پیشنهاد خرید کامل توییتر توسط ایلان ماسک!

      ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و ثروتمندترین فرد جهان، پیشنهاد خرید کامل توییتر را ارائه داده! با این رقم ارزش هر سهم توییتر رو به 52.20 دلار لحاظ می شود که 16 درصد از ارزش فعلی توییتر بالاتر است.

      پیش از این نیز ماسک با خرید 9.2 درصد از سهام توییتر، تبدیل به بزرگترین سهام دار این شرکت شده بود سپس توییتر نیز به ماسک عضویت در هیات مدیره ی این شرکت را پیشنهاد کرد این پیشنهاد منجر به این شد بود تا ایلان ماسک بیشتر از 14.9 در صد از سهام این شرکت را نتونه تصاحب کنه.

      در اون برهه ی زمانی ایلان ماسک این پیشنهاد رو رد کرده بود که علت آن در زمان مبهم باقی مانده بود اما حال چرایی نپذیرفتن ماسک پر واضح است زیرا که اون تسلط کامل بر توییتر را میخواد!

      ماسک گفته است که آزادی بیان یک ضرورت اجتماعی برای یک سیستم مبتنی بر دموکراسی کارآمد است و من تبدیل شدن آنرا به یک پلتفرم آزادی بیان در جهان اعتقاد دارم و به همین علت نیز در آن سرمایه گذاری کردم ولی بعد از آن متوجه شدم که با شکل فعلی نه رشد میکنه و نه میتونه به این ضرورت اجتماعی دست پیدا کند بنابراین پیشنهاد خرید کامل و خصوصی کردن اون رو پیشنهاد میدهم.

      ماسک اضافه کرده اگر توییتر این پیشنهاد را قبول نکنه، در مورد موقعیت فعلی خودش در این شرکت تجدیدنظر خواهد کرد یکی از این عواقب فروش سهام توییتر است که تا الان 38 درصد افزایش داشته است و احتمالا درصورت فروش توسط ایلان ماسک سهام توییتر سقوط بالایی داشته باشه.

      هیات مدیره ی توییتر تایید کردن که این پیشنهاد را از طرف ماسک دریافت کرده اند و اون رو به دقت بررسی خواهند کرد.

      ماسک در حدود 260 میلیارد دلار ثروت دارد ولی عمده آن بصورت سهام است و هنوز مشخص نیست که چطور پول خرید توییتر را بصورت نقدی می خواهد پرداخت نماید.

      14  آپریل 2022

      مدیر ۱۴۰۱/۰۱/۲۷

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟