دوربین مداربسته تشخیص حرکت چیست؟

      دوربین مداربسته تشخیص حرکت

      دوربین مداربسته تشخیص حرکت یکی از انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار است. همانطور که از نام این دوربین مشخص است، می تواند حرکت انسان یا هر شیء دیگری را تشخیص دهد و در صورت نیاز مراحل ضبط را آغاز کند. دوربین تشخیص حرکت به واسطه داشتن عملکرد فوق العاده، می تواند برای حفظ امنیت ساختمان های بزرگ و کوچک گزینه خوبی محسوب شود. همین موضوع باعث شده تا دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص حرکت در بازار کشور ایران بسیار پرفروش شوند. در صورتی که قصد اطلاع از قیمت دوربین مداربسته حرکتی و انواع مدل های این دوربین مداربسته را دارید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

      دوربین های مداربسته تشخیص حرکت

       

       

      فهرست مطالب

      دوربین مداربسته تشخیص حرکت

      مزایای استفاده از دوربین های مداربسته تشخیص حرکت

      انواع دوربین مداربسته تشخیص حرکت

      تشخیص حرکت در دوربین با آنالیز تصاویر

      تشخیص حرکت با استفاده از مادون قرمز

      خرید دوربین تشخیص حرمت با گارانتی و خدمات پس از فروش

      قیمت دوربین مداربسته حساس به حرکت

       

       

      دوربین مداربسته تشخیص حرکت

      فناوری تشخیص حرکت در دوربین های مداربسته، یکی از امکانات و فناوری های جدید است. شاید در گذشته می توانستیم از دوربین های مداربسته استفاده های زیادی بکنیم. اما این روزها تنوع در دوربین مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است و همین موضوع بحث امنیت را به واسطه استفاده از دوربین تشخیص حرکت انسان بالا برده. دوربین هایی که با فناوری تشخیص حرکت طراحی شده اند، می توانند حرکت هر انسان یا حیوانی را تشخیص دهند. این موضوع امنیت یک ساختمان را چندین برابر کرده و اجازه می دهد تا صاحب ساختمان از هر نوع حرکتی در ساختمان مطلع شود.

      دوربین با قابلیت تشخیص حرکت زمانی می تواند برای یک ساختمان ایده آل باشد که حرکت در ساختمان با تعداد کمی صورت گیرد. به طور مثال اگر شب ها که یک ساختمان تجاری بدون رفت و آمد است، از این دوربین ها استفاده کنیم، می توانیم تا حد زیادی امنیت یک ساختمان را بالا ببریم. اما در طول روز که رفت و آمد در یک ساختمان زیاد است، استفاده از این دوربین ها چندان جایگاه مهمی ندارد.  

       

       

      مزایای استفاده از دوربین های مداربسته تشخیص حرکت

      دوربین مداربسته با قابلیت Motion Detection یکی از انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار است. این دوربین مداربسته می تواند برای تشخیص هر نوع حرکتی در یک قاب مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، اولین مزیت استفاده از دوربین مداربسته تشخیص حرکت، امنیتی است که به واسطه آن در یک ساختمان ایجاد می شود. با نصب این دوربین ها می توانید راحت تر از ساختمان خارج شوید و هزینه های خود را کاهش دهید؛ چرا که عملا نصب این دوربین ها هزینه کمتری را نسبت به استخدام یک نگهبان به دنبال دارد.

      استفاده از دوربین مداربسته تشخیص حرکت باعث می شود تا بتوانید در زمان خود نیز صرفه جویی کنید. به لطف این دوربین ها دیگر نیازی نیست که ساعت ها به صفحه مانیتور خیره شوید تا رفت و آمد افراد را مشاهده کنند. این دوربین هم حرکت ها را تشخیص می دهد، هم می تواند به محض حرکت یک شیء آلارم بدهد و ضبط را آغاز کند.

      دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص حرکت انسان، می توانند باعث صرفه جویی در فضای ذخیره سازی شما نیز شوند. در واقع، این دوربین ها به محض مشاهده و تشخیص حرکت شروع به ضبط کردن می کنند و قبل از آن هیچ داده ای توسط دوربین ضبط نمی شود. این موضوع باعث حذف داده های غیر ضروری می شود و حجم داده ها را نیز پایین می آورد.

       

      انواع دوربین مداربسته تشخیص حرکت

       

      انواع دوربین مداربسته تشخیص حرکت

      تشخیص حرکت در دوربین مداربسته داهوا و دیگر دوربین های مداربسته با چندین فناوری مختلف انجام می شود. دوربین مداربسته حساس به حرکت می تواند تشخیص حرکت انسان و یا هر شیء و جسم دیگر را از طریق آنالیز تصاویر و همچنین از طریق مادون قرمز تشخیص دهد. از جمله انواع فناوری های تشخیص حرکت در دوربین مداربسته عبارتند از:

       

      تشخیص حرکت در دوربین با آنالیز تصاویر

      یکی از بهترین دوربین های مداربسته حساس به حرکت، دوربین هایی هستند که با آنالیز تصاویر کار می کنند. این دوربین ها می توانند با کمک آنالیز کردن پیکسل های موجود در محیط، حرکت تصویر را تشخیص دهند. برای تشخیص حرکت، ابتدا یک تصویر توسط دوربین های مداربسته ضبط می شود و سپس به دستگاه دی وی آر منتقل می شود. در این دستگاه یک نرم افزار وجود دارد که می تواند حرکت اشیاء را تشخیص دهد. پیکسل های موجود در تصاویر باید با هم یکسان باشند؛ اما اگر حرکتی در تصویر به وجود بیاید، پیکسل ها تغییر می کنند و به واسطه این تغییر، دوربین مداربسته متوجه حرکت در فضا می شود.

      شاید در ابتدای امر تصور کنید که تشخیص حرکت در دوربین تشخیص حرکت اندروید می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد؛ اما واقعیت این است که تمامی این مراحل در کسری از ثانیه انجام می شوند. زمانی که جسمی از یک منطقه عبور کند، پیکسل ها توسط دوربین مداربسته آنالیز می شوند. در نهایت هشدارهای حرکتی در دوربین مداربسته تشخیص حرکت فعال می گردد.

       

       

      تشخیص حرکت با استفاده از مادون قرمز

      دوربین مداربسته تشخیص حرکت به غیر از اینکه می تواند با فناوری آنالیز تصاویر کار کنند، می توانند با کمک یک سنسور مادون قرمز که حساس به حرکت اجسام می باشند نیز کار کنند. این سنسورها در واقع سنسورهایی هستند که به دمای بدن انسان حساس هستند. به همین خاطر هنگامی که یک جسم یا انسان از منطقه ای که سنسور دوربین حضور دارد حرکت کند، این دوربین آن حرکت را تشخیص می دهد. تغییر سطح انرژی مادون قرمز در اثر حرکت، فناوری استفاده شده در این دوربین تشخیص حرکت انسان می باشد. این دوربین ها نیز به محض تشخیص حرکت، شروع به ضبط تصاویر می کنند و آلارم خود را فعال می کنند.

       این دوربین های مداربسته سال هاست که در مراکز مختلف استفاده می شوند. اما دوربین های مداربسته با فناوری تشخیص تغییر پیکسل ها، جدیدترین و خاص تر می باشند. با این حال اگر قصد خرید دوربین تشخیص حرکت را دارید، می توانید هر یک از این دوربین ها را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. چون هر دوی آن ها عملکرد مناسبی دارند و برای استفاده در ساختمان های بزرگ و کوچک گزینه خوبی محسوب می شوند. 

       

      خرید دوربین تشخیص حرکت

       

      خرید دوربین تشخیص حرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش

      در صورتی که متقاضی خرید دوربین مداربسته تشخیص حرکت هستید تا بتوانید از مزایای این دوربین های مداربسته مطلع شوید، کافیست که از یک فروشگاه معتبر برای این کار کمک بگیرید. دوربین مداربسته حساس به حرکت، می تواند هر نوع حرکتی در یک بازه زمانی تشخیص دهد و ضبط تصاویر را آغاز کند. به لطف خرید این دستگاه ها می توانید در هزینه های خودتان صرفه جویی کنید.

      خرید دوربین تشخیص حرکت باید حتما با گارانتی معتبر انجام شود. در غیر این صورت فروشنده هیچ گونه تعهدی برای سالم بودن دوربین ها ندارد. حتی اگر این دوربین ها پس از خرید دچار خرابی شده باشند و یا از همان ابتدا خراب بوده باشند، فروشنده هیچ مسئولیتی در قبال آن ها نخواهد داشت. این موضوع ایجاب می کند که حتما دوربین حساس به حرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری شود. بدین منظور حتما در هنگام خرید این دوربین ها به وجود گارانتی و خدمات پس از فروش برای آن ها توجه داشته باشید. همچنین، از فروشگاه هایی اقدام به خرید دوربین با قابلیت تشخیص حرکت کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری را به شما ارائه می کنند.

      هامین مرکز فروش انواع دوربین مداربسته تشخیص حرکت است. در این مرکز بهترین دوربین های مداربسته با کیفیت بسیار بالا به فروش می روند که هم قیمت مناسبی دارند، هم می توانند امنیت یک ساختمان را چندین برابر کنند. برای خرید این دوربین ها با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش، می توانید به فروشگاه اینترنتی هامین مراجعه نموده و بهترین دوربین مدار بسته با قابلیت تشخیص حرکت را تهیه نمایید.

       

      قیمت دوربین مداربسته حساس به حرکت

       

      قیمت دوربین مداربسته حساس به حرکت

      دوربین های مداربسته دارای تنوع بسیار زیادی هستند. همه آن ها می توانند برای افزایش امنیت یک ساختمان مورد استفاده قرار گیرند و تفاوت هر یک از آن ها با هم، قابلیت هایی است که در آن ها در نظر گرفته شده است. دوربین مدار بسته با قابلیت تشخیص حرکت، یک دوربین مداربسته جدید است که می تواند با یک قابلیت اضافه به نام تشخیص حرکت خریداری شود. بنابراین، طبیعی است که قیمت دوربین مداربسته حساس به حرکت نسبت به دوربین های معمولی که دارای این قابلیت نمی باشند، بیشتر است.

      البته قیمت دوربین مداربسته با سنسور حرکتی بر اساس برند و مدل این دوربین ها نیز محاسبه می شود. به طوری که هر چقدر برند تولید کننده دوربین مداربسته تشخیص حرکت معروف تر و بهتر باشد، قیمت دوربین مداربسته حرکتی نیز افزایش پیدا می کند. بسته به نوع گارانتی و مدت زمان گارانتی نیز این دوربین های مداربسته نیز با قیمت های مختلفی به فروش می روند.

      برای اطلاع از قیمت دوربین مداربسته حساس به حرکت، می توانید به فروشگاه های فروش این دوربین های مداربسته مراجعه نمایید. در نظر داشته باشید که به دلیل تاثیر مستقیم نرخ دلار در بازار، قیمت این دوربین های مداربسته به صورت روزانه تعیین می شود. بنابراین، باید برای اطلاع از قیمت ها به صورت روزانه به سایت ها و مجموعه های فروش دوربین مداربسته با سنسور حرکتی مراجعه نمایید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دوربین مداربسته با سنسور حرکتی، می توانید به سایت هامین مراجعه نمایید.

       

       

      مدیر ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      گفتگوی آنلاین
      شروع گفتگو
      خب ما در خدمتیم، چه سوالی دارید؟