توقیف فروم هکری معروف RaidForums توسط دولت آمریکا

      توقیف فروم هکری معروف RaidForums توسط دولت آمریکا

      وزات دادگستری امریکا اعلام کرده است که فروم هکری محبوب RaidForums رو توقیف، مسئول اون رو دستگیر و به دیتا بیس اطلاعات کاربران اون دسترسی پیدا  کرده است.

      این وب سایت در سال 2015 توسط یک فرد پرتغالی به نام Diago Santos Coelho که در حال حاضر 21 سالش هست، تاسیس شد یکی از بزرگترین پلتفرم ها برای انتشار و خرید و فروش اطلاعات هک شده است و بیش از 10 میلیارد ردیف اطلاعات از شرکت های بزرگ و مختلف در اون منتشر شده است به طور مثال عمده نشت های اطلاعاتی که برای سایت ها و شرکت های ایرانی میبینید معمولا اونجا خرید و فروش میشن.

      این سایت با دریافت حق اشتراک برای دسترسی به تمام قسمت های خاص سایت و همچنین سرویس تضمین خرید برای خرید و فروش این اطلاعات بین هکرها و خریداران آن ها درآمد زایی میکرد.

      وزارت دادگستری آمریکا با همکاری سرویس های اطلاعاتی مختلف دولت آمریکا، FBI، یوروپل، پلیس انگلیس، سوئد، آلمان، رومانی و پرتغال، آقای Coelho رو شناسایی اون رو در 31 ژانویه(یعنی حدود 2 ماه و نیم پیش) در انگلیس دستگیر کردند.

       آقایCoelho   که به 6 فقره جرم متهم شده و در حال حاضر در حبس موقت در انگلیس به سر میبره و در انتظار استرداد به آمریکا برای محاکمه است.

      منبع خبر: https://krebsonsecurity.com

       

      مدیر ۱۴۰۱/۰۱/۲۴

      نظرات

      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز میای پاسخ
      چقدر خوب شد قالب جدید1 روز قبل
      ها یره روزگار همینه یک روز مییی یه روز

      پیام خود را بگذارید

      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟