راهنمای خرید انواع مانیتورهای داهوا - راهنمای کامل 😎

      مانیتور کالایی است که افراد زیادی قصد خرید آن را دارند. چراکه این محصول به عنوان یک خرید به صرفه و اقتصادی شناخته می‌شود. همچنین با کیفیت قابل قبولی به بازار عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. مانیتورهای داهوا دارای امکانات و قابلیت‌های فراوانی است و غالبا برای مصارف خانگی و اداری انتخابی مناسب به شمار می‌رود. از آنجا که کیفیت تصویر در این مانیتور از وضوح بالایی برخوردار است، اغلب کاربران با آن احساس راحتی می‌کنند و محتواها را واقعی‌تر و دقیق‌تر تماشا می‌کنند. در این مبحث قصد داریم برای افرادی که درصدد کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید مانیتورهای داهوا هستند، مطالبی را بیان کنیم. پس با ما در این مقاله از هامین همراهی کنید.

      مانیتور داهوا با کیفیت عالی


       

      فهرست مطالب:

      نگاهی به بخش های مختلف مقاله بندازیم👇

       (با کلیک برروی هرکدام از عناوین زیر به بخش مربوطه منتقل می‌شوید.)

       

      بخش اول:  6 محصول با کیفیت  و مقرون به صرفه از مانیتورهای داهوا را معرفی می کنیم.

      1- قیمت و خرید مانیتور داهوا  19 اینچ مدل DHI-LM19 A200

      2- قیمت و خرید مانیتور داهوا 22 اینچ مدل DHI-LM22 A200N

      3- قیمت و خرید مانیتور داهوا 22 اینچ مدل DHI-LM22 A200 

      4- قیمت و خرید مانیتور داهوا 24 اینچ مدل DHI-LM24 A200 

      5- قیمت و خرید مانیتور داهوا 27 اینچ مدل DHI-LM27 A200

      6- قیمت و خرید مانیتور داهوا 32 اینچ مدل DHI-LM32 B200

       

      بخش دوم: در ادامه نکات مهم و قابل توجه برای خرید مانیتور داهوا را مطرح و موضوع مورد بحث را جمع بندی می‌کنیم.

      نکات مهمی که پیش از خرید مانیتور داهوا باید به آن توجه کرد

      جمع بندی


       

      بخش اول

       

      1- قیمت و خرید مانیتور داهوا 19 اینچ مدل DHI-LM19 A200 

      قیمت و خرید مانیتور داهوا 19 اینچ مدل DHI-LM19 A200 برای کاربری‌های خانگی و سیستم‌های ادارات  گزینه مناسبی به شمار می رود. این مانیتور که یکی از محصولات کم مصرف و باکیفیت است، دارای طول عمر بالایی بوده و قادر است پردازش دیجیتال مناسبی را فراهم کند.

       

      با خرید این نمایشگر، از یک مانیتور تخت 19 اینچی برخوردار می‌شوید که دارای پنل TN بوده و رزولوشن 1600*900 پیکسل را به کاربران ارائه می‌کند. محدوده زمان پاسخگویی این مانیتور حدودا 5 میلی ثانیه است و همین قابلیت باعث جلوگیری از تار شدن تصاویر و آسیب به سلامت چشمان کاربران می‌شود.

       

      کاربرانی که به دنبال خرید مانیتوری با وزن سبک هستند که بتوانند در مواقع نیاز آن را به راحتی حمل و نقل و جابجا کنند، مدل LM19 A200 گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود. این مانیتور از ابعاد 468*284*41 میلی‌متر برخوردار بوده و دارای وزن 2200 گرم است.

       

       نرخ به‌روزرسانی در این مانیتور 75 هرتز است که به عنوان یکی از مشخصه‌های مثبت این محصول شناخته می‌شود. با خرید این نمایشگر می‌توانید امکان نمایش میلیون‌ها رنگ را فراهم کرده و از تماشای کیفیت و وضوح آن لذت ببرید. در واقع تمام رنگ‌ها در این مدل واقعی بوده و جزئیات تصویر به صورت دقیق قابل مشاهده هستند.

       

      قیمت و خرید مانیتور داهوا با ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، مناسب و معقول به نظر می‌رسد. این مدل دارای زاویه دید عمودی 65 درجه و دید افقی 90 درجه است. برخورداری از پورت HDMI و یک عدد پورت VGA در این محصول، آن را نزد کاربران محبوب‌تر کرده است.

       

      این مانیتور به دلیل کوچک بودن، به عنوان یکی از کم مصرف‌ترین محصولات شرکت داهوا شناخته می‌شود. به طوری که حدودا 18 وات برق مصرف کرده و شدت روشنایی که فراهم می‌کند، تقریبا 200 کاندلا بر متر مربع است.

       

      قیمت و خرید مانیتور dahua همانند دیگر محصولات این شرکت می‌تواند مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی باشد. چرا که در کنار هزینه مناسب خرید این دستگاه، از کیفیت فوق‌العاده و ساختاری قدرتمند برخوردار است و در نوع خود بهترین محسوب می‌شود.

       

      2- قیمت و خرید مانیتور داهوا 22 اینچ مدل DHI-LM22-A200N

       

      3- قیمت و خرید مانیتور داهوا 22 اینچ مدل DHI-LM22 A200 

      قیمت و خرید مانیتور داهوا برای کاربری‌های عمومی و اداری می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب باشد و عملکرد بالایی از خود به نمایش بگذارد. امکانات و قابلیت‌های این محصول زیاد است و به همین دلیل به عنوان یکی از پرفروش‌های بازار شناخته می‌شود.

       

      قیمت مانیتور داهوا 22 اینچی نسبت به امکانات آن بسیار مناسب است. جنس بدنه پلاستیک باکیفیت به همراه حاشیه‌های بسیار باریک آن، توانسته ظاهر زیبا و چشم‌نوازی برای این محصول ایجاد کند. همچنین وزن سبک 2.40 کیلوگرمی مانیتور 22 اینچی داهوا باعث شده که کاربران زیادی تقاضای خرید آن را داشته باشند.

       

      مانیتور داهوا 22 اینچی را به عنوان یک مانیتور میان رده به شمار می‌آورند که با ارائه قابلیت‌های مختلف توانسته رضایت کاربران بسیاری را جلب کند. این مانیتور دارای صفحه نمایش مات است. به این ترتیب کاربران برای مشاهده تصاویر یا ویدئو در تاریکی هیچ مشکلی نخواهند داشت.

       

      همچنین نرخ تازه سازی مناسب در این مدل از مانیتورهای داهوا باعث ارائه تصویر واضح به کاربران می‌شود. بنابراین گیمرها و افرادی که از طریق این دستگاه به تماشای فیلم می‌پردازند، هیچ گونه نگرانی بابت تار شدن تصاویر در حین حرکت یا پخش صحنه‌های اکشن نخواهند داشت و تجربه کاربری خوبی از این مانیتور کسب می‌کنند.

       

      این مانیتور که در سایز محبوب 22 اینچ طراحی و تولید شده، دارای یک قاب جذاب و باریک بوده که در عین ظرافت، از استحکام خوبی برخوردار است. پایه‌های فلزی این مانیتور با قاب آن همخوانی داشته و با قرار گرفتن روی میز می‌تواند دکوراسیون اتاق را به کلی دگرگون کند.

       

      قیمت و خرید مانیتور داهوا

       

      شرایط مناسب قیمت و خرید مانیتور داهوا 22 اینچ مدل DHI-LM22 A200 در کنار مصرف انرژی پایین که در شرایط عادی این مانیتور 24 وات انرژی مصرف می‌کند، در حالت Power Saving به 0.50  وات نیز می‌رسد. همچنین برخورداری از پورت‌های HDMI و VGA در این مانیتور، قابلیت اتصال آن با دستگاه‌های دیگر را فراهم می‌سازد.

       

      در اطلاعات مربوط به قیمت و خرید مانیتورهای ارزان، برند داهوا نیز به چشم می‌خورد. قیمت مانیتور داهوا در مقایسه با سایر رقبای بازار، کمتر است، اما کیفیت بالایی را به تصویر می‌کشد. در واقع در تمام بخش‌های طراحی و تولید این مانیتور بحث قیمت در نظر گرفته شده و همین عامل منجر به جلب رضایت کاربران می‌شود.

       

      این نمایشگر را می‌توانید در دمای 0 تا 40 درجه سانتی‌گراد و میزان رطوبت 20 تا 85 درصد نگهداری کرده و از آن استفاده کنید. در هنگام خرید، به همراه این مانیتور یک بسته به عنوان لوازم جانبی ارائه می‌شود که محتویات داخل آن شامل آداپتور برق مانیتور، کابل HDMI و پایه اتصال نمایشگر است.

      قیمت و خرید مانیتور داهوا ارزان

       

      4- قیمت و خرید مانیتور داهوا 24 اینچ مدل DHI-LM24 A200

      قیمت و خرید مانیتور داهوا 24 اینچ مدل DHI-LM24 A200 یک خرید اقتصادی و معقول است که مشتریان می‌توانند از کیفیت ساخت بالای آن در کنار قیمت مناسب و به صرفه بهره ببرند. این مانیتور از کیفیت تصویر Full HD برخوردار است و می‌توان از آن برای گیمینگ نیز استفاده کرد.

       

      صفحه نمایشگر تخت این محصول به همراه رزولوشن 1080*1920 پیکسل توانسته آن را به یکی از باکیفیت‌ترین مانیتورهای بازار تبدیل کند. کاربران با انتخاب و خرید مانیتور داهوا می‌توانند از پنل VA بهره‌مند شوند. این پنل در مقایسه با پنل‌های قدیمی از کنتراست و وضوح بالایی برخوردار است.

      قیمت و خرید مانیتور داهوا

       

      نرخ به‌روزرسانی تصاویر در این مدل مانیتور 75 هرتز است و قابلیت پردازش دیجیتال با کیفیت بالا، از دیگر مشخصه‌های قابل توجه این مانیتور به شمار می‌رود. زمان پاسخگویی این نمایشگر حدودا 6.5 میلی ثانیه بوده و همین مسئله منجر به نمایش تصاویر بدون هیچگونه تاری و با کیفیت بالا می شود.

       

      مصرف انرژی پایین مانیتور 24 اینچی داهوا و عمر مفید زیاد این محصول، آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید تبدیل کرده است. وزن پایین این مانیتور که حدودا 3.4 کیلوگرم است، باعث شده که کاربران در صورت تمایل بتوانند آن را به دیوار نصب کرده و به راحتی حمل و نقل و جابجا کنند.

       

      قابلیت پشتیبانی بیش از 16 میلیون رنگ توسط این مانیتور، باعث شده که تصاویر با رنگ‌های واقعی و جزئیات کامل نمایش داده شوند. در این نمایشگر پورت HDMI و VGA تعبیه شده است و امکان اتصال آن به دستگاههای دیگر را فراهم می‌کند. 

       

      سطح پنل این محصول مات است و از شدت روشنایی 220 نیت برخوردار است. زاویه دید مناسب در این نمایشگر باعث شده که طیف گسترده‌ای از زوایا را پوشش دهد. همچنین با خرید این مانیتور می‌توان از قابلیت VESA نیز بهره‌مند شد.

       

       این محصول به راحتی قابل راه اندازی و نصب است و جزو یکی از محصولات کم مصرف به شمار می‌رود. قیمت و خرید نمایشگر داهوا با توجه به عملکرد و کارایی بالای آن، بسیار مناسب است و به عنوان محصولی پرفروش محسوب می‌شود.

      میزان قیمت و خرید مانیتور داهوا

      5- قیمت و خرید مانیتور داهوا 27 اینچ مدل DHI-LM27 A200 

      به صرفه بودن قیمت و خرید مانیتور داهوا 27 اینچ مدل DHI-LM27 که در سایز 27 اینچ تولید و عرضه شده است، آن را به یکی از محبوب‌ترین محصولات بازار تبدیل کرده است. این مانیتور دارای مشخصات خوبی است و برای کاربری‌های عمومی و اداری انتخاب مناسبی به شمار می‌رود.

       

      نوع پنل مانیتور داهوا از نوع VA بوده و از نور پس زمینه LED برخوردار است. صفحه نمایش این محصول از نوع Flat و براق است و همین مسئله باعث ایجاد ظاهر زیبا و چشم‌نواز آن شده و کاربران را به انتخاب و خرید این محصول ترغیب می‌کند.

       

      اطلاع از قیمت و خرید مانیتور داهوا

       

      کیفیت تصویر در نمایشگر داهوا FHD است. همچنین این نمایشگر با برخورداری از رزولوشن 1080*1920 قادر است تمام رنگ‌ها و جزئیات تصاویر را با کیفیت بالا و بدون هیچگونه تاری نمایش ‌دهد. تعداد رنگ‌هایی که در این نمایشگر می‌تواند نمایش داده شود، 16.7 میلیون رنگ است.

       

      محدوده زمان پاسخ‌گویی مانیتور داهوا حدودا 6 میلی ثانیه بوده و نرخ به‌روزرسانی یا تازه سازی آن 75 هرتز است. این نمایشگر از نسبت ابعاد تصویر 16:9 برخوردار بوده و کنتراست رنگی 4000:1 دارد. زاویه دید افقی و عمودی در این مدل 178 درجه است.

       

      علاوه بر این، وزن نمایشگر داهوا که حدودا 3.63 کیلوگرم است، حمل و نقل آن را آسان می‌کند. با توجه به مشخصات عالی این مانیتور، در کنار صفحه نمایش بزرگ 27 اینچی، قیمت و خرید مانیتور dahua برای کاربران بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

       

      جنس بدنه پلاستیک باکیفیت و حاشیه‌های باریک آن توانسته ظاهری شیک و مدرن برای این محصول درست کند. به طوری که می‌توان به راحتی آن را روی دیوار نصب کرده و استفاده کرد. مصرف انرژی در این محصول بسیار مناسب است و همین عامل باعث شده قیمت مانیتور داهوا برای کاربران بسیار مناسب و اقتصادی باشد.

       

      قیمت و خرید مانیتور داهوا در بازار

       

      6- قیمت و خرید مانیتور داهوا 32 اینچ مدل DHI-LM32 B200

      در حال حاضر نام شرکت داهوا به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در عرصه طراحی و تولید مانیتور مطرح است. قیمت و خرید مانیتور داهوا 32 اینچ مدل DHI-LM32 B200 با توجه کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل توجه آن بسیار به صرفه است. نمایشگر مدل DHI-LM32 B200 یکی از پرطرفدارترین مدل‌های بازار بوده و برای کاربرانی مناسب است که به دنبال یک مانیتور باکیفیت برای انجام امور روزمره خود هستند.

       

      این محصول به عنوان یکی از محصولات اقتصادی و به صرفه به شمار می‌رود. چراکه علاوه بر دارا بودن قیمت معقول و مناسب، مصرف برق آن نیز در حالت آماده به کار چیزی در حدود 0.5 وات است. این دستگاه با داشتن یک درگاه D-Sub و یک درگاه HDMI قادر است به راحتی به سایر دستگاه‌ها متصل شود.

       

      مانیتور داهوا سایز 31.5 اینچ دارای انحنا پنل تخت بوده و با نور پس زمینه LED قادر به ارائه بیش از 16 میلیون رنگ است. رزولوشن بالای این مانیتور در کنار کنتراست تصاویر، قیمت و خرید نمایشگر داهوا را برای کاربران به انتخابی معقول و منطقی تبدیل کرده است.

       

      این مانیتور طوری طراحی شده است که قادر است زاویه دید گسترده‌ای به کاربران ارائه کند و تمام زوایا را پوشش دهد. علاوه بر این، مانیتور های داهوا از قابلیت کاهش تاری حرکت در هنگام پخش تصاویر و بازی‌های کامپیوتری برخوردار هستند. این مسئله می‌تواند از چشم کاربران در برابر نور مانیتور محافظت کند و باعث افزایش لذت تماشا در آن‌ها می‌شود.

       

       

      بخش دوم

       

      نکات مهمی که پیش از خرید مانیتور داهوا باید به آن توجه کرد

      در بالا به مبحث قیمت و خرید مانیتور داهوا اشاره کردیم. حال قصد داریم نکاتی را که پیش از خرید مانیتور داهوا باید به آن توجه کنید، بیان کنیم. این نکات از قرار زیر هستند:

       

      قیمت مانیتور داهوا

      یکی از عوامل مهم در خرید نمایشگر داهوا، توجه به قیمت آن است. پیش از خرید هر محصولی لازم است ابتدا بودجه خود را تعیین کنید و سپس متناسب با آن به خرید بپردازید. برای خرید نمایشگر نیز ابتدا باید به قیمت مانیتور داهوا توجه کنید و یکی از مناسب‌ترین مدل‌ها را انتخاب کنید.

       

      اندازه صفحه نمایش

      از دیگر نکات مهمی که در هنگام انتخاب مانیتور باید به آن دقت کنید، اندازه صفحه نمایش است. این نکته یکی از مهم‌ترین عوامل در خرید است که از اهمیت زیادی برخودار است. هر چه ابعاد صفحه نمایش بزرگتر باشد، کار کردن با آن نیز به راحتی انجام می‌شود. اما باید توجه کنید که صفحه نمایش با اندازه‌های بزرگ، دارای قیمت بالاتری نیز هستند.

       

      رزولوشن مانیتور

      یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید مانیتور برند داهوا توجه به رزولوشن آن است. در واقع رزولوشن مانیتور میزان وضوح و کیفیت تصویر را نشان می‌دهد و هر چه رزولوشن بالاتر باشد، محتوای پخش شده از کیفیت و وضوح بیشتری برخوردار خواهد بود.

       

      نوع پنل مانیتور

      در مانیتورها سه نوع پنل استفاده می‌شود که شامل TN، VA و IPS است. حال باید شما با توجه به نیاز و بودجه خود تعیین کنید که کدام یک از پنل‌ها را انتخاب می‌کنید.

       

      نرخ تازه‌سازی تصاویر در مانیتور

      نرخ تازه‌سازی تصاویر به سرعت تعویض فریم‌هایی می‌گویند که نمایشگر در زمان یک ثانیه انجام می‌دهد و آن را با هرتز نمایش می‌دهند. هر چه این نرخ بالاتر باشد، تصویر روان‌تر و لرزش یا تاری آن کمتر خواهد بود.

       

      جمع‌بندی

      مناسب بودن قیمت و خرید مانیتور داهوا آن را به گزینه‌ای مناسب برای انتخاب تبدیل می‌کند. با خرید این مانیتور می‌توانید با صرف هزینه مناسب، از امکانات و قابلیت‌های پیشرفته آن استفاده کنید.

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟