نرم افزار دوربین مداربسته انتقال تصویر روی موبایل (اندروید و آیفون) و کامپیوتر

      نرم افزار دوربین مدار بسته چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع نرم افزار مورد استفاده در دوربین مدار بسته شامل چیست؟ در ادامه در نظر داریم به اطلاعات جامع در مورد  نرم افزار کنترل دوربین مدار بسته پرداخته و توضیحات مفید در اختیار شما عزیزان برای دانلود نرم افزار وصل شدن به دوربین مداربسته ارائه دهیم. برای کسب راهنمایی بیشتر تردید نکنید با ما از طریق وب سایت رسمی مان در www.haamin.ir  در تماس باشید تا راهنمای کامل توسط کارشناسان ما در اختیار شما قرار گیرد. اعتماد شما، سرمایه و هدف اصلی شرکت ما می باشد. به همین دلیل است که در همه ی این سال ها توانسته ایم رضایت کامل را از سوی کاربران خود کسب کنیم.

      منظور از نرم افزار دوربین مداربسته چیست

      نرم افزار دوربین مدار بسته به عنوان یک برنامه ی کاربردی دسترسی ما به تصاویر دوربین مدار بسته از راه دور را فراهم ساخته است. این نوع از نرم افزارها توسط شرکت های مختلف طراحی می شوند. به دلیل کارایی مطلوبی که دارند، توانسته اند توجه بسیاری را به سوی خود جلب کنند.
       

      مهمترین ویژگی های نرم افزار دوربین مدار بسته

      نرم افزار دوربین مدار بسته با توجه به نوع و شرکت تولید کننده ی آن دارای ویژگی های مختلف است. هر چه کارایی یک نرم افزار انتقال تصویر دوربین مدار بسته بیشتر باشد در این صورت هزینه ی پیشنهادی برای دانلود آن نیز بیشتر خواهد بود. از مهمترین ویژگی این نوع از برنامه ها برای مدیریت و کنترل تصاویر دوربین های مدار بسته از راه دور می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

      1. قابلیت پشتیبانی از انواع مختلف سیستم عامل ها

      2. امکان تماشای زنده فیلم ها

      3. قابلیت صدای دو طرفه

      4. امکان تماشای تصاویر زنده

      5. امکان ارسال هشدار در زمان حرکت اجسام

      6. قابلیت جستجوی تصاویر با سرعت زیاد

      7. دارا بودن ساختار ابری پیشرفته

      8. ذخیره سازی گسترده

      9. امکان مشاهد در نور کم و زیاد

      10. قابلیت پخش ویدیوی ضبط شده

      توجه کنید این ویژگی ها ممکن است در همه ی نرم افزاری دوربین مداربسته موجود نباشد. به همین دلیل تاکید می شود قبل از دانلود آنها سعی کنید اطلاعات اولیه در مورد قابلیت های نرم افزار دوربین مدار بسته را مطالعه کنید. در این صورت می توانید نرم افزار مدار بسته با امکانات خوب را سفارش دهید. در ادامه لیست بهترین نرم افزار کنترل تصاویر دوربین مداربسته معرفی می شود.

       توجه کنید این نوع از نرم افزارها به صورت عمومی و اختصاصی به فروش می رسند. نرم افزارهای اختصاصی با داشتن قابلیت های منحصر به فرد، برای مدل های خاصی از دوربین های مدار بسته کارایی دارند. شما می توانید از مزیت نرم افزار نمایش دوربین های مدار بسته در سیستم عامل های مختلف بهره مند شوید. شرکت های فعال در حوزه ی طراحی نرم افزار نظارت بر دوربین مدار بسته،  علاوه بر معرفی نرم افزارهای ویژه ی کامپیوتر، نمونه های مختلف برای استفاده در موبایل ارائه داده اند.

       

      مزایا استفاده از نرم افزار دوربین مداربسته

      نرم افزار دوربین مدار بسته مزیت های فوق العاده ای دارد. به همین دلیل است که در سال های اخیر این نوع از نرم افزارها توانسته اند توجه زیادی را کسب کنند. این نوع از نرم افزارها به شما فرصت می دهد تا بتوانید از مزیت دوربین مدار بسته ی خود به خوبی در هر جا که هستید و بدون هرگونه محدودیت بهره مند شوید. دوربین های مدار بسته، امروزه جزو تجهیزات جداناپذیر هستند. ما نیازمند استفاده از آنها در بسیاری از محیط ها هستیم. با بهره مندی از دوربین های مدار بسته می توانیم به راحتی امنیت محیط های مختلف را افزایش دهیم. به منظور بهره مندی از  عملکرد دوربین مدار بسته، ما به شدت نیازمند نرم افزارهای کنترل تصاویر دوربین مدار بسته هستیم.  از مهمترین مزیت نرم افزار دوربین مدار بسته می توان موارد زیر را در نظر گرفت:

      1. آرامش خاطر

      2. بازدارندگی و همچنین پیشگیری از وقوع جرم

      3. پیگرد قانونی

      4. نظارت از راه دور

      5. ایده آل با داشتن آلارم های مزاحم

      6. کاهش حق بیمه

      7. قیمت پایین

      8. کیفیت بالا 

       

      در انتخاب برنامه های کنترل تصاویر از دوربین مدار بسته دقت کافی داشته باشید. ندانم کاری شما در این مورد می تواند قابلیت های استفاده از این دستگاه را برای شما محدود کند.


      نرم افزار دوربین مداربسته

       

      دانلود نرم افزار دوربین مداربسته

      دانلود نرم افزار انتقال تصویر دوربین مداربسته به چه صورتی انجام می شود؟ متناسب با نوع و مدل دوربین مدار بسته می توانید بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته را هم اکنون از وب سایت ما دانلود کنید. در صورتی که در انتخاب نرم افزار مد نظر خود دچار تردید هستید از مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط  همکاران ما غافل نباشید. کافی است گزینه ی دانلود نرم افزار دوربین مدار بسته را در اولویت قرار دهید تا بتوانید کارایی دوربین مدار بسته ی خود را افزایش داده و با اطمینان خاطر از مزیت آن بهره مند شوید راهنمای کامل دانلود این نوع از محصولات الکترونیکی در وب سایت ما موجود است. ما در تلاش هستیم که هزینه ای بسیار منصفانه ای را برای دانلود  انواع نرم افزارهای دوربین مداربسته ارائه دهیم.

       

      انواع نرم افزار دوربین مدار بسته شامل چه مواردی می باشد؟

       

      انواع نرم افزار دوربین مداربسته

       

      انواع نرم افزار برای دوربین مداربسته در بازار بسیار متغیر است. این نوع از نرم افزارها را با توجه به فاکتورهای مختلف در دسته بندی های گوناگون قرار می دهند. در بازار می توانید طیف بسیار گسترده ای از انواع نرم افزار دوربین مدار بسته را مشاهده کنید. بسیاری از برندها دارای ویژگی های مشابهی هستند. به شدت توصیه می کنیم که قبل دانلود، حتما اطلاعات کامل در مورد مشخصات این محصولات را مطالعه کنید. در این صورت قادر خواهید بود تصمیم مطلوبی بگیرید. به طور کلی انواع اصلی نرم افزارهای دوربین مداربسته شامل موارد زیر است:

      1. تجزیه و تحلیل ویدیو

      2. دارا بودن سیستم مدیریت فروشنده

      3. نظارت از راه دور

      4. ضبط و پخش ویدئو

      5. بهینه سازی نوردهی 

       

      ما مشاوره ی رایگان برای دانلود نرم افزار دوربین مدار بسته در اختیار کاربران خود قرار داده ایم. با ما می توانید بهترین نرم افزار مورد نیاز برای کنترل دوربین مدار بسته از راه دور را انتخاب کنید. در لیست محصولات دیجیتال ما می توانید به بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته بازار دسترسی داشته باشید.
       

      کاربرد نرم افزار دوربین مدار بسته چیست؟

      نرم افزار دوربین مدار بسته چه کاربردی دارد؟ این نوع از نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند به راحتی دوربین مدار بسته را به رایانه یا گوشی خود وصل کنند. در این صورت قادر خواهند بود به آسانی در هر جا که حضور دارند نظارت کامل داشته باشند. شما به کمک این نوع از نرم افزارها است که می توانید نظارت کامل از راه دور را تجربه کنید. از کاربردهای مهم نرم افزار دوربین مدار بسته می توان موارد زیر را نام برد:

      1. دسترسی از راه دور

      2. قابلیت اتصال و همچنین کنترل

      3. نظارت تصویری

      4. فیلمبرداری از دوربین مدار بسته

      5. نظارت زنده از مکان های متفاوت

      6. قابلیت کنترل دوربین PTZ

      7. پخش و البته ضبط از راه دور

      کاربرد نرم افزار دوربین مداربسته

      از یاد نبرید که با انتخاب بهترین نرم افزارهای دوربین مداربسته است که می توانید از کارایی آنها به خوبی بهره مند شوید. متاسفانه در بازار سودجویان بسیاری هستند که نرم افزارهای غیر کاربردی را به قیمت ارزان به فروش می رسانند. تا از این طریق توجه مخاطب را به دست آورند. برای خرید محصولات دیجیتال حتما مراکز معتبر را  انتخاب کنید. ما به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در این حوزه، مفتخر آن هستیم که توانسته ایم در همه ی این سال ها با ارائه ی انواع برنامه های کاربردی برای کنترل تصاویر دوربین مدار بسته، رضایت کامل مخاطبان خود را کسب کنیم.


      سایر موارد استفاده از نرم افزار دوربین مداربسته

       

      بهترین نرم افزار دوربین مدار بسته در بازار

      بهترین برنامه انتقال تصویر دوربین مداربسته یا نرم افزار دوربین مدار بسته کدام است؟ همه ی ما در زمان دانلود نرم افزار دوربین مدار بسته، به دنبال بهترین نرم افزارها هستیم. برای اینکه بتوانید بهترین نمونه ها را سفارش دهید لازم است که امکانات و کارایی آن ها را قبل از دانلود مطالعه کنید. در ادامه لیست بهترین نرم افزارهای کنترل تصاویر دوربین مدار بسته ارائه می شود. می توانید متناسب با نیازهای موجود و بودجه ای که دارید بهترین نمونه را هم اکنون در اولویت قرار دهید.

       

      1. PVMS By Panasonic

      2. Idmss Lite by Dahua

      3. DMSS by Dahua

      4. EZVIZ App by Uniview

      5. Velocity by HiFocus

      6. Smart Viewer By Hanwha (Samsung)

      7. Wiseview by Hanwha (Samsung)

      8. Smart PSS by Dahua

      9. NVMS 1000 by TVT

      10. KVMS Pro by CP PLUS

      11. EZStation by Uniview

      12. Guard Station by Uniview

      13. Wansview Cloud by Wansview

      14. MI Home by Xiaomi

      15. V380 CMS By V380 Camera

      16. Night Owl Connect By Night Owl

      17. CloudSEE by Jovision

      18. SwannView Link by Swann

      19. Guarding Vision

      20. HiP2P Client by Dericam

      21. YI IoT By YI Technology

      22. YI Home By YI Technology

      23. DW VMAX By Digital Watchdog

      بهترین نرم افزار دوربین مداربسته

       

      نحوه ی کار با این نرم افزارهای کاربردی

      نرم افزار دوربین مداربسته به چه صورتی کار می کند؟ اگر چه متناسب با نوع نرم افزار دوربین مدار بسته، نحوه ی استفاده از آنها نیز می تواند متفاوت باشد ولی در ادامه اطلاعات کامل در مورد نحوه ی کار دقیق ارائه می شود. در ابتدا توصیه می کنیم متناسب با نوع نرم افزار و شرکتی که آن را دریافت کرده اید، توصیه های ضروری را دریافت کنید. می توانید برای این منظور با سازنده ی یا فروشنده ی این نرم افزار در تماس باشید. بعد از اینکه دوربین مدار بسته را در یک مکان روشن قرار داده اید. آن را از طریق این نرم افزارها به کامپیوتر یا گوشی خود وصل کنید. تنظیمات مختلفی بر روی این نرم افزار موجود است که می توانید در همان زمان نصب در اولویت قرار دهید.

      در وب سایت فروش نرم افزار دوربین مداربسته اطلاعات کامل در مورد نحوه ی نصب و راه اندازی آن موجود است. این نرم افزارها می توانند به راحتی اطلاعات ذخیره شده در دوربین مدار بسته را به صورت تصاویر یا فیلم های مجزا در اختیار شما قرار دهند.  ناگفته نماند کارایی دوربین های مدار بسته با معرفی نرم افزارهای کنترل تصاویر آنها، در سال های اخیر چندین برابر شده است. به همین دلیل است که در بازار شاهد انواع مختلف از برنامه های دوربین مدار بسته از راه دور هستیم.  


       

      نرم افزار دوربین های مداربسته به زبان فارسی

       

      بهترین نرم افزارهای فارسی دوربین مداربسته

      نرم افزار دوربین مداربسته فارسی به زبان فارسی قابلیت کنترل و استفاده را برای کاربران فعال کرده است. با دانلود نرم افزار دوربین مدار بسته فارسی می توانید به راحتی از کارایی این نوع از نرم افزارها بهره مند شوید. متناسب با نوع دوربین مدار بسته لازم است این نوع از برنامه را سفارش دهید. در غیر این صورت قادر نخواهید بود از عملکرد آنها استفاده کنید. همه ی امکانات در این نرم افزار به زبان فارسی بوده و همین موضوع کارایی و استفاده از آنها را بهبود بخشیده است. در اولین قدم توصیه ما این است که نرم افزارهایی را انتخاب کنید که یا به زبان فارسی طراحی شده اند یا امکان برگرداندن به زبان فارسی را دارند. در این صورت در زمان بروز هرگونه مشکل، به راحتی می توانید بخش های مختلف آن را کنترل کنید.

       

      نرم افزار مشاهده دوربین مدار بسته از طریق اینترنت

      نرم افزار دوربین مداربسته قابلیت کنترل تصاویر موجود و فیلم های ضبط شده با استفاده از دوربین مدار بسته را از طریق اینترنت برای شما فعال می کنید. در هر جا که هستید دسترسی کامل به محیط مجهز به دوربین مدار بسته خواهید داشت. در بین گزینه های مختلف بهره مندی از اینترنت به منظور مشاهده ی تصاویر دوربین مدار بسته، بهترین گزینه می باشد. دلیل این امر نیز آن است که اینترنت در همه  جای زندگی ما حضور دارد. در حال حاضر شما در هر مکانی که باشید به اینترنت مجهز است.  در رابطه با دوربین های مدار بسته باید بگوییم مهم نیست که کیفیت و نوع این دستگاه چقدر است، شما می توانید از مزیت نرم افزارهای موجود برای کنترل آنها با اینترنت استفاده کنید. کنترل از راه دور با استفاده از اینترنت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. مراحل تماشای تصاویر با نرم افزار دوربین مدار بسته به صورت زیر است:
       

      1. اتصال ضبط کننده

      2. فعال کردن IP

      3. نصب نرم افزار

      4. اتصال تلفن همراه

      5. استفاده از خدمات وب

       

      به همین سادگی می توانید با استفاده از نرم افزار دوربین های مدار بسته زنده کنترل کامل به مکان های مجهز به دوربین مدار بسته را به دست آورید. راهنمایی کامل برای نصب  نرم افزار دوربین مدار بسته و اتصال آن به هر دو سیستم در اختیار شما قرار می گیرد. در صورت نیاز می توانید از خدمات بعد از فروش ما به صورت 24 ساعته بهره مند شوید.

       

      آیا امکان حذف تصاویر یا فیلم از این نرم افزارها برای کاربران فراهم است؟

      نرم افزار مدیریت تصاویر دوربین مداربسته قابلیت حذف اطلاعات ثبت شده بر روی آنها را دارد. شما می توانید فایل های مختلف را در این نرم افزار حذف کنید. تا امکان دسترسی مجدد به آنها را محدود کنید. البته قبل از انجام هر گونه اقدامی توجه کنید که ندانم کاری در این مورد و حذف فایل به صورت اشتباهی می تواند دردسرهای زیادی حاصل شود. توصیه می کنیم قبل از حذف هرگونه فایل، حتما نسخه ی پشتیبانی از آن دریافت کنید. در این صورت نگران از دست دادن هیچگونه داده ای نخواهید بود. البته لازم به ذکر است که این قابلیت، برای همه ی نرم افزارهای کنترل تصاویر دوربین مدار بسته فراهم نیست.

      در صورتی که دوربین مدار بسته ی شما تحت شبکه باشد. به منظور حذف فایل ها، شما نیازمند دسترسی به صفحه مدیریت دوربین در وب سایت مربوطه هستید. روش پاک کردن داده های ذخیره شدن در این نوع از نرم افزارها می تواند متفاوت باشد. در زمان سفارش نرم افزار دوربین مدار بسته حتما اطلاعات کامل برای استفاده از آنها را به دست آورید. ما برای فروش هر کدام از نرم افزارهای دوربین مداربسته، راهنمایی جامع را در اختیار شما قرار داده ایم. 

       

      جمع بندی

      شما می توانید با دانلود نرم افزار انتقال تصویر دوربین های مداربسته به راحتی در هر جا که هستید از طریق کامپیوتر یا گوشی شخصی خود، مدیریت کامل مکان های مجهز به دوربین مدار بسته را به دست آورید.

      مدیر ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟