بهترین دوربین مدار بسته دید در شب

      در حوزه فناوری دوربین مداربسته، نیاز به نظارت مؤثر، به‌ویژه در شرایط کم‌نور، منجر به پیشرفت‌های قابل‌توجهی در قابلیت دید در شب شده است. با غروب خورشید و فرود آمدن تاریکی، تقاضا برای راه‌حل‌های امنیتی که می‌توانند شفافیت و دید را حفظ کنند، بسیار مهم می‌شود. این باعث تولید دسته‌ای از دوربین‌های نظارتی شده است. آن‌ها به‌طورخاص برای عملکرد برتر در محیط‌های کم‌نور و تاریکی مطلق طراحی‌شده‌اند. 
      در این مقاله، به بررسی بهترین دوربین دید در شب می‌پردازیم. ویژگی‌ها، فناوری‌ها و ملاحظاتی را ارائه می‌کنیم که آن‌ها را در بازار این محصولات متمایز می‌کند. سپس برای مقایسه بهتر، محدوده قیمت بهترین دوربین مدار بسته دید در شب مختلف را موردبررسی قرار خواهیم داد.  لطفاً تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید.

       

      بهترین دوربین دید در شب

       


      آنچه در ادامه مطلب می‌خوانید:

      انواع تکنولوژی دید در شب در دوربین مداربسته

      پرفروش ترین و بهترین دوربین دید در شب IR

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب استارلایت 

      پرفروش ‌ترین و بهترین دوربین دید در شب از نوع وارملایت

      پرفروش ‌ترین و بهترین دوربین دید در شب رنگی (فول کالر)

      پرفروش ترین و بهترین دوربین دید در شب با قابلیت  Color Vu 

      نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین دوربین دید در شب

      جمع‌بندی


       

      همگام با پیشرفت فناوری‌های مختلف، از دوربین مداربسته نیز انتظار می‌رود در شب هم بتواند از محیط موردنظر تصویربرداری نماید. در همین راستا تکنولوژی دید در شب برای رفع این نیاز ظهور پیدا کرد. به کمک این تکنولوژی می‌توان با استفاده از تجهیزات نظارتی در هنگام شب و تاریکی به فیلم‌برداری از محیط به‌صورت سایه و سفید یا رنگی و با وضوح بالا پرداخت. کیفیت جزئیات ضبط‌شده عالی خواهد بود.
      انواع مختلفی از بهترین دوربین دید در شب جهت فروش عرضه‌شده‌اند‌. این تنوع ممکن است برای برخی افراد سردرگمی به وجود آورد. لذا کار آن‌ها را در شناخت و انتخاب بهترین دوربینهای مدار بسته دید در شب مشکل کند. اگر شما هم در این دسته قرارگرفته‌اید و نیاز به کسب راهنمایی در جهت خرید بهترین دوربین مداربسته دید در شب دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

       

      انواع تکنولوژی دید در شب در دوربین مداربسته

      فناوری دید در شب در طول سال‌ها تکامل یافته است. آن‌ها روش‌های مختلفی را برای افزایش دید در شرایط کم‌نور ارائه می‌دهند. در اینجا چند نوع متداول از تکنولوژی دید در شب آورده شده است:

      • • مادون قرمز (IR)
        • رنگی یا فول کالر (Full Color)
        • وارملایت (Warm light)
        • استارلایت (Starlight)
        • Color Vu
         

      هر یک از این فناوری‌ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند و انتخاب شما بستگی به الزامات نظارتی خاص و شرایط محیطی دارد. ادغام چندین فناوری، مانند ترکیب نور مادون قرمز با تصویربرداری حرارتی، می‌تواند قابلیت‌های دید در شب جامع را در موقعیت‌های مختلف ارائه دهد. هنگامی‌که قصد دارید تا بهترین دوربین دید در شب مدار بسته را انتخاب کنید، یکی از گزینه‌های موردبررسی، شناخت بهترین مارک دوربین مدار بسته دید در شب است. در ادامه قصد داریم تا بهترین نوع دوربین مداربسته دید در شب از بهترین برندها را خدمت شما معرفی نماییم.

       

      تکنولوژی دید در شب رنگی برخلاف دید در شب سیاه و سفید، تصاویر رنگی در شب ارائه می‌دهد.

       

      پرفروش ترین و بهترین دوربین دید در شب IR

      داهوا تکنولوژی نامی آشنا در زمینه تجهیزات نظارتی است. این برند معروف جهانی، یکی از تولیدکنندگان بهترین دوربین دید در شب در جهان است. حال می‌خواهیم از بهترین دوربین دید در شب داهوا چند مدل را خدمت شما معرفی و موردبررسی قرار دهیم.
      دوربین مداربسته داهوا HFW1200TP یک گزینه مقرون‌به‌صرفه است. برای رفع نیازهای نظارتی اولیه با تأکید خاص بر قابلیت IR طراحی شده است. این محصول با داشتن محدوده IR تا 30 متر، در ارائه تصاویر واضح در شرایط نوری کم یا تاریکی کامل، عالی است. کنترل روشن/خاموش IR، با هر دو حالت خودکار و دستی، انعطاف‌پذیری را در مدیریت نور مادون قرمز بر اساس شرایط نور محیط یا الزامات نظارت خاص ارائه می‌دهد. با یک ال ای دی IR، از طراحی نور مادون قرمز متمرکز استفاده می‌کند. این نشان‌دهنده یک رویکرد هدفمند مناسب برای نیازهای نظارتی خاص است. این پیکربندی با مقرون‌به‌صرفه بودن آن مطابقت دارد و ویژگی‌های ضروری را برای برنامه‌های نظارت عمومی فراهم می‌کند.
      داهوا HFW1200TP در محدوده قیمت مشخص‌شده از 750,000 تا 1,750,000 تومان به‌عنوان یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه برجسته می‌شود. این به کاربرانی که به دنبال نظارت قابل‌اعتماد بدون نیاز به ویژگی‌های پیشرفته هستند، پاسخ می‌دهد. این مدل الزامات اساسی برای دید در شب و کنترل قابل تنظیم IR را برآورده می‌کند. کاربرانی که نیازهای خاص یا پیشرفته‌تر دارند، مانند وضوح بالاتر یا برد IR گسترده، ممکن است نیاز به بررسی مدل‌هایی با ویژگی‌های اضافی داشته باشند که می‌توانند در محدوده قیمت بالاتر قرار گیرند.

       

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب IR


      دوربین مداربسته داهوا HDW1200EMP-A در بازه قیمتی 950,000 تا 1,900,000 تومان قابلیت انتخاب دارد. محدوده IR پرنور 50 متری را ارائه می‌دهد. این ویژگی توانایی آن را برای گرفتن تصاویر واضح در شرایط کم‌نور یا تاریکی کامل در یک منطقه نظارتی بزرگتر افزایش می‌دهد. کنترل روشن/خاموش IR در هر دو حالت خودکار و دستی امکان‌پذیر است. لذا انعطاف‌پذیری را در مدیریت نور مادون قرمز بر اساس شرایط نور محیط یا الزامات نظارت خاص به کاربران ارائه می‌دهد. مشابه نمونه قبلی خود، دارای یک LED IR واحد است که نشان‌دهنده طراحی نور مادون قرمز متمرکز است. این رویکرد امکان دید هدفمند را فراهم می‌کند که به‌طور بالقوه برای سناریوهای نظارتی خاص مناسب است.
      قیمت HDW1200EMP-A آن را به‌عنوان یک گزینه مقرون‌به‌صرفه معرفی می‌کند. دامنه نور گسترده، آن را به‌ویژه برای کاربرانی که به دنبال قابلیت‌های دید در شب بهبودیافته‌اند، بدون به خطر انداختن ملاحظات بودجه، مناسب می‌کند. درحالی‌که قابلیت‌ها در محدوده قیمت کمی بالاتر ارائه می‌شود، کاربران باید در هنگام انتخاب نیازها و اهداف نظارتی خاص خود را در نظر بگیرند. در اصل، داهوا HDW1200EMP-A تعادلی بین مقرون‌به‌صرفه بودن و ویژگی‌های پیشرفته ‌ایجاد می‌کند. مناسب بودن آن برای مناطق نظارتی بزرگتر و انعطاف‌پذیری در کنترل IR آن را به گزینه‌ای ارزشمند در محدوده قیمت مشخص‌شده تبدیل می‌کند.
      این دوربین‌های CVI داهوا نمونه‌هایی از بهترین دوربین دید در شب IR بودند. توضیحات ارائه‌شده، اثربخشی فناوری IR را نشان می‌دهد. بعلاوه راه‌حل‌های قابل‌اعتماد و در دسترس را برای نظارت در شب در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

       

      پرفروش ترین و بهترین دوربین دید در شب داهوا


      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب استارلایت 

      از بهترین دوربین دید در شب استارلایت داهوا می‌توان به مدل IPC-HDW5442TMP-AS-LED اشاره کرد. این مدل به دلیل عملکرد استثنایی و تصویربرداری رنگی در شرایط بسیار کم‌نور و ارائه قابلیت‌های نظارت با کیفیت بالا شناخته شده است. فناوری Starlight نشان‌دهنده پیشرفت قابل‌توجه در ارائه تصویر رنگی در شرایط کم‌نور، افزایش دید و وضوح تصویر بهبود یافته است. با این‌حال، ملاحظاتی مانند هزینه و عملکرد محدود در تاریکی کامل وجود دارد. این فناوری برای کاربردهایی که عملکرد برتر در نور کم بسیار مهم است، انتخاب ارجح باقی می‌ماند.

      برای آشنایی بیشتر با تکنولوژی دید در شب استارلایت دوربین مداربسته داهوا، لطفا ویدئوی زیر را تماشا نمایید.

       


      از پرفروش‌ترین و بهترین دوربین‌ دید در شب Starlight تیاندی می‌توان به دوربین مداربسته تحت شبکه تیاندی ازجمله مدل‌های C34GS، C34HS و C32QN اشاره کرد. این محصولات به دلیل عملکرد استثنایی خود در نور کم شناخته‌شده‌اند. این دوربین‌های IP تیاندی در محدوده‌های قیمتی متفاوتی قرار می‌گیرند. لذا می‌توانید ملاحظات بودجه‌ای متفاوت را در نظر بگیرند. قیمت C34GS تقریباً بین 2,599,000 تا 3,600,000 تومان است که گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای نظارت پیشرفته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

       

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب استارلایت تیاندی مدل TC-C34GS


      برای کسانی که به دنبال ویژگی‌های اضافی هستند، C34HS محدوده قیمتی در حدود 2,599,000 تومان تا 3,800,000 تومان ارائه می‌دهد. 

       

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب استارلایت تیاندی مدل TC-C34HS

       

      درنهایت، C32QN، که در محدوده‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تری نسبت به دو مدل قبلی قرار دارد، تقریباً با قیمت 1,420,000 تا 2,200,000 تومان در دسترس است. توجه به این نکته ضروری است که قیمت بهترین دوربین دید در شب می‌تواند بر اساس عواملی مانند مکان، تأمین‌کننده و هر گزینه سفارشی‌سازی متفاوت باشد. ازآن‌جاکه قیمت‌ها ممکن است با نوساناتی همراه باشد، بهتر است از قیمت روز آگاه باشید. لیست قیمت دقیق و به‌روز را می‌توانید از همین وب‌سایت دریافت نمایید.

       

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب استارلایت تیاندی مدل TC-C32QN

       

      پرفروش ‌ترین و بهترین دوربین دید در شب از نوع وارملایت

      اگر بخواهیم بهترین دوربین دید در شب وارملایت را نام ببریم که در بازار پرفروش هستند، می‌توانیم به برخی دوربین مداربسته تحت شبکه برایتون اشاره کنیم:
      در بین دوربین‌های 5 مگاپیکسلی، UVC532B1AR به‌عنوان یک مدل پرچمدار با بازه قیمتی تقریبی 1,500,000 تا 3,500,000 تومان قرار دارد. 

       

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب وارملایت برایتون مدل UVC532B1AR

       

      همین‌طور UVC512B19M1-C پنج مگاپیکسلی حدود 1,500,000 تومان قیمت دارد. بین عملکرد و مقرون‌به‌صرفه بودن تعادل برقرار می‌کند. لذا برای کاربرانی که بودجه متوسطی دارند به انتخابی جذاب تبدیل می‌شود.

       

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب وارملایت برایتون مدل UVC512B19M1-C


      در رده 2 مگاپیکسلی، مدل UVC222B49M2-C در بازه قیمتی 800,000 تا 1,400,000 تومان قرار می‌گیرد. راه‌حلی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. لذا برای نیازهای کاربرانی که به دنبال تعادل بین وضوح و مقرون‌به‌صرفه هستند، مناسب است. 

       

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب وارملایت برایتون مدل UVC222B49M2-C

       

      مدل UVC212B19M2-C، دیگر مدل 2 مگاپیکسلی با قابلیت Warm Light بین 850,000 تا 1,100,000 تومان قیمت دارد. این مدل به کاربرانی که به دنبال گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستند، بدون کم کردن ویژگی‌های ضروری پاسخ می‌دهد.
      این محدوده‌های قیمتی انتخاب‌های بیشتری را در سری برایتون در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این امر به آن‌ها اجازه می‌دهد آن‌هایی را انتخاب کنند که با نیازهای خاص و محدودیت‌های بودجه‌شان هماهنگ باشد.  درنتیجه، کاربران قادر خواهند بود تا بهترین دوربین دید در شب Warm light را باتوجه به نیاز و  بودجه‌شان خریداری نمایند.

       

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب وارملایت برایتون مدل UVC212B19M2-C


      پرفروش ‌ترین و بهترین دوربین دید در شب رنگی (فول کالر)

      دوربین‌های تحت شبکه IP داهوا مانند DH-IPC-HFW1239S1-LED، DH-IPC-HDW1239T1-LED، DH-IPC-HDW2439TP-AS و DH-IPC-HFW2439SP-SA از پرفروش ترین و بهترین دوربین دید در شب رنگی داهوا به‌شمار می‌روند. این مدل‌ها به دلیل ویژگی‌های پیشرفته و عملکرد عالی در شرایط کم‌نور شناخته‌شده‌اند. حال بیاید تا با قیمت بهترین دوربین مدار بسته دید در شب داهوا از نوع فول کالر آشنا شویم.
      DH-IPC-HFW1239S1-LED جزو بهترین دوربین مدار بسته دید در شب رنگی است که برای نیازهای نظارتی اولیه طراحی شده است. با قیمت مناسب از 1,300,000 تا 3,300,000 تومان به کاربرانی که مقرون‌به‌صرفه بودن را در اولویت قرار می‌دهند بدون افت عملکرد پاسخ می‌دهد. 

       

      پرفروش ترین و بهترین دوربین دید در شب رنگی داهوا مدل DH-IPC-HFW1239S1-LED

       

      دوربین DH-IPC-HDW1239T1-LED میان رده، عملکردهای پیشرفته‌تری را ارائه می‌کند که آن را برای الزامات نظارت جامع مناسب می‌سازد. قیمتی در حدود 1,700,000 تا 3,350,000 تومان دارد. برای کاربرانی که نیازهای نظارتی پیچیده‌تری دارند می‌تواند مناسب باشد. 

       

      پرفروش ترین و بهترین دوربین دید در شب رنگی داهوا مدل DH-IPC-HDW1239T1-LED


      DH-IPC-HDW2439TP-AS یک مدل پیشرفته با گزینه‌ها و ویژگی‌های اضافی است. دارای محدوده قیمتی تقریباً بین 2,950,000 تا 6,000,000 تومان است که قابلیت‌های نظارتی پیشرفته را برای سناریوهای پیچیده‌تر ارائه می‌دهد. 

       

      پرفروش ترین و بهترین دوربین دید در شب رنگی داهوا مدل DH-IPC-HDW2439TP-AS

       

      داهوا DH-IPC-HFW2439SP-SA نیز یک محصول درجه‌یک است که بالاترین کیفیت را در دید در شب رنگی ارائه می‌دهد. برای کاربرانی که ویژگی‌های سطح بالا را در اولویت قرار می‌دهند، قیمتی در حدود 2,300,000 تا 5,300,000 تومان دارد. این مدل برای برنامه‌هایی ایدئال است که کیفیت تصویر بدون ایراد در آن‌ها اهمیت دارد.
      به‌طور خلاصه، بهترین دوربین در دید در شب از نوع رنگی داهوا، با تمایز در سطوح عملکرد، ویژگی‌های اضافی و مناسب بودن برای سناریوهای نظارتی مختلف، برتر است. کاربران می‌توانند مدلی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهای خاص و ملاحظات بودجه آن‌ها مطابقت دارد.

       

      پرفروش ترین و بهترین دوربین دید در شب رنگی داهوا مدل DH-IPC-HFW2439SP-SA

       

      پرفروش‌ترین و بهترین دوربین دید در شب با قابلیت Color Vu

      از بهترین دوربین دید در شب با قابلیت Color Vu می‌توان به هایک ویژن مدل DS-2CD2347G1-L(U) و DS-2CD2347G2-LU اشاره کرد. این فناوری به آن امکان می‌دهد که حتی در شرایط کم‌نور یا کاملاً تاریک تصاویر را به‌صورت تمام‌رنگی ثبت و نمایش دهند. این یک پیشرفت قابل‌توجه نسبت به روش سنتی (در مقیاس خاکستری) است که اطلاعات بصری برتر را ارائه می‌دهد. درواقع، توانایی برای شناسایی اشیا و افراد در هنگام نظارت شبانه افزایش می‌یابد.

       

      نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین دوربین دید در شب

      انتخاب بهترین دوربین مداربسته دید در شب مستلزم بررسی دقیق عوامل مختلف برای اطمینان از عملکرد مطلوب در شرایط کم‌نور است. در اینجا ملاحظات کلیدی برای فرآیند تصمیم‌گیری و انتخاب شما وجود دارد:

      • • قابلیت مادون قرمز (IR): به دنبال مجهز بودن به LED مادون قرمز باکیفیت باشید. این LED ها در طیف مادون قرمز روشنایی ایجاد کرده و موجب ثبت تصاویر واضح در تاریکی کامل می‌شوند. 
        • رزولوشن: وضوح بالاتر را برای دریافت تصاویر واضح‌تر و دقیق‌تر درنظر داشته باشید. وضوح HD (720p یا 1080p) و وضوح بالاتر برای شناسایی بهتر افراد و اشیاء در هنگام نظارت شبانه توصیه می‌شود.
        • حساسیت به نور کم: درجه حساسیت به نور کم را که اغلب با لوکس اندازه‌گیری می‌شود، بررسی کنید. مقادیر کمتر لوکس نشان‌دهنده عملکرد بهتر در شرایط کم‌نور است. 
        • نوع حسگر تصویر: مجهز بودن به فناوری‌های پیشرفته حسگر تصویر، مانند CMOS یا CCD، در محیط‌های کم‌نور، عملکرد بهتری ارائه می‌دهند. سنسورهای CMOS به دلیل بهره‌وری انرژی و توانایی ثبت تصاویر باکیفیت در شرایط نوری چالش‌برانگیز شناخته‌شده‌اند.
        • محدوده دینامیکی گسترده (WDR): فناوری WDR به متعادل کردن نوردهی در صحنه‌هایی با مناطق روشن و تاریک کمک می‌کند. این ویژگی برای حفظ وضوح تصویر در سناریوهایی که تغییرات شدید در نور وجود دارد، مفید است.
        • کیفیت لنز و دیافراگم: لنز با کیفیت بالا و دیافراگم بازتر (عدد f کمتر) اجازه می‌دهد نور بیشتری وارد شود و عملکرد آن در شرایط کم‌نور بهبود یابد.
        • محدوده مادون قرمز: محدوده مادون قرمز (محدوده IR) تعیین می‌کند در تاریکی کامل چقدر می‌توانید دید داشته باشید. موردی را انتخاب کنید که برد IR کافی برای پوشش ناحیه مانیتورینگ را دارا باشد.
        • فناوری IR هوشمند: مجهز بودن به Smart IR شدت نور مادون قرمز را بر اساس فاصله تا سوژه تنظیم می‌کنند. این امر از نوردهی بیش‌ازحد اجسام نزدیک و نوردهی کم در اجسام دور جلوگیری می‌کند.
        • مقاومت در برابر آب‌وهوا: اگر مانیتورینگ فضای باز در نظر گرفته شده باشد، مطمئن شوید که مورد انتخابی شما دارای مقاومت آب‌وهوایی مناسب (رده‌بندی IP) برای تحمل شرایط سخت باشد.
        • ادغام با سیستم‌های امنیتی: مورد انتخابی باید بتواند به‌طور یکپارچه با سیستم امنیتی کلی شما، ازجمله نرم‌افزار مدیریت ویدیو و سایر دستگاه‌های نظارتی، ادغام شود.


      با ارزیابی دقیق این عوامل، می‌توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید. درنتیجه، بهترین دوربین دید در شب را انتخاب کنید که به بهترین وجه نیازهای نظارتی خاص شما را برآورده می‌کند و نظارت مطمئن و مؤثر در شرایط کم‌نور را ارائه می‌دهد.

       

      جمع‌بندی

      درنتیجه، انتخاب بهترین دوربین مداربسته دید در شب مستلزم در نظر گرفتن متفکرانه عوامل متعدد برای اطمینان از عملکرد مطلوب در شرایط کم‌نور است. حتی زمانی که خورشید غروب می‌کند و تاریکی غالب است تا از نظارت قابل‌اعتماد و مؤثر، اطمینان دهد. معمولاً انتخاب بهترین دوربین دید در شب ترکیبی از ویژگی‌های کلیدی مانند قابلیت مادون قرمز، وضوح، حساسیت به نور کم، نوع سنسور تصویر و ویژگی‌های اضافی مانند محدوده دینامیکی گسترده و فناوری IR هوشمند را دربرمی‌گیرد. لذا اگر مورد انتخابی شما در این جنبه‌ها عالی است، جزو بهترین دوربین مداربسته دید در شب محسوب می‌شود. با ارزیابی دقیق ویژگی‌های کلیدی ذکرشده، کاربران می‌توانند تصمیمی آگاهانه برای خرید بهترین دوربین دید در شب بگیرند.

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟