دوربین مداربسته سیم کارت‌ خور

      دوربین‌ سیم‌کارت‌خور یکی از انواع دوربین‌های مداربسته بیسیم محسوب می‌شود.  دستگاه‌ها با وجود قابلیت‌ها و مزایای مهم، محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران پیدا کرده است. زیرا این نوع دوربین های مداربسته برخلاف مدل‌های رایج که از مودم برای اتصال اینترنت استفاده می‌کنند، به صورت وایرلس به اینترنت متصل می‌شود. همچنین قادر است تصاویر و فیلم‌ها را به شکل بی سیم به کاربر منتقل کند. برای اتصال دوربین سیم کارتی تنها کافی است همانند گوشی‌های موبایل یک بسته اینترنت خریداری کنید. با فعال کردن بسته اینترنتی، دوربین سیم‌کارت‌خور به راحتی به اینترنت متصل می‌شود. در این مقاله قصد داریم موضوع دوربین سیم‌کارت‌خور را معرفی کرده و کاربردهای آن را مورد بررسی قرار دهیم.

      بیش‌تر مطالعه کنید: بهترین دوربین های وای فای

       

      برای آشنایی با قابلیت و ویژگی‌های این مدل از دوربین ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشیدsmiley

       


       

      آنچه در ادامه این مقاله مطالعه خواهید کرد:

       

      دوربین سیم کارت خور چه عملکردی دارد؟

       

      استفاده از دوربین سیم کارت خور چه مزایایی دارد؟

       

      مکان‌های مناسب برای نصب دوربین‌های سیم کارت خور

       

      انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور

       

      دوربین سیم کارت خور چرخشی

       

      دوربین سیم کارت خور GPS

       

      دوربین‌های لامپی

       

      دوربین های خورشیدی

       

      دوربین های سیم کارتی بولت(bullet)

       

      دوربین های مداربسته سیم کارتی 3G و 4G

       

      قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور

       

      خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور

       

      جمع بندی

       


       

      دوربین سیم‌کارت‌خور چگونه عملکردی دارد؟

       

      عملکرد دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور به این نحو است که شکلی بی سیم و بدون نیاز به مودم و وای فای به اینترنت متصل می‌شود. در واقع اتصال این نوع دوربین‌ها به اینترنت همانند گوشی‌های موبایل بوده و از طریق سیم‌کارت درون آن‌ها امکان پذیر می‌شود.

      فناوری مورد استفاده در این نوع دوربین‌ها برای تامین اینترنت از نوع 3G و 4G است. این سیستم‌ها حتی قادر هستند در زمان اختلال و قطعی شبکه اینترنت، داده‌های زمان قطعی را هم ذخیره کنند.

      بیش‌تر مطالعه کنید: بررسی دوربین های مداربسته بیسیم

       

      برای این کار پس از آن که مجددا از طریق سیم‌کارت به اینترنت وصل شدند، داده‌ها را به نرم‌افزار انتقال دهنده تصاویر ارسال می‌کنند. برای تامین انرژی برق در این سیستم‌ها از شارژر مخصوص استفاده می‌شود که باتری داخل دستگاه را با اتصال به جریان برق پر می‌کند. هر چند در برخی از مدل‌ها، برای تامین انرژی برق، از پنل خورشیدی استفاده می‌شود.

       

      در این مدل‌ها، نیازی به شارژر و باتری نیست. اما ایراد بزرگ این نوع مدل‌ها آن است که در هر جایی نصب پنل خورشیدی امکان پذیر نیست و البته نصب آن‌ها هم بسیار پرهزینه خواهد بود. اما اگر دوربین سیم‌کارت‌خور هم از باتری و هم از پنل خورشیدی برخوردار باشد،

      در این صورت در مواقع تمام شدن باتری، می‌توان از پنل خورشیدی برای تامین برق و ذخیره سازی تصاویر استفاده کرد. سیستم‌هایی که هم از باتری و هم از پنل خورشیدی استفاده می‌کنند، می‌توانند از رم داخلی با نام (micro sd card) پشتیبانی کنند که در این حالت بی‌نیاز از دستگاه ذخیره‌سازی هستند.

       

      استفاده از دوربین سیم‌کارت خور چه مزایایی دارد؟

       

      دوربین‌ سیم‌کارت‌خور از جمله سیستم‌هایی هستند که قابلیت‌ها و مزایای متعددی دارند. با وجود این مزایا، تقاضا برای نصب و استفاده از آن‌ها هم توسط کاربران بسیار فزونی پیدا کرده است. در ادامه به بررسی این مزایا و قابلیت‌ها پرداخته‌ایم:

       

      -تصاویر محدوده نظارت را می‌توانند با استفاده از تمامی سیم‌کارت‌های تلفن همراه، بدون آن که نیازی به مودم داشته باشند، به کاربر ارسال کنند.

       

      -به دستگاه‌های ذخیره از از نوع dvr و .... ندارند. در این از حالت ذخیره کردن تصاویر در رم داخلی امکان‌پذیر است.

       

      -برخی از مدل‌ها می‌توانند هم از طریق باتری و هم از طریق پنل خورشیدی انرژی مورد نیاز را تامین کنند.

       

      -از مهم ترین مزایایی که دوربین‌های سیم کارتی دارد، نصب آسان و سریع آن‌هاست. به گونه ای که نصب آن‌ها در عرض چند دقیقه و به طور آسان امکان‌پذیر است.

       

      -دوربین مدار بسته سیم‌کارت‌خور این قابلیت را دارد که تمامی داده‌های وقایعی از قبیل ورود و خروج افراد، گذر از خطوط محدوده های غیر مجاز، محل اشیای گم‌شده و .... را با استفاده از تماس با کاربر یا ارسال پیام به او گزارش کنند.

       

      -چنانچه اینترنت مختل شده یا قطع شود، ارسال تصاویر تا هنگامی که اینترنت متصل شود، ادامه پیدا خواهد کرد.

       

      -افراد غریبه یا سارقین قادر نخواهند بود اینترنت سیستم را قطع کنند. این کار در صورتی شدنی است که دوربین از محل نصب خود برداشته شود.

       

      -برخی از برندهای دوربین سیم‌کارت‌خور، از فناوری تشخیص چهره افراد برخوردار است.

       

      -هنگامی که برق قطع شود، این سیستم‌ها قادر هستند اعلانات و گزارش‌ها را با استفاده از تماس و پیام کوتاه به کاربر ارسال کنند.

       

      -علاوه بر این که دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور از ویژگی ها و مزایای دوربین‌های مداربسته معمولی برخوردار است، قابلیت‌های پیشرفته ای نیز دارد.

       

      -دوربین سیم‌کارت‌خور این قابلیت را دارد که همانند دوربین baby camera عمل کند.

       

      مکان‌های مناسب برای نصب دوربین سیم‌کارت‌خور

       

      در این قسمت به بررسی این موضوع پرداخته ایم که کدام مکآن‌ها برای نصب دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور مناسب است. در واقع پیش از نصب چنین سیستم‌هایی باید شرایط مکانی آن را بررسی کرده و در صورت مهیا بودن می‌توان آن را نصب کرد.

       

      -مکانی که این سیستم‌ها نصب می‌شود باید به لحاظ آنتن دهی مناسب و مطلوب باشد. یعنی پایداری آنتن دهی یکی از شروط اساسی برای راه‌اندازی چنین سیستم‌هایی است. با وجود آنتن‌دهی مناسب، انتقال تصاویر، تماس‌ها و پیامک‌ها با کم‌ترین اختلال مواجه می‌شود.

       

      -محل برای نصب این دوربین‌ها باید جایی باشد که احتمال آسیب به جریان تغذیه و نیز قطع آن به میزان حداقل ممکن باشد.

       

      -دوربین مدار بسته سیم‌کارت‌خور باید در محلی از منزل نصب شود که از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. از این رو محلی که هیچ اهمیتی به لحاظ حفظ از سرقت ندارد، نصب این دوربین‌ها چندان مناسب نیست.

       

      -دوربین‌های سیم‌کارت‌خور باید در جایی نصب شوند که شرایط جوی همانند برف، باران و باد شدید باعث آسیب و سقوط آن‌ها نشود.

       

      -نصب دوربین‌ سیم‌کارت‌خور در مکآن‌هایی همانند منازل، ورودی های امکان، خیابآن‌ها، مزارع و حتی جنگل ها امکان پذیر است.

      انواع دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور

       

      دوربین‌ مداربسته سیم‌کارتی با توجه به قابلیت‌ها و ساختاری که دارند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. هر یک از این انواع دوربین های سیم کارتی، به دلیل داشتن قابلیت‌ها و امکانات می‌تواند یک سیستم نظارتی و امنیتی مناسب برای پوشش دهی اماکن مختلف برای پیشگیری از سرقت و .... باشد.

       

      این سیستم‌ها به دلیل داشتن همین امکانات و قابلیت‌ها طرفداران بسیاری داشته که البته پرفروش هم هستند. به دلیل آن که این دوربین‌ها از اینترنت سیم‌کارت استفاده می‌کنند، سرعت ارسال تصاویر نسبت به مدل‌هایی که از وای فای استفاده می‌کنند، چند برابر است. در این قسمت به بررسی انواع مدل‌های دوربین سیم‌کارت‌خور پرداخته ایم.

       

      دوربین سیم‌ کارت‌خور چرخشی

       

      دوربین مداربسته سیم کارت خور چرخشی

       

      این نوع دوربین‌ها به گونه ای طراحی شده اند که کاربر می‌تواند از راه دور آن‌ها را کنترل کند. به این نحو که امکان تغییر زاویه دید آن با چپ و راست کردن لنز دوربین وجود دارد. از این طریق می‌توان محدوده نظارت را به خوبی مشاهده کرد. این نوع دوربین‌ها با داشتن قابلیت چرخش، می‌تواند در شرایط و اماکنی که خطرات زیادی برای انسآن‌ها وجود دارد، بسیار کارآمد باشد.

       

      مثلا در محیط‌هایی همانند کارخانه‌های صنعتی، پتروشیمی ها، معادن و .... که افراد در معرض انواع مواد خطرناک و آسیب‌های فیزیکی زیادی قرار دارند.

       

      نصب این دوربین‌ها در این محیط ها، امکان نظارت بیشتر بر کارگان به منظور پیشگیری از وقوع حوادث را فراهم می‌کند. همچنین این دوربین‌ها برای نصب در ارتفاعات هم مناسب هستند. زیرا ممکن است شرایط جوی نامساعد تنظیمات آن را به هم بریزد که امکان دسترسی به آن به راحتی وجود ندارد.

       

      در چنین شرایطی می‌توان با کنترل از راه دور به راحتی جهت آن را تغییر داد و مجددا آن را تنظیم کرد. یکی از مدل‌های این سیستم‌ها، دوربین مداربسته سیم‌کارتی چرخشی   4Gاست. این دوربین سیم‌کارت‌خور با اتصال به اینترنت 4G داده‌های محدوده نظارت از قبیل تصاویر و فیلم‌ها را با سرعت چندبرابری نسبت به دوربین‌های 3G به کاربر ارسال می‌کند.

       

      به طور کلی دوربین مدار بسته سیم‌کارتی چرخشی از مزایای متعددی برخوردار است  که می‌توان به عنوان یک سیستم نظارتی کارآمد از آن استفاده کرد. این مزایا شامل موارد زیر است:

       

      -دوربین سیم‌کارتی چرخشی از نرم‌افزار خاصی پشتیبانی می‌کند که به نوعی نرم‌افزار واسط بین دوربین و تلفن همراه است. این نرم‌افزار قابلیت پشتیبانی به وسیله گوشی‌های اندروید و آیفون را دارد.

       

      -با استفاده از نرم‌افزار واسط، تنظیم دوربین و کنترل آن به راحتی امکان پذیر است.

       

      -با وجود میکروفن و بلندگو، امکان مکالمه و ارتباط دو طرفه وجود دارد.

       

      -دریافت تصاویر از راه دور با استفاده از این نوع دوربین‌ها به راحتی انجام می‌شود.

      دوربین سیم‌کارت‌خور GPS

       

      دوربین‌های سیم‌کارتی GPS یکی از سیستم‌های امنیتی است که البته از نوع دوربین‌های مخفی محسوب می‌شود. این دوربین‌ها به دلیل قابلیت ردیابی، جزء سیستم‌های ضد سرقت دسته بندی می‌شود که امکان جاسازی آن در قسمت‌های مختلف خودرو وجود دارد.

       

      ارتباط با این دوربین از طریق سیم‌کارتی که دورن آن قرار داده شده است، فراهم می‌شود. به این نحو که با گرفتن تماس یا ارسال کد دستوری، مشخصات مکانی خودرو به کاربر گزارش داده می‌شود. اما استفاده از این دوربین‌ها به دلیل آن که حریم شخصی افراد را نقض می‌کند، جزء جرایم رایانه‌ای به شمار می‌رود که پیگرد قانونی دارد.

       

      دوربین‌های لامپی

       

      نوع دیگر دوربین مدار بسته سیم‌کارتی، مدل‌های لامپی است. این دوربین‌ها به دلیل آن که شکلی مشابه با لامپ دارند، به نام دوربین‌های لامپی شناخته می‌شوند. به دلیل همین ظاهر شبیه به لامپ، بیشتر افراد از ماهیت این دوربین اطلاعی ندارند و آن را یک لامپ در نظر می گیرند.

       

      این دستگاه‌ها از حافظه داخلی برخوردارند و امکان ذخیره‌سازی تصاویر و فیلم‌ها در آن بدون نیاز به حافظه جانبی وجود دارد. این دستگاه قادر است به هنگام شب با تابش پرتوهای فرابنفش، از محدوده نظارت فیلم برداری کند.

       

      در این حالت به راحتی می‌توان حرکات اشیا و انسآن‌ها را مشاهده کرد. لنز این دوربین از نوع چشم ماهی است که قابلیت دید 360 درجه ای دارد و محدوده وسیعی را قابلیت پوشش دارد.

      این نوع دوربین مداربسته بی سیم سیم‌کارت‌خور نصب بسیار ساده ای دارد و همانند یک لامپ درون سرپیچ پیچانده می‌شود. این نوع دوربین‌ها از میکروفون کوچکی برخوردار است که می‌توان صداهای محیط اطراف را شنید و حتی ضبط کرد.

       

      اگر هم نیاز به پخش هشدار و اعلانات داشته باشید، با وجود بلندگوی دوربین، این کار امکان پذیر است. همچنین امکان مکالمه و ارتباط دو طرفه بین افراد با چنین دوربین‌هایی به راحتی فراهم می‌شود. این نوع دوربین بی سیم کارتی، از یک حسگر تشخیص حرکت برخوردار است که بلافاصله با شناسایی حرکت، فیلمبرداری را آغاز می‌کند.

       

      سپس با ارسال هشدار به گوشی کاربر، او را مطلع می‌کند. از آن جایی که این مدل از دوربین سیم‌کارت‌خور، قیمت ارزان‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد، خرید و استفاده از آن می‌تواند بسیار مقرون به صرفه و مفید باشد.

       

      دوربین مداربسته نوع لامپی

      دوربین های خورشیدی

       

      از دیگر انواع دوربین‌ مداربسته بی سیم سیم‌کارت‌خور، مدل‌های خورشیدی است که برای کار کردن نیازی به استفاده از برق مستقیم ندارند. زیرا با وجود پنل های خورشیدی کوچکی که دارند از انرژی خورشید برای تولید الکتریسیته استفاده می‌کنند. در این حالت نیازی به باتری و شارژر ندارند.

       

       

      همچنین به دلیل نیاز نداشتن به کابل‌کشی طولانی برای تامین انرژی برق، نصب و راه اندازی آن‌ها ساده است. خرید دوربین مداربسته سیم کارت خور برای محیط‌هایی مناسب بوده که در معرض نور آفتاب به مدت طولانی هستند.

       

      این دستگاه‌ها با تولید انرژی الکتریکی از طریق آفتاب، باعث صرفه‌جویی در مصرف برق هم می‌شود. حتی پنل های این نوع از دوربین مداربسته بیسیم‌ سیم کارتی، در روزهای ابری یا در زمستان که نور آفتاب ضعیف است، قابلیت شارژ کردن باتری را دارند. از جمله مزایای دوربین مداربسته سیم‌کارتی خورشیدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

       

      1-برای کار کردن نیاز به انرژی برق جداگانه ای ندارد.

       

      2-تصاویر ضبط شده با این دوربین‌ها، کیفیت بالایی دارد.

       

      3-این دوربین‌ها، از آژیر هشداردهنده سرقت و دزدگیر برخوردار هستند.

       

      4-با خرید بسته اینترنت به میزان یک گیگابایت می‌توان تا یک ماه از اینترنت پرسرعت برای ارتباط با دوربین استفاده کرد.

       

      5-سیستم این دوربین‌ها از فناوری بالایی برخوردار است و می‌تواند کارکردهای یک سیستم نظارتی و امنیتی کارآمد را داشته باشد.

       

      6-این دوربین مداربسته بیسیم سیم‌کارت‌خور از بلندگو و میکروفون برخوردار است. همچنین از طریق این دوربین می‌توان مکالمه دو طرفه را برقرار کرد.

       

       

      دوربین مداربسته سیم کارت خور خورشیدی معرفی شده است

       

      دوربین‌های سیم‌کارتی بولت (bullet)

       

      دوربین های بی سیم سیم‌کارت‌خور بولت یکی دیگر از سیستم‌های نظارتی است که از یک پایه ثابت برخوردار بوده و روی آن نصب می‌شود. این نوع دوربین هم با وجود اینترنت سیم‌کارت نیازی به اتصال از طریق وای فای ندارد. قابلیت‌ها و مزایایی که این نوع دوربین های سیم‌کارتی دارد، شامل موارد زیر می‌شود:

       

      1-تصاویر ضبط شده این دوربین، از نوع HD است که 2 مگاپیکسل هم کیفیت دارد.

       

      2-این دوربین یک حافظه داخلی و یک کارت حافظه SD دارد که ظرفیت کارت حافظه به 128 گیگابایت می رسد.

       

      3-در این سیستم، برقراری ارتباط دوطرفه با استفاده از بلندگو و میکروفون به راحتی امکان پذیر است.

       

      4-برای ضبط تصاویر در شب، این دوربین چند پروژکتور دارد که می‌تواند محدوده نظارت را به خوبی روشن کند.

       

      5-این دوربین زاویه دید به میزان 120 درجه دارد که با لنز آن می‌توان تقریبا تمامی محدوده را تحت پوشش قرار داد.

       

      6-نرم‌افزار این دوربین‌های سیم‌کارتی به وسیله گوشی‌های اندروید و آیفون پشتیبانی شده که از طریق آن تصاویر و فیلم‌ها روی گوشی دریافت می‌شود.

       

      7-این دوربین‌ها قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار دارند که امکان نصب آن‌ها در محل‌های بدون سقف وجود دارد.

       

      8-این سیستم‌ها حسگرهای تشخیص حرکت قدرتمندی دارند که به محض مشاهده کوچک‌ترین حرکتی، از آن فیلم‌برداری می‌کنند. سپس با ارسال زنگ هشدار، کاربر را از آن آگاه می‌کنند.

       

      دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور کوچک، نوع دیگر دوربین‌های سیم کارتی است که از مدل‌های وایرلس است. این دستگاه شیاری مخصوص دارد که می‌توان در آن سیم‌کارت را جاسازی کرد. این دوربین سیم‌کارت‌خور تحت شبکه برای اتصال به اینترنت، نیازی به مودم ندارد و به راحتی از طریق سیم‌کارت به اینترنت متصل می‌شود.

       

      همان طور که از آن نام آن معلوم است، این محصول ابعادی کوچک دارد که برای نصب در محیط‌های کار، منزل و .... بسیار مناسب است. از این سیستم‌های کوچک می‌توان برای نظارت بر افرادی از قبیل نوزادان و کودکان، سالمندان، کارگران، کارمندان و .... استفاده کرد.

       

      همچنین به منظور پیشگیری از سرقت منزل و سایر اماکن می‌توان از ورود سارقان به راحتی باخبر شد. این دستگاه‌ها نیازی به آن ندارند که به برق مستقیم متصل شوند و با وجود باتری قابل شارژ می‌توان انرژی مورد نیاز را به مدت چندین ساعت تامین کرد. بهتر است برای این نوع دوربین‌ سیم کارت خور، از باتری‌های لیتیومی استفاده شود تا عمر بالا و کارکرد مطلوبی هم داشته باشند.

       

      این نوع دوربین‌های سیم‌کارتی هم به دلیل آن که حریم شخصی افراد را نقض می‌کند، مشمول جرایم رایانه ای است و استفاده از آن مجازات دارد. بنابراین این دوربین‌ها قابلیت رجیستر شدن ندارند.

       

      دوربین‌های مداربسته سیم‌کارتی 3G و 4G

       

      در گذشته، دوربین‌های سیم‌کارتی قادر به شنود مکالمات بوده و از GPS برخوردار بودند. این سیستم‌ها با وجود ابعاد کوچک خود، قابلیت مخفی کردن در دفتر کار، منازل، خودرو و .... را داشتند. به این نوع سیستم‌ها دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور مخفی گفته می‌شد.

       

      این سیستم‌ها کارایی و کیفیت چندان مطلوبی در ضبط و پخش صداها و نیز ارسال تصاویر آنلاین نداشتند. به دلایل امنیتی این نوع سیستم‌ها توسط اپراتورهای تلفن همراه پشتیبانی نمی‌شود و دیگر کاربردی ندارند. امروزه دوربین‌های سیم‌کارتی از نوع 3G و 4G جایگزین دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور مخفی شده است.

       

      به دلیل آن که سایز این نوع دوربین‌ها بزرگ تر است، دیگر امکان مخفی کردن آن‌ها وجود ندارد. البته کارایی و کیفیت آن‌ها نسبت به مدل قبلی بسیار بالاتر رفته است. این نوع دوربین‌ها می‌تواند کاربردهای زیر را داشته باشد.

       

      1-این نوع دوربین‌ها را می‌توان در خودروها نصب کرد و از آن برای ثبت داده‌های مربوط به وقایع رانندگی استفاده کرد.

       

      2-این نوع دوربین‌ها را می‌توان در وسایل نقلیه مختلف همانند نصب کرد و برای پیشگیری از سرقت و آسیب دیدن آن‌ها مورد استفاده قرار داد.

       

      3-برای نظارت و کنترل بیشتر بر عملکرد رانندگان اتوبوس ها و کامیون ها، می‌توان این نوع دوربین‌ها را در این وسایل نقلیه استفاده کرد.

       

      4-به منظور نظارت و کنترل از راه دور بر وضعیت نوزادان، کودکان، سالخوردگان و بیماران، استفاده از  این نوع دوربین‌ها بسیار مناسب است.

       

      5-برای آن که بتوان در محیط اداری، بر کار کارمندان و نحوه برخورد و رفتار با ارباب‌رجوع‌ها نظارت کرد، می‌توان این دوربین‌ها را در دفاتر کار هم استفاده کرد.

       

      6-در مراکز خرید و فروشگاه‌ها می‌توان این دوربین‌ها را نصب کرد. تا از طریق آن، نحوه کار کارکنان و رفتار با مشتریان را زیر نظر قرار داد.

       

      7-برای پیشگیری از ورود غریبه‌ها به منازل، باغ‌ها و ویلاها و سرقت از آن‌ها، نصب این نوع دوربین‌ها راهکار بسیار مفیدی است.

       

       

      قیمت دوربین مدار بسته سیم‌کارت‌خور

       

      به طور کلی قیمت دوربین مداربسته سیم کارت خور به نسبت سایر این رده از دوربین ها بالاتر است. آن هم به دلیل وجود قابلیت‌های مختلفی از جمله نیاز نداشتن به مودم و اتصال به اینترنت از طریق سیم‌کارت، قابلیت پشتیبانی از انواع سیم‌کارتها، و .... که در این نوع دوربین‌ها وجود دارد.

       

      هر چه قابلیت‌ها و امکانات دیگر همانند لنزهای قدرتمند، ضد آب بودن، برخورداری از پنل‌های خورشیدی، پروژکتورهای قوی و ..... در این دوربین‌ها وجود داشته باشد، طبیعتا قیمت آن هم بالاتر خواهد رفت. به طور کلی دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور ارزان‌قیمت، از امکانات و قابلیت‌های معمولی برخوردار است که می‌تواند نیازهای کاربران برای نظارت بر محدوده خاص را برآورده کند.

       

      به طوری که ممکن است برای نظارت بر یک اتاق، یک دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور ارزان قیمت بیسیم کوچک بسیار مناسب و کارآمد باشد.

       

      خرید دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور

       

      نکته مهم در خرید دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور آن است که این وسیله را حتما از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. زیرا هم کیفیت محصول بالا بوده و هم این که قیمت عرضه آن نسبت به سایر فروشگاه ها مناسب‌تر باشد.

       

      علاوه بر این ضروری است به هنگام خرید این دستگاه‌ها، گارانتی معتبر را هم از فروشگاه دریافت کنید. زیرا ممکن است پس از مدتی استفاده کردن، وسیله دچار خرابی شود. در این حالت با وجود گارانتی معتبر، امکان تعمیر رایگان یا حتی تعویض وسیله تا مدت زمان مشخصی فراهم می‌شود.

       

      توصیه می‌شود در انتخاب و خرید دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور، از نظرات یک کارشناس مربوطه بهره‌مند شوید تا تصمیم‌گیری بهتر و معقولانه‌تری داشته باشید.

       

      جمع‌بندی

       

      در این مقاله به معرفی دوربین مداربسته سیم‌کارت‌خور، انواع و کاربردهای این سیستم‌ها پرداختیم. با نصب و راه اندازی دوربین سیم‌کارت‌خور شما می‌توانید به راحتی و از طریق اینترنت سیم‌کارت، داده‌های محدوده نظارت را دریافت کنید.

       

      همچنین با قابلیت تنظیم و کنترل از راه دور، این امکان به شما فراهم می‌شود که در هر جایی که باشید دوربین را هر طور که بخواهید تنظیم کنید.

       

      در صورتی که قصد انتخاب و خرید چنین سیستم‌هایی را دارید، حتما به برند سازنده آن توجه خاصی نشان دهید. زیرا خرید دستگاه‌هایی که محصول برندهای ناشناخته و غیر معتبر باشد، نمی‌تواند برای شما کارایی داشته باشد و دیر یا زود خراب شده و باید آن را تعویض کنید.

       

      از همراهی شما سپاسگزاریم، امیدواریم مطالب بیان شده براتون مفیده بوده باشه، در صورتیکه سوال، انتقاد یا پیشنهادی دارید خوشحال میشیم که نظرتون را در کادر قرار شده به اشتراک بگذاریدmailsmiley

       

      برای دانلود نسخه pdf مقاله فوق به روی دکمه قرار داده شده کلیک کنید.

       


       

      سایر مطالب مرتبط:

       

      در  محتوا لینک زیر به بررسی اجمالی بهترین برند دوربین مدار بسته پرداخته ایم. اگر قصد خرید دوربین های مدار بسته را داشتید، حتما تا انتهای مطلب همراه ما باشید. 

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟