Teledyne FLIR دوربین دوگانه قابل مشاهده حرارتی Hadron 640R را برای سیستم‌های بدون سرنشین معرفی کرد.

      Teledyne FLIR دوربین دوگانه قابل مشاهده حرارتی Hadron 640R را برای سیستم‌های بدون سرنشین معرفی کرد.cool

      28 آپریل 2022

      Teledyne FLIR، بخشی از Teledyne Technologies Incorporated از انتشار ماژول دوربین دوگانه حرارتی و مرئی ترکیبی رادیومتریک Hadron 640R با کارایی بالا خبر 

      دوربین مداربسته، خرید دوربین مداربسته

      طراحی Hadron 640R برای به کارگیری در سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS)، وسایل نقلیه زمینی بدون سرنشین (UGV)، سکوهای روباتیک و برنامه‌های کاربردی آماده هوش مصنوعی نوظهور که در آن‌ها عمر باتری و زمان اجرا بسیار مهم هستند، بهینه شده است.

      رویت پذیری HD

      دوربین حرارتی مادون قرمز موج بلند بوسون(Boson) با وضوح 512×640 در داخل Hadron 640R می تواند در تاریکی کامل، دود، مه، تابش خیره کننده را ببیند و اندازه گیری دما را برای هر پیکسل در صحنه ارائه دهد.

      افزودن دوربین‌های مرئی 64  مگاپیکسلی با وضوح بالا، هادرون 640R را قادر می‌سازد تا تصاویر حرارتی و قابل مشاهده را با پردازنده‌های امروزی روی دستگاه برای برنامه‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در لبه ارائه دهد.

      ماژول دوربین دوگانه با عملکرد بالا

      مایکل والترز، معاون رئیس‌جمهور می‌گوید: «Hadron 640R به فعالان این فرصت را می‌دهد تا یک ماژول دوربین دوگانه با کارایی بالا را در انواع فاکتورهای شکل بدون سرنشین از UAS تا UGV به لطف اندازه، وزن و توان فوق‌العاده خود مستقر کنند.» مدیریت محصول، Teledyne FLIR. این ماژول برای به حداکثر رساندن کارایی طراحی شده است و رتبه IP-54 آن از ماژول در برابر نفوذ گرد و غبار و آب از محیط بیرون محافظت می کند.

      پشتیبانی و خدمات یکپارچه سازی

      هادرون 640R با ارائه یک سیستم کامل از طریق یک تامین کننده، Teledyne FLIR، هزینه های توسعه و زمان عرضه به بازار را برای مونتاژگران و توسعه دهندگان محصول تولید کننده تجهیزات اصلی (OEM=Original Equipment Manufacturer) کاهش می دهد. این شامل ارائه درایورهای پردازنده‌های NVIDIA، Qualcomm، و غیره، به‌علاوه پشتیبانی و خدمات یکپارچه‌سازی توسط تیم پشتیبانی از متخصصان می‌شود. همچنین خروجی ویدیویی انعطاف پذیر 60 هرتزی را از طریق USB یا سازگاری MIPI ارائه می دهد.

      قابل دسترس بودن دوربین 

      Hadron 640Rمحصول  یک محصول با کاربرد دوگانه است و تحت صلاحیت وزارت بازرگانی ایالات متحده طبقه بندی می شود.

      Teledyne FLIR Hadron 640R برای خرید جهانی از Teledyne FLIR و نمایندگی های مجاز آن در دسترس است.

      منبع: https://www.sourcesecurity.com

      مدیر ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید