به چه دلایلی نیاز است، از دوربین لامپی چرخشی استفاده کنیم؟

      دوربین مدار بسته لامپی، نوع دیگری از دوربین‌های مداربسته است که امروزه مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته‌اند. دوربین های مداربسته لامپی از نظر شکل ظاهری هیچ‌گونه تفاوتی با لامپ‌های معمولی ندارند. ازاین‌رو می‌توان آن را به‌عنوان یک دوربین مخفی خوب در نظر گرفت. یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دوربین لامپی، مربوط به اتصال بی‌سیم آن می‌شود. به‌گونه‌ای که می‌توان آن را از راه دور کنترل کرده و تصاویر ضبط‌شده را مشاهده کرد. با استفاده از نرم‌افزاری که بر روی تلفن همراه نصب می‌شود می‌توانید به تصاویر ضبط‌شده از دوربین مدار بسته لامپی دسترسی داشته باشید. دوربین های مداربسته لامپی در انواع مختلف طراحی و به بازار عرضه شده‌اند. ازاین‌رو می‌توانید با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید بهترین مدل دوربین نمایید. در این مطلب قصد آشنایی با انواع دوربین مدار بسته لامپی و نحوه خرید آن را داریم.

       

      دوربین لامپی چرخشی

       

       

       

      فهرست مطالب:

      دوربین لامپی چرخشی چیست؟

      آشنایی با دوربین لامپی چرخشی V380

      مشخصات دوربین لامپی V380

      اجزای دوربین های مداربسته لامپی

      مشخصات دوربین مداربسته لامپی

      مزایای دوربین لامپی چرخشی

      معایب دوربین لامپی چرخشی

      کاربردهای دوربین مداربسته لامپی

      قیمت دوربین مداربسته لامپی ارزان

      قیمت بهترین دوربین لامپی چرخشی

      خرید بهترین دوربین مداربسته لامپی چرخشی

      نکات مورد توجه در خرید دوربین لامپی چرخشی

      نحوه راه‌اندازی و نصب دوربین‌های مداربسته لامپی چرخشی

      مکان مناسب برای نصب دوربین مداربسته لامپی چرخشی

      شرکت مهندسی هوشمند هامین، عرضه‌کننده انواع دوربین‌های لامپی چرخشی

      جمع‌بندی

       

       

       

      دوربین لامپی چرخشی چیست؟

       احتمالاً نام دوربین های لامپی چرخشی به گوشتان خورده است و با شنیدن نام این دستگاه این سؤال در ذهنتان نقش بسته که دوربین لامپی چرخشی چیست و چه کاربردی دارد؟ در این مقاله به‌طور مفصل به مقوله‌ی دوربین بیسیم لامپی چرخشی و کارایی آن خواهیم پرداخت. ابتدا لازم است به‌طور خلاصه به ماهیت دوربین‌های مداربسته اشاره کنیم. دوربین‌های مداربسته نوعی از تجهیزات پیشرفته امروزی هستند که برای نظارت بر اماکن مختلف ازجمله بانک‌ها، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، ادارات، منازل شخصی و... مورداستفاده قرار می‌گیرد. دوربین‌های مداربسته بر طبق نوع حسگر، نوع سیگنال خروجی، متد جابه‌جایی تصاویر، موقعیت نصب، شکل ظاهری و انواع کاربرد دسته‌بندی می‌شوند. دوربین‌های مداربسته انواع متفاوتی دارند و مطابق با مشخصات فیزیکی کاربرد می‌یابند. یکی از دوربین‌های بسیار کاربردی دوربین مداربسته لامپی چرخشی است.

       دوربین لامپی چرخشی v380 نوعی دوربین مدار بسته بیسیم چرخشی است که امروزه میان کاربران بسیار محبوب گشته است. همان‌گونه که از اسم این نوع دوربین مشخص است دوربین مداربسته بیسیم چرخشی ازلحاظ فیزیکی مشابه لامپ‌های قدیمی پرمصرف است. به‌طور دقیق‌تر باید گفت دوربین مداربسته در داخل حفاظ لامپ واقع شده است. ازآنجایی‌که شناسایی این نوع دوربین به علت ظاهر ویژه‌اش بسیار دشوار است؛ این امتیاز باعث شده دوربین لامپی v380  در بازار متقاضیان بسیاری بیابد. زیرا این نوع دوربین جزو دوربین‌های جاسوسی به‌شمار می‌آید. متداول‌ترین دوربین لامپی چرخشی محصول کشور چین است. کاربران با خرید دوربین لامپی چرخشی V380  خیال خود را از امنیت محل موردنظرشان آسوده می‌کنند. این دوربین با نام دوربین لامپی، و دوربین لامپی مخفی نیز مشهور است. 

       

      نوعی دوربین لامپی چرخشی

       

      آشنایی با دوربین لامپی چرخشی v380

      در چند دهه‌ی اخیر بسیاری از سارقان چهره‌ی خود را پوشانده و اقدام به سرقت تجهیزات مداربسته می‌کردند. ازاین‌رو نیاز به وجود دوربین های لامپی چرخشی حس می‌شد. زیرا این دوربین‌ها به‌ظاهر شبیه لامپ هستند و از دید سارقان پنهان می‌مانند. دوربین بیسیم لامپی چرخشی نوعی تجهیزات نظارتی و امنیتی است که دید وسیعی را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد.

      خرید دوربین لامپی چرخشی V380 رونق بالایی در بازار یافته است. این دوربین‌ها به علت دید 360 درجه‌ای که دارند و همین‌طور دارا بودن تصویر پانوراما به نام دوربین فیش آی (چشم ماهی) شناخته می‌شود. دوربین مداربسته فیش آی و لامپی، با اینکه یک کاربرد دارند، اما از نظر شکل ظاهری، تفاوت هایی با یکدیگر خواهند داشت. دوربین مداربسته فیش آی، به صورت سقفی تعبیه شده است. به گونه ای که به صورت تخت، بر روی سقف نصب خواهد شد. اما دوربین های لامپی همانطور که از نام آن پیداست، کاملا شبیه به لامپ های معمولی است و می توانید آن را به بادروم متصل کنید.

       این دوربین مداربسته تحت شبکه بی سیم مدل v380 به پیشرفته‌ترین تکنولوژی دنیا مجهز شده است. این دوربین‌ها به‌صورت نامحسوس امکان نظارت بر فضاهای داخلی و خارجی را فراهم می‌آورند. از دیگر آپشن‌هایی که می‌توان برای این دوربین‌ها برشمرد امکان خاموش و روشن کردن آن از فاصله‌ی دور است. درواقع این عمل با نصب نرم‌افزار ویژه‌ای روی موبایل امکان‌پذیر می‌شود. درنتیجه کاربر می‌تواند از هر نقطه‌ی دنیا به‌راحتی اقدام به روشن و خاموش کردن دستگاه نماید. این دوربین‌ها با داشتن سنسورهای حساس به حرکت می‌توانند حرکت‌های موجود را شناسایی و به کاربر اعلام نمایند. به علت برتری‌های این دوربین‌ها فروش دوربین مداربسته لامپی چرخشی بالا رفته است.

       

      دوربین لامپی چرخشی V380

       

      مشخصات دوربین لامپی v380

      قیمت دوربین لامپی v380s متناسب با کیفیت تصاویر، عرضه‌ی دید وسیع،  پشتیبانی از حافظه‌ی رم و امتیازات بسیار دیگر تعیین می‌گردد. دوربین مداربسته چرخشی بی سیم صدها برند متفاوت دارد که هر یک مشخصات مختلفی دارد. ازجمله ویژگی‌های دوربین لامپی مدل v380s به چند مورد اشاره می‌کنیم. سطح خارجی این دستگاه از پلاستیک بسیار مقاومی تولید شده تا در برابر ضربات خفیف آسیب نبیند. دوربین لامپی چرخشی v380 قابلیت انتقال دادن تصاویر رکورد شده بر روی سیستم موبایل را دارا است. ارائه‌ی تصاویری با وضوح 2 مگا پیکسل و کیفیت 1080 فول اچ‌دی از ویژگی‌های شگفت‌انگیز دوربین‌های لامپی است. بر روی دوربین های لامپی چرخشی میکروفون تعبیه شده تا قابلیت ارتباط دوطرفه و مکالمه را به این دستگاه بیفزاید.

      نکته‌ی فوق‌العاده‌ی دیگری که درباره‌ی این نوع دوربین وجود دارد این است که این دوربین‌ها دارای مادون‌قرمز هستند و با منتشر کردن این اشعه در تاریکی شب ضبط تصاویر را امکان‌پذیر می‌نمایند. آپشن دیگری که لازم است آن را خاطرنشان کنیم سهولت نصب دوربین لامپی چرخشی است. باوجود تمام مزیت‌هایی که دوربین لامپی چرخشی دارد  قیمت دوربین لامپی چرخشی در محدوده یک میلیون تومان است که قیمت بالایی نیست. با سنجیدن این عوامل خرید دوربین لامپی چرخشی V380 منطقی به نظر می‌رسد.

       

      مشخصات دوربین لامپی چرخشی V380

       

      اجزای دوربین های مداربسته لامپی

      اصلی ترین مورد حائز اهمیت قبل از خرید دوربین مداربسته لامپی، توجه به شکل ظاهری آن خواهد بود. دوربین های مداربسته لامپی به گونه ای طراحی شده اند که در نگاه اول، هیچگونه تفاوتی با لامپ های معمولی نخواهند داشت. اما دوربین های لامپی از چه اجزایی تشکیل شده اند؟ یک یوزرنیم و پسورد و QR کد بر روی بدنه دوربین مدار بسته لامپی زده شده که با کمک آن می توانید دوربین را به برنامه تلفن همراه خود متصل کنید. پایین ترین بخش دوربین لامپی نیز محل قرارگیری لنز است که قابلیت تصویربرداری 360 درجه را خواهد داشت. اطراف لنز دوربین را سوراخ های متعددی تشکیل می دهند که این سوراخ ها به منظور خارج شدن صدای اعلانات و همچنین مکالمه های دوطرفه تعبیه شده اند.

      دو سوراخ کوچک دیگر نیز در اطراف دوربین مدار بسته لامپی در نظر گرفته شده است که یکی از آنها مربوط به میکروفن و دیگری برای جمع آوری و ضبط صدای محیط کاربرد دارد. در بخش کناری دوربین، شیاری مخصوص برای قرار دادن کارت sd در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که حداکثر حافظه کارت sd قابل پشتیبانی توسط این دوربین، 128 گیگابایت می باشد.

       

       

       

      مشخصات دوربین مداربسته لامپی

      آشنایی با ویژگی های اصلی دوربین مدار بسته لامپی باعث می شود تا با اطمینان بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنید. از جمله مهمترین ویژگی های این دوربین های مداربسته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

      1. بدون نیاز به دستگاه dvr می توانید فیلم های ضبط شده را بر روی کارت حافظه جانبی جمع آوری کنید.
      2. امکان پشتیبانی از کارت sd تا حداکثر 128 گیگابایت
      3. امکان نگهداری حداقل 20 روز فیلم و صدا.
      4. دوربین مدار بسته لامپی دارای اسپیکر و میکروفن است و می توان از آن برای مکالمه های دو طرفه نیز استفاده کرد.
      5. امکان ضبط تصویر و صدا با کیفیت فول hd و 1080p
      6. قابلیت 4 برابری زوم دیجیتال.
      7. قابلیت دریافت هشدار در زمان تشخیص هرگونه حرکت یا صدا از طریق ایمیل.
      8. امکان نصب و بازکردن سریع و آسان.
      9. پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید و ios
      10. امکان کار کردن با برق مستقیم شهری و عدم نیاز به آداپتور

       

       

       

      مزایای دوربین لامپی چرخشی

      حتما شما نیز به دنبال خرید بهترین دوربین لامپی هستید! دوربین‌ مداربسته لامپی چرخشی از مزایای متعددی برخوردارند که باعث استقبال زیاد از سوی کاربران شده است. با وجود چنین مزایا و قابلیت‌هایی، خرید دوربین مداربسته لامپی چرخشی می‌تواند معقولانه و مقرون به صرفه باشد. انتخاب بهترین مارک دوربین لامپی باعث می شود که از کیفیت تصویربرداری اطمینان داشته و بیشترین کارایی را از دوربین مدار بسته لامپی خود شاهد باشید. دوربین های مداربسته لامپی در انواع و اقسام مختلف به بازار عرضه شده اند که از جمله محبوب ترین آنها می توان به دوربین لامپی ساده، دوربین لامپی سیمکارتی، دوربین لامپی سیم کارت خور 4g-lite و... اشاره کرد. دوربین لامپی سیمکارت خور بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد. از این رو توصیه می کنیم که این نوع از دوربین های مداربسته را جهت خرید انتخاب کنید. پس نمی توان تمامی مدل های دوربین مدار بسته لامپی را دارای یک ویژگی مشخص دانست. اما از جمله مهمترین مزایای آن که در اغلب مدل های دوربین مدار بسته لامپی وجود دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

       

      امکان تصویر برداری و دید در شب

      دوربین مداربسته لامپی چرخشی، قابلیت استفاده در شب و تاریکی را نیز دارد. حتی میزان روشنایی تصاویری که در شب توسط دوربین گرفته می‌شود، به‌صورت دستی یا اتوماتیک قابلیت تنظیم دارد. با مراجعه به برنامه این دوربین، می توانید به صورت دستی، قابلیت دید در شب دوربین را on یا off کنید. اما در صورتی که دید در شب را در حالت اتوماتیک تنظیم کرده باشید، خود دوربین در زمان کم شدن نور محیط، این قابلیت را فعال خواهد کرد. 3 لامپ led به منظور دید در شب دوربین مدار بسته لامپی در نظر گرفته شده اند که به خوبی می توانند تا 10 متر اطراف را روشن کرده و تصویری با کیفیت به ثبت برسانند.

       

      دوربین مدار بسته لامپی از قابلیت دید در شب برخوردار است که می تواند تصاویر باکیفیتی در هنگام تاریکی شب تهیه کنید.

       

      برخورداری از زاویه دید 360 درجه

      دوربین لامپی چرخشی از زاویه دید 360 درجه ای برخوردار است. به این معنا که می‌توان با انجام تنظیمات از طریق اپلیکیشن، زاویه لنزهای دوربین مداربسته لامپی چرخشی را به هر طرفی که نیاز است، تغییر جهت داد. همچنین لنزهای این دوربین به قدری قدرتمند است که توانایی پوشش یک محیط 70 متری را دارد. در این صورت نیازی به آن نیست که از چند دوربین مداربسته در نقاط مختلف استفاده شود.

       

      برقراری ارتباط دو طرفه

      یکی از امکانات جالبی که دوربین لامپی چرخشی دارد، ایجاد ارتباط و مکالمه دوطرفه است. این ارتباط با استفاده از میکروفون و بلندگوی تعبیه شده در دوربین برقرار می‌شود. به این نحو که دوربین از طریق اسپیکر، صدای کاربر را به گوش افرادی ارسال می‌کند که در محیط قرار دارند. همچنین به وسیله میکروفون، افراد مستقر در محیط صدای خود را به کاربر می‌رسانند. تمامی مکالمات کاربر، از طریق اپلیکیشنی اتفاق می‌افتد که در گوشی او نصب شده است.

       

      عدم نیاز به باتری

      از دیگر ویژگی‌ها و مزایای دوربین مداربسته لامپی چرخشی، عدم نیاز به باتری برای تامین انرژی است. این دوربین‌ها که مشابه به لامپ‌های معمولی هستند، با پیچانده شدن در سرپیچ، از جریان برق مستقیم تغذیه می‌کنند و در این صورت نیازی به وجود باتری ندارند. در چنین حالتی کاربر هم از بابت تمام شدن شارژ باتری یا اتمام عمر مفید آن آسودگی خاطر خواهد داشت.

       

      اتصال به گوشی کاربر به شکل بی سیم

      دوربین مدار بسته لامپی دارای قابلیت اتصال به وای فای بوده و می توان آن را به راحتی به تلفن همراه، لپ تاپ و یا سایر دستگاه های کاربر متصل کرد. از این رو می توانید تصاویر ضبط شده توسط این دوربین را به صورت آنلاین مشاهده کنید. ویژگی های اتصال این دوربین به مانند دوربین های تحت شبکه بوده و برای مشاهده آنلاین تصاویر آن، باید مودم وای فای در محل نصب دوربین داشته باشید. برای این که اتصال دوربین لامپی چرخشی به گوشی کاربر امکان‌پذیر شود، از یک نرم افزار یا اپلیکیشن خاصی استفاده می‌شود. این اپلیکیشن که قابلیت نصب روی گوشی‌های اندروید و آیفون را دارد، می‌تواند ضمن دریافت صداها و تصاویر ضبط شده، برای کاربر امکان تنظیمات روی دوربین را هم فراهم کند.

       

      قابلیت اتصال به گوشی دوربین مداربسته لامپی چرخشی

       

      عدم نیاز به دستگاه ذخیره سازی تصویر NVR 

      NVR دستگاهی کوچک است که درون آن یک حافظه هارد قرار داده شده است. این حافظه می‌تواند تصاویر و صداها را ضبط کند. همچنین با آن می‌توان مواردی از جمله روشنایی دوربین، میزان برق رسانی به دوربین و .... را تنظیم کرد. یکی از ویژگی‌های دوربین لامپی چرخشی عدم نیاز به دستگاه NVR است. بنابراین برای ذخیره‌سازی تصاویر و صداها از حافظه داخلی کوچک به نام MICRO SD استفاده می‌کند که داخل دوربین تعبیه شده است.

       

      کیفیت بالای تصاویر ضبط شده 

      تصاویری که دوربین لامپی چرخشی تهیه و ضبط می‌کند، در مقایسه با سایر دوربین‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است. به طوری که تصاویری که سایر دوربین‌های مداربسته ضبط می‌کنند حالت تیره و برفکی دارد که تشخیص و بررسی آن‌ها کار دشواری است. اما دوربین‌های لامپی به دلیل برخورداری از فناوری‌های جدید، کوچک‌ترین سوژه‌ها را با جزئیات آن ضبط می‌کند. تصاویری که این نوع دوربین‌ها ضبط می‌کند از نوع full hd یا 1080p است. همچنین دوربین لامپی چرخشی با استفاده از فناوری h.264 تصاویر را فشرده‌سازی می‌کند که ذخیره‌سازی آن‌ها با کیفیت بالا امکان‌پذیر می‌شود.

       

      برخورداری از گزینه تعقیب سوژه

      یکی دیگر از قابلیت‌های جالبی که در دوربین لامپی چرخشی وجود دارد، گزینه تعقیب سوژه است. کاربر می‌تواند با تنظیم این گزینه در اپلیکیشن، سوژه‌هایی که از محدوده دوربین رد می‌شوند، مورد تعقیب قرار گیرند. این سوژه ها شامل افراد و حیواناتی می‌شود که از محدوده نظارت دوربین مداربسته لامپی چرخشی عبور می‌کنند. با ذخیره تصاویری که دوربین از تعقیب سوژه‌ها می‌گیرد، کاربر هر زمان بخواهد می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

       

      عدم نیاز به سیم کشی

      یکی از مزایای مهمی‌که دوربین‌های لامپی چرخشی دارند، عدم نیاز به سیم‌کشی است. این مزیت برای افرادی مناسب است که به نمای داخل منزل و دکوراسیون آن اهمیت زیادی می دهند. زیرا سیم‌کشی هم باعث به هم ریختن نما و دکوراسیون منزل و قسمت‌های مختلف آن می‌شود. هم این که امکان بروز آسیب به سیم‌ها و قطع شدن آن‌ها به هر دلیلی وجود دارد. علاوه بر این ها به دلیل عدم نیاز به سیم‌کشی، هزینه خرید دوربین مداربسته لامپی چرخشی کم‌تر از نمونه های سیم‌دار است. از این جهت خرید دوربین مداربسته لامپی چرخشی این سیستم‌ها برای مشتریان مقرون به صرفه تر است.

       

      عدم نیاز به سیم کشی دوربین مداربسته لامپی چرخشی

       

      نصب آسان و سریع

      از دیگر ویژگی‌هایی که می‌تواند باعث استقبال مشتریان برای خرید دوربین لامپی چرخشی شود، نصب آسان و سریع آن است. برای نصب این نوع دوربین‌ها، کافی است یک سرپیچ خالی داشته باشید. با پیچاندن این دوربین همانند یک لامپ درون سرپیچ، می‌توانید آن را به راحتی نصب کنید. مطمئنا نصب آسان و سریع چنین دوربین‌هایی، باعث تمایز و برتری آن‌ها نسبت به دیگر سیستم‌های مشابه می‌شود.

       

      دوربین لامپی چرخشی برای نصب، مثل لامپ درون سرپیچ قرار می گیرد.

       

      قیمت مناسب

      دوربین مدار بسته لامپی را می توان به عنوان یکی از اقتصادی ترین دوربین های مداربسته موجود در نظر گرفت. همانطور که می دانید دوربین های مداربسته لامپی، هیچگونه نیازی به دستگاه dvr نداشته و تمامی قطعات مورد نیاز را در خود جای داده است. به همین دلیل میزان هزینه پایین تری برای خرید دوربین های مداربسته لامپی خواهید پرداخت.

       

      تشخیص حرکت

      دوربین مدار بسته لامپی از قابلیت تشخیص حرکت برخوردار است. از این رو در صورت تشخیص هرگونه حرکت، اطلاعات آن را برای شما ارسال خواهد کرد. امکان تنظیم دوربین های لامپی برای فیلم برداری در صورت مشاهده حرکت نیز وجود دارد. به گونه ای که در این صورت، دوربین، تنها زمانی شروع به فیلمبرداری می کند که حرکتی را تشخیص داده باشد. در غیر اینصورت تصویری ضبط نشده و از ذخیره اطلاعات بیهوده در رم جلوگیری خواهد کرد.

       

      امکان اتصال حافظه جانبی

      با توجه به نیاز خود می توانید از کارت حافظه های جانبی نیز در دوربین مدار بسته لامپی استفاده کنید. طبیعتا هرچه کارت حافظه شما حافظه بیشتری داشته باشد، مدت زمان ضبط نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

       

      امکان اتصال حافظه جانبی به دوربین لامپی چرخشی

       

       

      معایب دوربین لامپی چرخشی

      خرید دوربین مداربسته بیسیم لامپی چرخشی منافع بسیاری نصیبتان می‌کند؛ اما بهترین و مرغوب‌ترین کالاها نیز معایبی دارند! ازجمله معایبی که می‌توان برای دوربین‌های مداربسته چرخشی برشمرد این موارد است: امکان اتصال دوربین‌های چرخشی v380  به تجهیزاتی چون دستگاه‌های NVR و DVR وجود ندارد. دوربین‌های مداربسته لامپی چرخشی برای ثبت تصاویر از کارت حافظه استفاده می‌کنند و امکان پشتیبانی از دستگاه‌های NVR و DVR را ندارند. ازاین‌جهت به علت محدودیتی که کارت حافظه دارد دوربین لامپی بیشتر مناسب استفاده در اماکن مسکونی است و مناسب اماکن تجاری نیست. ایراد دیگری که به این دوربین‌ها وارد است پانوراما بودن تصاویر رکورد شده است. زیرا تحلیل تصاویر و شناسایی جزئیات را سخت می‌کند. ازاین‌جهت دوربین‌های مداربسته معمولی که تصاویر ساده می‌گیرند به این دوربین‌های چرخشی برتری دارند. همان‌طورکه پیش‌تر نیز اشاره کردیم باوجوداین معایب فروش دوربین مداربسته بیسیم لامپی چرخشی  در بازار نرخ بالایی دارد.

       

       

       

      کاربردهای دوربین مداربسته لامپی

      دوربین مدار بسته لامپی به دلیل سهولت در نصب و همچنین قابلیت چرخش 360 درجه، کاربردهای متنوعی دارد. در همین ابتدا باید بدانید که دوربین های لامپی برای فضاهای داخل ساختمان در نظر گرفته شده اند و برای مصارف خارج از منزل کاربرد نخواهند داشت. چرا که دوربین های لامپی از قابلیت ضد آب، ضد گرد و غبار و ... برخوردار نبوده و در مدت زمان کوتاهی از کار خواهد افتاد. از این دوربین ها در ساختمان های مسکونی، شرکت ها، کارخانجات و... استفاده می شود. در حالت کلی، دوربین های مداربسته لامپی، به منظور نظارت بر محیط، تولید و عرضه شده اند و نمی توان آنها را در زمره دوربین های امنیتی قرار داد.

       

       

       

      قیمت دوربین مداربسته لامپی ارزان

      قیمت یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار بر خرید دوربین لامپی سیم کارت خور شناخته می شود. برای دوربین مداربسته 360 درجه لامپی، با توجه به مزایای بسیاری که دارد، قیمت بسیار پایینی در نظر گرفته شده است. اما آیا تمامی دوربین های مداربسته لامپی به یک قیمت ارائه می شوند؟ طبیعتا هریک از انواع دوربین های مداربسته لامپی، با توجه به برند و کیفیتی که دارند، قیمت متفاوتی نیز خواهند داشت. در صورت انتخاب بهترین برند دوربین لامپی، بی شک هزینه بیشتری خواهید کرد. اما بهترین دوربین لامپی سیم کارت خور، چه تفاوت هایی با سایر دوربین ها دارد؟ ما خرید بهترین دوربین لامپی چرخشی را به شما پیشنهاد می کنیم. چرا که کیفیت دوربین مداربسته، تاثیر بسیاری در کیفیت تصاویر فیلمبرداری شده خواهد داشت. همچنین بهترین دوربین مدار بسته لامپی چرخشی، حساسیت بیشتری نسبت به حرکت داشته و در مدت زمان کمتری آلارم هشدار را برای شما ارسال خواهد کرد.

      قیمت دوربین مداربسته لامپی چرخشی پایین‌تر از سایر دوربین‌های مداربسته‌ی بازار است. برای راه‌اندازی یک سیستم حفاظتی کامل تعدادی دوربین، کابل، یک دستگاه رکورد و تجهیزات پیشرفته‌ی دیگر موردنیاز است. البته لازم است بدانید چنین سیستم پیشرفته‌ای دارای آپشن‌های بسیاری است که دوربین لامپی چرخشی فاقد آن است. درنتیجه با خرید یک دوربین لامپی چرخشی v380 از مزایای منحصربه‌فردی برخوردار می‌گردید؛ اما بدیهی است که امتیازات تجهیزات فوق پیشرفته را نخواهید داشت. آگاهی از این نکته کمک می‌کند مطابق با نیازتان اقدام به خرید تجهیزات مداربسته نمایید. با داشتن اطلاعات مناسب از نیازتان خرید دوربین لامپی چرخشی V380 مطابق با بودجه و کاربرد موردنظرتان انجام خواهد شد.

       

       

       

      قیمت بهترین دوربین لامپی چرخشی

      با اینکه قیمت بهترین دوربین مداربسته لامپی چرخشی، نسبت به سایر مدل های فیک، بالاتر است، اما به دلیل تفاوت های بسیاری که دارد، بهترین انتخاب خواهد بود. دوربین های مداربسته لامپی به صورت وارداتی وارد کشور می شوند. از این رو نوسانات بازار ارز، تاثیر چشمگیری در قیمت این دوربین های مداربسته خواهد گذاشت. اما نباید نگران قیمت باشید، چرا که هامین به منظور جلب رضایت مشتریان خود، اقدام به فروش بهترین دوربین مداربسته لامپی چرخشی با نازلترین قیمت ها کرده است. با مراجعه به وب سایت هامین، می توانید قیمت کلیه انواع دوربین مداربسته لامپی را مشاهده کرده و نسبت به خرید بهترین دوربین مداربسته لامپی چرخشی نسبت به خواسته خود اقدام کنید. پس از مشاهده قیمت دوربین لامپی سیم کارت خور، می توانید قیمت ها را با سایر فروشندگان محصول مقایسه کرده و پس از اطمینان بر پایین بودن قیمت ارائه شده، کالای مورد نظر را خریداری کنید.

       

      دوربین مداربسته لامپی چرخشی V380

       

      خرید بهترین دوربین مداربسته لامپی چرخشی

      بی شک شما نیز به دنبال خرید دوربین لامپی ارزان هستید. قیمت دوربین مداربسته بیسیم لامپی چرخشی متناسب با برند تولیدکننده، کیفیت تصویر و پارامترهای دیگر تعیین می‌گردد. درواقع تمامی دوربین‌های مداربسته لامپی چرخشی  تصاویر با کیفیتی ضبط می‌کنند. بهترین و پرفروش‌ترین دوربین‌های لامپی بازار از کیفیت تصویر Full HD برخوردارند. شاید بتوان گفت که برجسته‌ترین مزیت این دوربین‌ها عدم نیاز به کابل‌کشی برای نصب است. همچنین اتصال آسان بدون نیاز به تخصص فنی امتیاز دیگری است که باعث شده فروش دوربین مداربسته اسپید لامپی فول چرخشی در بالاترین سطح قرار گیرد. انرژی موردنیاز این سیستم توسط جریان برق متصل به سری لامپ فراهم می‌شود. برای بررسی تصاویر این دوربین مداربسته نیاز به تجهیزات خاصی نیست. این دوربین‌ها رم خور بوده و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را دارند.

      مراکز متعددی اقدام به فروش دوربین های مداربسته لامپی کرده اند اما هریک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. هامین به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه شناخته می شود. کارشناسان هامین به صورت 24 ساعته و در کلیه روزهای هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی بوده و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت کنید. پس از خرید نیز، کالای خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن، جلوی درب خود تحویل خواهید گرفت. یکی از مهمترین مزایای هامین برای خرید دوربین مداربسته لامپی، مربوط به کیفیت آنها می شود. هامین اقدام به فروش بهترین دوربین لامپی چرخشی کرده است و از این رو می توانید از کیفیت و جنس آن اطمینان کامل داشته باشید. جهت اطلاع از قیمت دوربین مداربسته چشم ماهی، قیمت دوربین مداربسته بیسیم لامپی و سایر انواع دوربین های مداربسته، تنها کافی است به وب سایت شرکت ما مراجعه نمایید.

       

       

       

      نکات مورد توجه در خرید دوربین لامپی چرخشی

      در این قسمت به نکاتی پرداخته ایم که ضروری است کاربران به هنگام انتخاب و خرید دوربین مداربسته لامپی چرخشی به آن توجه داشته باشند. این نکات می‌تواند برای کاربران به عنوان راهنمای خرید چنین دوربین‌هایی باشد. با رعایت این نکات قطعا سیستم خریداری شده، می‌تواند در برطرف کردن نیازها، مناسب و کارآمد باشد.

       

      تعیین محدوده نظارت با دوربین

      دوربین لامپی چرخشی از نظر قدرت دید و تصویربرداری با یکدیگر تفاوت دارند. به طوری که برخی از مدل‌ها قدرت بیشتری داشته و می‌تواند تا چندین متر را با وضوح تصویربرداری کند. بنابراین لازم است ابتدا محدوده مورد نظر را به منظور نظارت با دوربین مشخص کنید. پس از آن با توجه به ابعاد محیط، دوربینی را انتخاب کنید که بتواند به طور کامل محدوده نظارت را پوشش دهد و با وضوح بالایی، از آن تصویربرداری کند.

       

      توجه به قابلیت های دوربین

      به هنگام انتخاب و خرید دوربین مداربسته بیسیم لامپی چرخشی، توجه داشته باشید تا دستگاه مورد نظر از قابلیت‌های لازم برخوردار باشد. این قابلیت‌ها شامل ارسال آلارم هشدار به گوشی کاربر، تصویربرداری به هنگام شب، امکان کنترل از راه دور، قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن تلفن همراه، امکان برقراری ارتباط و مکالمه دوطرفه، برخورداری از گزینه تعقیب سوژه، قابلیت نصب حافظه جانبی، برخورداری از سنسور تشخیص حرکت، امکان چرخش دوربین تا شعاع 360 درجه از طریق اپلیکیشن، قابلیت اتصال به وای‌فای و ..... است. البته تمامی دوربین‌ مداربسته لامپی چرخشی، از این قابلیت‌ها معمولا برخوردارند. ولی شما به هنگام خرید، دقت کنید که هر یک از این قابلیت‌ها در سیستم مورد نظر، وجود داشته باشد.

       

      خرید از فروشگاه یا مراکز فروش معتبر و شناخته شده

      برای خرید دوربین مداربسته بیسیم لامپی چرخشی، می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم برقی و الکترونیکی مراجعه کنید. یا این که به طور خاص به فروشگاه‌ها و مراکز فروشی مراجعه کنید که به فروش انواع دوربین‌های مداربسته می پردازند. البته نکته مهمی‌ که در این مورد باید توجه کنید، این است که برای خرید این دوربین‌ها، حتما به مراکز خرید و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. زیرا خرید از چنین فروشگاه‌هایی می‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که محصول خریداری شده در عین حال که کیفیت بالایی دارد، از قابلیت‌ها و امکانات متنوع هم برخوردار است.

      اما از سوی دیگر خرید از مراکز غیر معتبر که چندان شناخته شده نیستند، این احتمال را افزایش می‌دهد که محصول خریداری شده، غیر استاندارد و بی‌کیفیت باشد. زیرا فروشنده های چنین مراکزی در فروش دوربین مداربسته لامپی چرخشی سعی می‌کنند با عرضه محصول با قیمت پایین‌تر، مشتریان را به خرید این سیستم‌ها ترغیب کنند. مشتریان هم ممکن است در آن لحظه به کیفیت پایین محصول توجهی نکنند و تنها به دلیل این که قیمت آن ارزان است، ترغیب شوند آن را خریداری کنند.

      به طور کلی برای خرید دوربین مداربسته لامپی چرخشی می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، اقدام کنید. البته هر کدام از این دو روش خرید، مزایا و معایبی دارد که لازم است با توجه به این موارد، یک نوع روش خرید را انتخاب کنید.

       

      توجه به کیفیت، بدنه و قطعات دوربین

      یکی از نکات بسیار مهم در خرید دوربین لامپی چرخشی، توجه به کیفیت بدنه و قطعات آن است. در بازار، دوربین‌های لامپی چرخشی با برندهای مختلف عرضه می‌شود. هر کدام از این محصولات، کیفیت متفاوتی دارد. بنابراین شما در خرید دوربین مداربسته بیسیم لامپی چرخشی حتما به کیفیت بدنه و قطعات آن توجه کنید. دوربین‌هایی که محصول برندهای معتبر هستند، بدنه مقاوم و محکمی دارند و کیفیت قطعات آن هم بسیار بالاست. به طوری که تا چندین سال قابلیت استفاده را دارد. همچنین دوربین‌های برندهای معتبر، با بسته‌بندی استاندارد و در جعبه‌های کاملا محکم به بازار عرضه می‌شود. اما محصولات بی‌کیفیت از لحاظ بدنه و قطعات چندان محکم و مرغوب نیستند و در جعبه‌های ضعیف و نامرغوب بسته‌بندی می‌شود.

       

      بررسی کیفیت تصاویر گرفته شده

      وقتی شما دوربینی را برای خرید انتخاب می‌کنید، ضروری است کیفیت تصاویر آن را مورد بررسی قرار دهید. چنانچه این تصاویر از کیفیت و وضوح لازم برخوردار نباشد، باید از خرید آن خودداری شود. زیرا کارکرد دوربین وقتی مفید و موثر خواهد بود که تصاویر را با کیفیت و وضوح بالایی تهیه کرده و در سریع‌ترین زمان بتواند به گوشی کاربر ارسال کند. در خرید دوربین لامپی چرخشی حتما به کیفیت تصاویر ضبط شده توجه داشته باشید.

       

      تست دوربین هنگام خرید

      از دیگر نکات مهمی‌که لازم است به هنگام خرید دوربین مداربسته لامپی چرخشی به آن توجه شود، مساله تست دستگاه است. از این رو وقتی که دوربینی را برای خرید انتخاب کردید، پیش از پرداخت هزینه از فروشنده بخواهید تا آن را تست کند. این کار برای اطمینان از سلامت محصول و جلوگیری از خرید دوربین معیوب است. با چند دقیقه تست دوربین و اطمینان از سالم بودن آن، با آسودگی خاطر بیشتری می‌توانید آن را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

       

      گارانتی و خدمات پس از فروش

      هنگامی‌که قصد دارید دوربین مداربسته بیسیم لامپی چرخشی را انتخاب و خریداری کنید، حتما به نوع گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کنید. زیرا شرکت های تولیدکننده و مراکز فروش، انواع مختلف گارانتی را برای محصولات خود ارائه می‌دهند. در هنگام خرید این وسیله دقت کنید که حتما تحت پوشش گارانتی معتبر باشد. همچنین باید نوع و تعداد خدماتی که گارانتی آن را پوشش می دهد، مورد توجه قرار گیرد. برخی از گارانتی‌ها خدمات محدودتری دارند که لازم است به این مورد حتما توجه داشته باشید. علاوه بر این، مدت زمان گارانتی هم نکته مهمی است که باید به هنگام خرید دوربین لامپی چرخشی به آن توجه کنید. هر چه مدت زمان گارانتی، بیشتر باشد، برای خریدار این امکان را می‌دهد تا در مدت طولانی از خدمات گارانتی بهره‌مند شود.

       

      توجه به قیمت دوربین مداربسته لامپی چرخشی

      از دیگر نکات مورد توجه در راهنمای خرید دوربین مداربسته لامپی چرخشی، توجه به قیمت آن است. به همین منظور پیش از خرید این محصول، قیمت دوربین لامپی چرخشی را در فروشگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهید. زیرا اختلاف قیمت زیادی بین فروشگاه‌های مختلف در عرضه یک مدل وجود دارد. به طور کلی قیمت دوربین مداربسته لامپی چرخشی یک میزان تقریبا مشخصی دارد. در واقع یک دوربین استاندارد و باکیفیت که قابلیت‌های لازم را هم داشته باشد، در یک محدوده مشخصی از قیمت قرار دارد. در این حالت هر فروشگاه معتبری که به فروش دوربین لامپی چرخشی می پردازد، همواره سعی می‌کند نرخ متعارف بازار را برای محصول خود تعیین کند.

      با توجه به این موارد، محصولاتی که قیمت ارزانی داشته باشند، مطمئنا از کیفیت لازم هم برخوردار نبوده و ضروری است از خرید آن‌ها خودداری شود. برعکس، محصولی که با قیمت بالایی هم عرضه می‌شود، لزوما کیفیت بالایی نخواهد داشت. زیرا برخی از فروشگاه‌ها به دلایل مختلفی، این دوربین‌ها را با قیمت بالایی عرضه می‌کنند. در این صورت شما به عنوان خریدار باید دقت کنید که محصول کیفیت لازم را داشته باشد. نه صرفا از روی قیمت بالای آن تصور کنید که کیفیت آن نیز در سطح بالایی است.

       

       

       

      نحوه‌ی راه‌اندازی و  نصب دوربین های مداربسته لامپی چرخشی

      برای روشن کردن دوربین مدار بسته لامپی، راه ساده ای پیش روی خود خواهید داشت. دوربین های لامپی به دلیل مزایایی که دارند، فروش بسیاری داشته اند. اما در صورتی که بهترین دوربین لامپی چرخشی را از بهترین برند آن انتخاب کرده باشید، بیشترین مزایا را از آن شاهد خواهید بود. دوربین مدار بسته لامپی هیچگونه سیم خارجی نداشته و به مانند یک لامپ معمولی، به سرپیچ مستقیم برق شهری متصل می شود. دقت نمایید که دوربین باید در مرکز محوطه قرار بگیرد تا دید کاملی ارائه نماید. پس از اتصال برق، دوربین لامپی روشن شده و می توانید تنظیمات لازم را بر روی آن اعمال کنید. پس‌ازاینکه دوربین لامپی را متصل نمودید نوبت به مراحل نرم‌افزاری سیستم می‌رسد. دوربین لامپی مدل v380s قابلیت اتصال به انواع مودم‌های وایرلسی را دارد. بعضی از این سیستم‌ها قابلیت استفاده از سیم‌کارت را دارند. آموزش نصب دوربین لامپی چرخشی بسیار ساده است. همان‌طورکه در بخش قبلی اشاره نمودیم نصب این دوربین‌ها نیاز به دانش تخصصی ندارد. کافی است کارت حافظه را درون دوربین قرار دهید. در این هنگام دوربین به‌طور اتوماتیک شروع به رکورد ویدیو می‌کند. تصاویر دوربین مدار بسته لامپی را می توان به صورت آنلاین و از راه دور نیز مشاهده کرد. اما گاهی اوقات نیاز به ضبط فیلم ها پیدا می کنیم. توجه داشته باشید که مدت زمان ضبط دوربین، به صورت مستقیم به نوع کارت sd شما بستگی خواهد داشت. طبیعتا هرچه حافظه کارت sd شما بیشتر باشد، قابلیت ضبط فیلم های بیشتری خواهید داشت. برای مثال: کارت های 64 گیگابایت، امکان ضبط تصاویر بین 5 تا 6 روز را به شما خواهند داد. بعد از پر شدن ظرفیت حافظه به شکل اتوماتیک دوربین فیلم‌های جدیدتر را جایگزین فیلم‌های قدیمی می‌کند. درواقع پایین بودن هزینه و سهولت نصب این نوع دوربین سبب شده این دوربین به انتخاب اول بسیاری از کاربران در مواقع ضروری تبدیل گردد. بعد از پیمودن این مراحل لازم است اپلیکیشن‌های لازم را بر روی گوشی موبایل خود دانلود و نصب کنید. از طریق این اپ‌ها می‌توانید به تصاویر رکورد شده توسط دستگاه دسترسی بیابید. به‌وسیله‌ی اپلیکیشن تصاویر پاناروما قابل‌مشاهده است. این اپ‌ها رایگان است و هزینه‌ای برای مشتریان ندارد.

      در این بخش سعی کردیم آموزش دوربین لامپی چرخشی را به شکل مختصر و ساده توضیح دهیم. اکنون ممکن است این سؤال برایتان مطرح شده باشد که در چه فضاهایی می‌توانیم این دوربین‌های شگفت‌انگیز را نصب کنیم؟ در ادامه مطلب در مورد مکان مناسب برای نصب دوربین لامپی چرخشی شرح داده خواهد شد.

       

      دوربین مداربسته لامپی چرخشی مانند لامپ معمولی به سرپیچ برق شهری متصل می‌شود.

       

      مکان مناسب برای نصب دوربین لامپی چرخشی

      نصب دوربین لامپی چرخشی در مکان‌هایی که امکان ورود آب وجود نداشته باشد قابل انجام است. بسیاری از کاربران به‌اشتباه فکر می‌کنند این نوع دوربین برای جاسوسی ابداع شده است درحالی‌که یکی از مزایای اصلی آن نصب سریع و بی‌دردسر است. دوربین لامپی چرخشی را می‌توان در بسیاری از فضاهای داخل و خارجی مدارس، مهدکودک‌ها، دفاتر اداری، مراکز تجاری کوچک و بزرگ، انبارها، فروشگاه‌ها، مارکت‌ها و... این دوربین‌ها قابل‌نصب است. شما می‌توانید با خرید دوربین مداربسته اسپید لامپی فول چرخشی خیال خود را از بسیاری از مسائل آسوده کنید.

       

      دوربین مداربسته چرخشی لامپی باید در مرکز محوطه نصب شود تا دید کاملی ارائه دهد.

       

      شرکت مهندسی هوشمند هامین، عرضه کننده انواع دوربین‌های لامپی چرخشی

      در چند ماه اخیر قیمت این دوربین متناسب با نرخ تورم روند افزایشی داشته است. بااین‌حال اگر می‌خواهید یک خرید مطمئن و اقتصادی داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم سایت هامین را انتخاب خود قرار دهید. هامین یک سایت فروشگاهی است که در سطح گسترده‌ای اقدام به فروش لوازم دیجیتال، تجهیزات شبکه، لوازم خودرو و... نموده است. در بخشی از فعالیت‌های شرکت مهندسی هوشمند هامین به عرضه انواع دوربین مداربسته لامپی چرخشی پرداخته می‌شود. این شرکت در فروش دوربین مداربسته بیسیم لامپی چرخشی همواره سعی می‌کند تا محصولات خود را در بالاترین کیفیت عرضه کند. شرکت هامین کوشش می‌کند تا محصولاتش بتواند بهترین دوربین مداربسته لامپی چرخشی در نوع خود باشد. در این زمینه شرکت هامین از انواع فناوری‌ها و تجهیزات به روز و همچنین مهندسان و تکنسین‌های توانمند و حرفه‌ای استفاده می‌کند. تا  از این طریق محصولات خود را در بالاترین کیفیت و بیشترین قابلیت‌ها تولید و عرضه کند.   

      با توجه به این موضوع چنانچه قصدتان خرید دوربین مداربسته لامپی چرخشی است، محصولات شرکت هامین می‌تواند بهترین انتخاب باشد. زیرا این سیستم‌ها از انواع مزایا و قابلیت‌های گفته شده، برخوردار هستند و توانایی رقابت با محصولات برندهای خارجی را هم دارند. قیمت محصولات سایت هامین منصفانه‌تر از بسیاری از فروشگاه‌ها است. با  مراجعه به این سایت و مقایسه قیمت‌ها متوجه اختلاف قیمت‌ها با بسیاری از فروشگاه‌های دیگر خواهید شد. از مزیت‌های دیگر این فروشگاه این است که بسیاری از لوازم موجود در هامین دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند. دوربین لامپی چرخشی هامین تمام آپشن ها و مشخصاتی که در این مطلب به آن اشاره کردیم را دارا است. قیمت دوربین لامپی v380 هامین زیر یک میلیون تومان بوده که خود گواه صداقت برند تجاری هامین است. اگر به قسمت محصولات هامین مراجعه کنید می‌توانید این تفاوت قیمتی فوق‌العاده را  در بین کالاهای دیگر نیز مشاهده کنید. زیرا قیمت دوربین مداربسته وایرلس چرخشی در سایت‌های فروشگاهی دیگر به‌طورمعمول بالاتر است.

       

       

       

      جمع‌بندی

      در این مقاله کوشش کردیم تا به بررسی مزایا و ویژگی‌های دوربین مداربسته لامپی چرخشی و همچنین راهنمای خرید آن بپردازیم. رعایت نکات گفته شده در خرید دوربین مداربسته لامپی چرخشی از دو جنبه اهمیت دارد. نخست این که باعث می‌شود تا محصولی که خریداری می‌کنید نیازهای شما را برای نظارت بر محیط مورد نظر به طور کامل برطرف کند. از سوی دیگر این رعایت این نکات می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین دوربین لامپی چرخشی را خریداری کنید که در عین کیفیت بالا، از دوام و طول عمر بالایی هم برخوردار باشد.

      این نکات باعث افزایش خرید دوربین لامپی جرخشی به‌خصوص دوربین لامپی چرخشی V380 توسط کاربران شده است. در این مطلب سعی کردیم به‌طور جامع به امتیازات و حتی کاستی‌های دوربین‌های لامپی چرخشی بپردازیم. با این حساب خرید دوربین لامپی چرخشی و دوربین لامپی چرخشی V380 فواید بسیاری را برایتان به‌همراه خواهد آورد. درنتیجه اگر قصد خرید  دارید می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات سایت هامین اقدام به خرید دوربین لامپی چرخشی V380 نمایید.

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۵/۱۰

      نظرات

       علی قاسمی علی قاسمی ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      دوربین لامپی چرخشی حدود دوماه خریدم شب هنگام کارکردن چراغش را روشن وخاموش کردم دیگر ارتباط تش را قطع وپس از برسی کلا روشن نمی‌شود وخاموش است با وجود برق وهیچ مشکلی لطفا راهنمایی بفرمایید تشکر پاسخ
       ۱۴۰۱/۱۱/۱۹

       

      همراه گرامی
      خاموش شدن دستگاه در مرحله اول مربوط به بخش تغذیه می باشد که در صورت اطمینان از سالم بودن مسیر تغذیه ورودی، احتمالا ایراد از بخش تغذیه می باشد


      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟