با سیمکارت دستگاه، تماس با خط ثابت دستگاه را نیز شامل می‌شود. راهنمای جامع این دو مدل دزدگیر اماکن آنیک در فایل قابل دانلود زیر قرار دارد.

      در این راهنمای جامع، شما اطلاعات کاملی درباره قابلیت‌های دو دستگاه، راهنمای سریع کیپد، زون‌ها و ریموت را مشاهده خواهید کرد. همچنین در ادامه این موارد، نحوه نصب و سیم‌بندی دستگاه به‌همراه تصویر و توضیحات کامل ارائه می‌شود. بعلاوه، تنظیمات دستگاه از طریق کیپد و SMS، کنترل دستگاه و خروجی‌ها از طریق تماس و توضیحات استفاده از نرم‌افزار iOS و اندروید، بخش‌های دیگر این راهنمای جامع را دربرمی‌گیرند.

      فایل PDF  راهنمای نصب و راه اندازی دزدگیر آنیک با تلفن کننده مدل  A670  و A700

       

       

      راهنمای نصب و راه اندازی کی پد K910

      کیپدها برای دزدگیرهای اماکنی که قابلیت اتصال کیپد را دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. راهنمای جامع نصب و راه‌اندازی کی پد K910 در فایل قابل دانلود زیر قرار دارد. این راهنمای جامع شامل بخش‌هایی است که قابلیت‌های کیپد، نحوه نصب و سیم‌بندی دستگاه، نحوه معرفی کیپد روی دزدگیر، نحوه عملکرد کیپد، صفحه کلید و نشانگرها، نحوه کنترل دستگاه دزدگیر، تغییر وضعیت خروجی‌ها، تعیین نوع خروجی‌ها، تعیین رمز عبور برای خروجی‌ها و تغییر رمز عبور کاربران، تنظیمات مربوط به مدت زمان تاخیر، صدا و نور پس‌زمینه، مشاهده میزان آنتن‌دهی سیم‌کارت دستگاه و ریست کردن تنظیمات کیپد را دربرمی‌گیرد.

      فایل PDF  راهنمای نصب و راه اندازی کی پد K910

       

       

      راهنمای نصب و راه اندازی کی پد K510

      برای استفاده از کی پد K510، پیشنهاد ما این است که راهنمای جامع این کیپد را از لینک زیر دانلود و مطالعه نمایید. این راهنمای جامع شامل بخش‌هایی است که قابلیت‌های کیپد، نحوه نصب و سیم‌بندی دستگاه، معرفی ترمینال‌ها، نحوه معرفی کیپد روی دزدگیر، نحوه عملکرد دستگاه، نحوه کنترل دستگاه دزدگیر، تنظیم مدت زمان تاخیر، تغییر رمز کاربری، نمایش وضعیت دزدگیر و ریست کردن دستگاه را دربرمی‌گیرد.

      فایل PDF  راهنمای نصب و راه اندازی کی پد K510

       

       

      راهنمای نصب و راه اندازی تلفن کننده سیمکارتی GL150

      از تلفن‌کننده برای آن دسته از دزدگیرها که بدون تلفن‌کننده هستند و قابلیت اتصال این دستگاه را دارند، می‌توان استفاده کرد. در این بخش، فایل مربوط به راهنمای نصب و راه‌اندازی تلفن‌کننده سیمکارتی GL150 در لینک قابل دانلود زیر قرار دارد. این راهنمای جامع شامل بخش‌هایی از جمله قابلیت دستگاه، راهنمای سریع کیپد، نحوه نصب و سیم‌بندی دستگاه، تنظیمات دستگاه از طریق کیپد و از طریق SMS، کنترل دستگاه و خروجی‌ها از طریق تماس و استفاده از نرم‌افزار iOS و Android است. با مطالعه این راهنمای جامع نصب و راه‌اندازی تلفن‌کننده سیمکارتی GL150 فرآیند نصب و راه‌اندازی دستگاه را بدون مشکل طی کنید.

      فایل PDF راهنمای نصب و راه اندازی تلفن کننده سیمکارتی GL150

       

      ویدئوهای آموزشی 

      قسمت اول : آموزش قطع گزارش گیری برق و خط تلفن 

      قسمت دوم : تست تماس گرفتن شماره های ثبت شده در دستگاه

      قسمت سوم : تغییر رمز ورود به دستگاه دزدگیر آنیک

      قسمت چهارم : آموزش نحوه تغییر ولتاژ سیم کارت

      قسمت پنجم : آموزش نحوه تنظیم سطح امنیت دستگاه دزدگیر

      قسمت ششم : آموزش نحوه تنظیم مدت زمان آژیر

      قسمت هفتم : آموزش نحوه تنظیم مدت زمان تاخیر

      قسمت هشتم : آموزش تنظیم نوع تک آژیر بروی دستگاه دزدگیر آنیک

      قسمت نهم : آموزش نحوه بازگردانی دستگاه به حالت اولیه کارخانه (ریست کردن)

      قسمت دهم : آموزش حذف و اضافه کردن ریموت به دستگاه دزدگیر

      قسمت یازدهم : آموزش ضبط صدا بروی دزدگیر

      قسمت دوازدهم : روش ضبط صدای بخش کنترل و خروجی دستگاه

      قسمت سیزدهم : روش ضبط و پخش صدای آلارم

      قسمت چهاردهم : فعال و غیرفعال کردن حالت LED-ARM

      قسمت پانزدهم : نحوه فعال و غیرفعال کردن زون 24 ساعته

      قسمت شانزدهم : روش فعال / غیرفعال کردن حالت دینگ دانگ

      قسمت هفدهم : نحوه مشاهده شارژ سیمکارت

      قسمت هیجدهم : روش بدست آوردن شماره سریال دستگاه

      قسمت نوزدهم : نحوه تنظیم حالت شماره گیری (تن/پالس)

      قسمت بیستم : نحوه شارژ سیم کارت

       

      نرم افزار محصولات آنیک

       

      1. نرم افزار اندروید  A770                  نرم افزار IOS A770
      2. نرم افزار اندروید  A670                  نرم افزار IOS A670 
      3. نرم افزار اندروید  A570                  نرم افزار IOS A570
      4. نرم افزار اندروید  GL150               نرم افزار IOS GL150

       

      مدیر ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟