راهنمای خرید راهبند بتا

      از باکیفیت‌ترین انواع راهبند در بازار کشورمان در واقع راهبند بتا است که مورد استقبال مصرف‌کنندگان بسیاری است. راهبندها در واقع بسیار کاربردی هستند و در مکان‌های عمومی به کنترل تردد کمک می‌کنند. این وسایل در مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، دانشگاه و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

      راهبند Beta دارای دو رنگ سفید و قرمز است و طراحی زیبایی دارد، ضمن اینکه این رنگ بندی سبب دید بهتر آن در شب می‌شود. در واقع تابش نور چراغ خودرو بر روی راهبند مانند شب رنگ است که بازتاب نور بر روی سطح آن باعث دید بهتر راننده در شب می‌شود.

      این راهبند به طول 6 متر است که حدود 1.5 متر ابتدای آن از چوب روس است. ساختار این راهبند به صورت شش ضلعی است، جنسی محکمی دارد و در برابر وزش باد و عوامل دیگر از مقاومت بالایی برخوردار است. همچنین  رنگ آن نیز کیفیت بالایی دارد و در برابر رطوبت و غیره مقاوم است.

       

      راهنمای خرید راهبند بتا

       

       

      فهرست مطالب:

      ویژگی‌های راهبند بتا

      مشخصات راهبند بتا در مدل‌های مختلف

      نکات خرید راهبندهای بتا

      قیمت انواع راهبند با برند بتا

      فروش راهبند بتا

       

       

      ویژگی‌های راهبند بتا

      از ویژگی‌های عالی راهبند بتا قابلیت اتصال آن به دیوایس‌های هوشمند و اکسس کنترل است که با اتصال راهبند به کامپیوتر می‌توان آن را کنترل نمود. این راهبند قابلیت استفاده در هنگامی که برق قطع است را نیز دارد. در مواقعی که برق قطع می شود می‌توان از سیستم خلاص کن دستگاه استفاده کرد که از این طریق به صورت دستی کنترل می‌شود.

      این محصول پوشش کاملی دارد که آن را در برابر نفوذ رطوبت و آسیب‌های دیگر محافظت می‌نماید، با توجه به اینکه در کشور ما مناطق مختلف با آب‌وهوای متفاوتی وجود دارد، کاربرد این راهبند در تمامی مناطق مناسب است، زیرا از مقاومت کافی برخوردار است. این راهبند دارای سیستم ضدسرقت است و قابلیت تشخیص پلاک خودرو را دارد، همچنین داده‌های تردد را ذخیره و مدیریت می‌کند.

       

      مشخصات راهبند بتا در مدل‌های مختلف

      مدل راهبند بتا b400 از بهترین مدل‌های راهبند است که دارای ویژگی‌های عالی مانند زمان بازوبسته شدن در مدت زمان 6 ثانیه است. طول ماکزیمم این محصول به اندازه 6 متر است و حداکثر زاویه بازشو آن 90 درجه است. راهبند بتاb300   دارای یک فلاشر است که بر روی کلاهک آن نصب شده است و در هنگامی که بوم باز و بسته می‌شود به‌حالت چشمک زن درمی‌آید. این راهبند قابلیت اتصال به دوربین پلاک‌خوان و دستگاه‌های کنترل تردد را دارد   .

      بوم راهبند تاشو بتا به‌صورت تاشونده است که در این صورت فضای کمتری اشغال می‌کند. این محصول برای مکان‌های با ارتفاع کم مناسب است و فضای زیادی برای حرکت بوم لازم نیست. راهبند بتا 4oo دارای بوم تلسکوپی است که قابلیت تغییر طول آن را بین 4 تا 6 متر ممکن می‌سازد.

       

      مشخصات راهبند بتا در مدل های مختلف

       

      نکات خرید راهبندهای بتا

      جهت خرید راهبند بتا و سایر درب های اتوماتبک در مکان‌های مختلف لازم است مشتریان اطلاعات مناسبی را در مورد آن داشته باشند تا بتوانند این محصول را با بهترین کارایی انتخاب کنند .این راهبند را متناسب با نیاز مصرفی خود انتخاب کنید و به سایز آن توجه نمایید، زیرا در مدل‌ها و سایزهای مختلفی ارائه می‌شود.

      در هنگام خرید به قدرت موتور و جنس راهبند توجه نمایید که با توجه به نوع مصرف از قابلیت لازم برخوردار باشد. همچنین جنس مناسبی داشته باشد. سیستم امنیتی دستگاه را بررسی کنید که دارای قفل الکترونیکی، دستگیره اضطراری و حسگرهای ایمنی باشد.

      در هنگام خرید قابلیت اتصال به سیستم هوشمند، کنترل از راه دور و اتصال به موبایل راهبند را بررسی نمایید. توجه به میزان مصرف انرژی آن نیز لازم است، زیرا استفاده از دستگاه‌های با مصرف انرژی کم مقرون به صرفه است. خدمات پس‌ازفروش دستگاه را بررسی نمایید و اینکه نصب و راه‌اندازی آسانی داشته باشد.

       

       

      قیمت انواع راهبند با برند بتا

      با توجه به کارایی عالی که راهبند بتا دارد، این محصول جایگزین بسیاری از انواع راهبند در کشور ما است. البته با وجود کیفیت خوب و عملکرد مطلوبی که دارد، قیمت راهبند بتا بسیار مناسب است.

      این راهبند دارای تنوع کارکرد است که این عامل سبب شده است تا مصرف‌کنندگان بسیاری در سراسر کشور اقدام به خرید راهبند بتا نمایند. این محصول در موقعیت‌های مختلف قابل استفاده است و در مکان‌های پرتردد نیز عملکرد خوبی دارد، که می‌توان آن را به سیستم کنترل تردد اتصال نمود.             

      بوم راهبند بتا از پرطرفدارترین انواع راهبند است که به‌دلیل قابلیت تغییر سایز در اماکن با فضای کم به‌کار برده می‌شود. قیمت بوم راهبند بتا بر اساس قابلیت‌های آن تعیین می‌شود. برد بوم راهبند بتا بالا است و این محصول قابلیت اتصال به تجهیزات اتوماسیون را دارد. علاوه بر کیفیت خوبی که این محصول دارد، قیمت بسیار مناسب آن سبب شده است تا بازار خوبی را به خود اختصاص دهد و هم اکنون از پرفروش ‌ترین انواع راهبند در کشور به‌شمار می‌آید.

       

      قیمت انواع راهبند بتا

       

      فروش راهبند بتا

      در کشور ما فروش راهبند بتا در انواع مختلف و با قیمت بسیار مناسب از طریق نمایندگی راهبند بتا با قیمت بسیار مناسبی صورت می‌گیرد. باتوجه به کیفیت و کارایی خوبی که این راهبند در مدل‌های مختلف دارد، توانسته است رضایت مصرف‌کنندگان را جلب نماید و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.
      بتا از شرکت‌های موفق در تولید و فروش راهبند است که به سبب کیفیت خوب محصولات و قیمت مناسب آن‌ها، در بین رقبای خود بسیار موفق عمل کرده است و می‌توان گفت در رده خود، رقبای زیادی ندارد. این شرکت محصولات متنوعی را در انواع صنعتی و خانگی تولید می‌کند تا پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان باشد.

      فروش راهبند بتا

      قیمت راهبندهای بتا بر اساس مدل و قابلیت‌هایی که دارند، متفاوت است. مشتریان می‌توانند بر اساس نیاز مصرفی و بودجه اقتصادی که در اختیار دارند. مدل‌های مناسب را خریداری نمایند. این محصول با گارانتی یک ساله و قیمت ویژه به فروش می‌رسد و با توجه به امکاناتی که دارد توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید.

      کاتالوگ برد راهبند بتا اطلاعات مناسبی را در مورد این محصول در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مشتریان جهت خرید این محصول در مدل‌های مختلف لازم است کاتالوگ راهبند بتا را که مشخصات کامل محصول را بیان می‌کند را مطالعه نمایند.

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟